PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Keskusteluryhmistä löydettyä  (Luettu 12309 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Keskusteluryhmistä löydettyä
« Vastaus #14 : Lokakuu 06, 2009, 11:02:39 ap »
Naurattaa ihan saatanasti, kun toi eläin moderaattori ei osaa edes spammibotteja foorumilta poistaa :D

Ai `mitä´ botteja kysymys `tulee´ kohta

Vakuutus yhtiöt on ihan `jees´kunhan maksut maksaa `ajallaan´

niinpä "PaveTheDog, Aappo, Homeperse, Helmut, Helovirta" etc etc .. jos ahistaa näin kovasti, niin on kait olemassa jonkinlaisia `nuorisosivujakin´ .. ennenvanhaan oli mustanaamiosivut .. ehkä sulla on nyt sitten aikaa "etsiskellä" niitä .. tai jatkaa suomisivuilla .. heitäs ittes laturiin .. täällä mennään `tasavirroilla´ .. et jos jännitteet oon noin vtuilaan .. niin syytä miettiä `jokunen vuosi´ ...


 J A   M I T Ä   T Ä Ä L T Ä   P O I S T E T A A N  -sen tekee Hra Viheraho .. ja perseeseenvetokuvat ym ym .. poistaa "kuka tapaa" moisia teoksia  ;D ;D


Kyllä nää tälläset homeperseet voi poistella ihan kuka valvoja vaan.
Mihin me tollasia apinoita täällä tarvitaan?


A S I A   S E L V Ä !

Rankaistaan tavatessa .. ja jos on `luki-luki häiriöitä´  niin ainakin `poisto onnistuu´ .. ja kokonaankin ..   ???  .. sanoo prkl näääs .. apinoille on omat sivut .. ja "tiedätte kyllä -mitä tarjoilen"  ;D



ihan selkeet turhakkeet jotka tulee täällä aukomaan voi poistaa varsinkin jos ei ole mitään sisältöä.
eiköhän tää mun linja pitäisi jo olla suht selvä. turha on turhaa.pitänee alkaa pikkuhiljaa naputtelemaan näitä alueita tunnuksen vaativiksi ni vähenee toi sikailu tai ainakin sitä on helpompi hallita.
kunnollista keskustelua tänne kaipaillaan ja saa toki olla erimieltäkin ja pitääkin olla.en mä tänne mitään robotteja kaipaa kirjoittelemaan.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X