PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Laillisuuden perikuva itse ajelee ilman korttia....  (Luettu 13535 kertaa)

Eki

  • Vieras
Vs: Laillisuuden perikuva itse ajelee ilman korttia....
« Vastaus #14 : Syyskuu 05, 2007, 10:13:13 ap »
Juu hereillä vielä, tässä muuten alkon julkaisema taulukko ihan vaan faktaksi, itse painan n. 70kg http://www.uta.fi/hyper/projektit/paataitse/palamies.gif

Joo joo palaa joo noissa ajoissa mutta kun missään vaiheessa ei tule yli puolta promillea niin silloinhan saa ajaa.
Itseasiassa mä en sitä keskustelua seurannut et en nyt edes tiedä mitä tuolla toisaalla väitettiin.

Vanha asia jo joten en jaksa enempää siitä, mutta silloin väitettiin että olin ajanut rangaistavassa tilassa, mikä ei tietystikkään pitänyt paikkaansa, jussia ennen olin ilman 17 vuotta, siksi tuo määrä nytkin oli noin olematon! 8)

nike

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 72
  • Karma: +0/-0
Vs: Laillisuuden perikuva itse ajelee ilman korttia....
« Vastaus #15 : Syyskuu 05, 2007, 13:31:58 ip »
Vanhuudessa on se vika, et alkaa muistella -vanhoja.. Eteenpäin vaan!  ;) mitäs noista..

Eki

  • Vieras
Vs: Laillisuuden perikuva itse ajelee ilman korttia....
« Vastaus #16 : Syyskuu 05, 2007, 22:04:40 ip »
Vanhuudessa on se vika, et alkaa muistella -vanhoja.. Eteenpäin vaan!  ;) mitäs noista..
Onkos se vika että muistelee olleita ja menneitä, aika kultaa muistot ja tulevaa ei ole ilman mennyttä, minusta on monia mukavia asioita ihan ok muistella joskus, kun niitä jo 60:n ikävuoteenkin mahtuu vaikka mitä! ;D

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Laillisuuden perikuva itse ajelee ilman korttia....
« Vastaus #17 : Syyskuu 05, 2007, 23:14:12 ip »
Vanhuudessa on se vika, et alkaa muistella -vanhoja.. Eteenpäin vaan!  ;) mitäs noista..

No kun saat 10 vuotta lisää viisariin ni kyllä säkin kait alat muisteloita harrastelemaan.
No en tosin tiedä ikääsi mutta oletan et niin käy.....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

nike

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 72
  • Karma: +0/-0
Vs: Laillisuuden perikuva itse ajelee ilman korttia....
« Vastaus #18 : Syyskuu 06, 2007, 10:13:51 ap »
Näin saattaa käydä..  :P

jake666

  • Member
  • *
  • Viestejä: 37
  • Karma: +0/-0
Vs: Laillisuuden perikuva itse ajelee ilman korttia....
« Vastaus #19 : Syyskuu 09, 2007, 00:30:35 ap »
mopomönkijällä ajamiseen tarvitaan muuten mopokortti mikä on naurettavaa. koska nopeus ja kuutiot ovat samat kuin mopossa. ainoa vaan että sillä pysyy paremmin pystyssä. no suomen valtio on keksinyt että sillä saadaan lisää verorahoja ajokorttimaksun muodossa ja vakuutuksissa.ja sama homma mopoauton kanssa. kyseisiä vehkeitä kutsutaan suomen laissa nimellä nelipyörä. vaikka ajatellaan että joku 50cc mönkijä luultavasti pysähtyy paremmin kuin joku vanha pv suzuki niin silti joutuu kärsimään isommista maksuista.