PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Luottotiedot ovat syrjintää  (Luettu 27214 kertaa)

Tessu

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 582
  • Karma: +0/-0
Vs: Luottotiedot ovat syrjintää
« Vastaus #21 : Huhtikuu 17, 2012, 15:08:38 ip »
Eipä silti haluiskohan meistäkään kukaan myydä velaksi toiselle mitään suurempaa jollei tietäisi että saako rahojaan ikinä pois? siihen se luottotieto onkin sitten jo hyvä olemassa,tiedon jälkeen onkin sitten omavika jos teki väärin

pelleeerik

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 195
  • Karma: +0/-0
  • Ajattelemme harvoin sitä mitä meillä on
Vs: Luottotiedot ovat syrjintää
« Vastaus #22 : Huhtikuu 23, 2012, 05:56:36 ap »
Eipä silti haluiskohan meistäkään kukaan myydä velaksi toiselle mitään suurempaa jollei tietäisi että saako rahojaan ikinä pois? siihen se luottotieto onkin sitten jo hyvä olemassa,tiedon jälkeen onkin sitten omavika jos teki väärin

Juurikin näin, minäkään en mitään myy tai lainaa jolla luottotiedot mennyt. Koko summa ja käteen vaikka sitten 5 senttisinä.
Ei helvetti et on vähän rahaa, mutta pitää sitä vähän ollakki ja ehkä ongelmasi ovatkin vain päässäsi, vai mitä mieltä olet? : D )

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Luottotiedot ovat syrjintää
« Vastaus #23 : Marraskuu 30, 2012, 02:20:27 ap »
Ja mullekin on sanottu että mitäs työtön autolla tekee jos ei ole varaa maksaa,ja tuohan onkin just totta ei mitään,eipä sitten kyllä voikaan edes mennä sinne töihinkään!

teillä sielläpäin sitä pääseekin niin joustavasti pitkin poikin julkisilla.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Eki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 86
  • Karma: +0/-0
Vs: Luottotiedot ovat syrjintää
« Vastaus #24 : Tammikuu 11, 2017, 11:56:03 ap »
Miksi moinen valitus jos on itsensä söhlinyt ulosotto tai muuhun maksukierteeseen, eikös se ole luonnollinen seuraus että luottotiedot menee, pitäisikö antaa lisää velkaannuttaa ja maksattaa luottotiedottoman söhlimisiä veronmaksajilla? Itse olin vuosikaudet ulosotossa kun jätin aikoinaan mätkyt maksamatta, oli maksamattomia elatusmaksujakin, nyt olleet asiat kunnossa jo pitkään, mutta velkasaneerauksessakin on tullut käytyä. Nykyään pidän huolen ettei enää joudu luottotiedottomaksi sillä eihän se olotila ole mikään mukava.
Jonkinasteinen radioharrastaja, la-pmr: zero ham: oh2eki

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Luottotiedot ovat syrjintää
« Vastaus #25 : Tammikuu 11, 2017, 11:57:12 ap »
Miksi moinen valitus jos on itsensä söhlinyt ulosotto tai muuhun maksukierteeseen, eikös se ole luonnollinen seuraus että luottotiedot menee, pitäisikö antaa lisää velkaannuttaa ja maksattaa luottotiedottoman söhlimisiä veronmaksajilla? Itse olin vuosikaudet ulosotossa kun jätin aikoinaan mätkyt maksamatta, oli maksamattomia elatusmaksujakin, nyt olleet asiat kunnossa jo pitkään, mutta velkasaneerauksessakin on tullut käytyä. Nykyään pidän huolen ettei enää joudu luottotiedottomaksi sillä eihän se olotila ole mikään mukava.

mielestäsi on ihan ok että merkintäinen ei saa asua.
Olkoot siis taivasalla?
Niinkö Eki meinaat?
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Eki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 86
  • Karma: +0/-0
Vs: Luottotiedot ovat syrjintää
« Vastaus #26 : Tammikuu 11, 2017, 12:04:26 ip »
Kyllähän käsittääkseni kaikille halukkaille asunto löytyy olipa luottotiedot sitten miten hunningolla hyvänsä, eikös se ole ihan lakiin säädetty? Sosiaalitoimisto varmaankin hoitaa mm takuuvuokrat ja jopa vuokranmaksunkin mikäli on niin varaton ja maksukyvytön että laki siihen oikeuttaa, siis nämä sosiaalijuttujen lakipykälät tai mitäpä ne nyt sitten nimeltänsä onkin?
Jonkinasteinen radioharrastaja, la-pmr: zero ham: oh2eki