PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Valittakaa vakuutusyhtiöiden toiminnasta  (Luettu 6262 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Valittakaa vakuutusyhtiöiden toiminnasta
« : Syyskuu 08, 2008, 23:13:40 ip »
Eli kaikki kansalaiset pistäkääs ongelmia vakuutusyhtiöistä ni lupaan toimittaa nämä asiat ministerille.
Ja sieltä tätä asiaa pistetään eteenpän.
Toivon että tänne tulee kommenttia joka sitten välitetään eteenpäin.

Liiteeksi puhelu.
Pistetään vakuutusyhtiöt jollain tavalla kuriin.

Puheluun:  http://viheraho.com/forum/08092008/suvi_linden_vakuutus.mp3
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

heikki litmanen

  • Vieras
Vs: Valittakaa vakuutusyhtiöiden toiminnasta
« Vastaus #1 : Helmikuu 27, 2009, 10:21:41 ap »
hei,
20.11.2008 ajamani säiliöajoneuvoyhdistelmän perävaunu lähti heittelehtimään erittäin liukkaalla tiellä ja sen seurauksena koko yhdistelmä kaatui tielle ja sen jälkeen syöksyi rajusti ulos ja jäi katolleen syvään ojaan.Tapauksen seurauksena sain kovia riuhtasuja turvavyöstä ylävartaloon ja olkapäähän sekä jäin roikkumaan turvavyöstä katollaan olevaan romuttuneeseen ohjaamoon. turvavyö kyllä pelasti henkeni,mutta repi olkapääni.Työnantajallani on lakisääteinen tapaturmavakuutus if yhtiössä.If yhtiö korvasi onnettomuudesta sairaala käynnit ja olkapään mri kuvauksen,jossa todettiin jänne repeämä ja selvä tramaattinen vamma,josta on kaikki erikoiskirurgi lausunnot ja olkapää vaatii leikkauksen.Jänne on revennyt n.2cm matkalla läpi asti ja kuntoutuu vain leikkaushoidolla.If ilmoitti yllättäen,että ei korvaa leikkaushoitoa eikä maksa sairuspäiväraaha,koska heidän lääkäri ei nää leikkaus tarvetta ja hänen mukaan käteni työkyvyn alenama on alle 10%,vaikka ei ole minua etes nähnyt.Minua hoitava erikoiskäsikirurgi oli ifin päätöksestä täysiin tyrmistynyt,kuten suomen terveystalon muutkin lääkärit ja minua hoitavat henkilöt.Päätöksestä valitettiin tietenkin sekä laitettiin lisälausuntoja,koska kirurgin lausunnot on tulkittu selkeästi ifissä väärin.If ilmoitti,että asia menee muutoksenhakulautakunnan tutkittavaksi ja he eivät muuta lausuntojaan.Jätin heti kun he ilmoittivat päätöksestä soittopyynnön ifin lääkärille,niin ei oo kuulunut mitään,vaikka olen soittanut ja kysynyt,milloin tohtori soittaa,eipä ole kerennyt soittaa,vaikka päätösestä on kulunut 2kk.Olen nyt tapauksen johdosta edelleen sairauslomalla ja leikkausjonossa,johon minut laitettiin odottamaan ifin päätöstä 31.1.09.Leikkaus on erittäin kallis,eikä minulla ole varaa sitä itse kustantaa,eli johan soppa syntyi selvästä asiasta
terv.Heikki Litmanen

pave

  • Vieras
Vs: Valittakaa vakuutusyhtiöiden toiminnasta
« Vastaus #2 : Helmikuu 27, 2009, 10:38:54 ap »
hei,
20.11.2008 ajamani säiliöajoneuvoyhdistelmän perävaunu lähti heittelehtimään erittäin liukkaalla tiellä ja sen seurauksena koko yhdistelmä kaatui tielle ja sen jälkeen syöksyi rajusti ulos ja jäi katolleen syvään ojaan.Tapauksen seurauksena sain kovia riuhtasuja turvavyöstä ylävartaloon ja olkapäähän sekä jäin roikkumaan turvavyöstä katollaan olevaan romuttuneeseen ohjaamoon. turvavyö kyllä pelasti henkeni,mutta repi olkapääni.Työnantajallani on lakisääteinen tapaturmavakuutus if yhtiössä.If yhtiö korvasi onnettomuudesta sairaala käynnit ja olkapään mri kuvauksen,jossa todettiin jänne repeämä ja selvä tramaattinen vamma,josta on kaikki erikoiskirurgi lausunnot ja olkapää vaatii leikkauksen.Jänne on revennyt n.2cm matkalla läpi asti ja kuntoutuu vain leikkaushoidolla.If ilmoitti yllättäen,että ei korvaa leikkaushoitoa eikä maksa sairuspäiväraaha,koska heidän lääkäri ei nää leikkaus tarvetta ja hänen mukaan käteni työkyvyn alenama on alle 10%,vaikka ei ole minua etes nähnyt.Minua hoitava erikoiskäsikirurgi oli ifin päätöksestä täysiin tyrmistynyt,kuten suomen terveystalon muutkin lääkärit ja minua hoitavat henkilöt.Päätöksestä valitettiin tietenkin sekä laitettiin lisälausuntoja,koska kirurgin lausunnot on tulkittu selkeästi ifissä väärin.If ilmoitti,että asia menee muutoksenhakulautakunnan tutkittavaksi ja he eivät muuta lausuntojaan.Jätin heti kun he ilmoittivat päätöksestä soittopyynnön ifin lääkärille,niin ei oo kuulunut mitään,vaikka olen soittanut ja kysynyt,milloin tohtori soittaa,eipä ole kerennyt soittaa,vaikka päätösestä on kulunut 2kk.Olen nyt tapauksen johdosta edelleen sairauslomalla ja leikkausjonossa,johon minut laitettiin odottamaan ifin päätöstä 31.1.09.Leikkaus on erittäin kallis,eikä minulla ole varaa sitä itse kustantaa,eli johan soppa syntyi selvästä asiasta
terv.Heikki Litmanen

Tämähän on vakuutusyhtiöiden norm. toimenpide -ei hyväksytä MITÄÄN ja katsotaan `kenen rahkeet riittää´ (??) Itse olen tapellut VUOSIA -käyttänyt kymmeniä erikoislääkäreitä LAUSUNTOIHIN -lopuksi seisoi KIITOS -(ensimmäinen vak.yht. kieltävä päätös vei yli 3 vuotta,... ennen kuin vak.oikeus päätti että ko. VAKUUTUSYHTIÖ on velvollinen maksamaan korvausta "kaikki" tapaturmasta aiheutuvat -kulut, leikkaukset,... niin kivusta - särystä ja ikuisesta vammasta KORKOINEEN -myös tähän liittyvät apuvälineet ja kuntoutukset). Ja tämän jälkeen olen toiminut VAIN erikoislääkärien kautta,... lausunnot ja leikkaustarpeet, sekä kuntoutukset ja apuvälineet... ja joka kerta jos "kyseinalaistavat" jotain,... niin lekurirumba uudestaan... vak.yht. PIIKKIIN tietysti,... vaikka sen joutuukin ensin maksamaan omastalämiskästä.

Missään nimessä ei PIDÄ tyytyä ensimmäsieen päätökseen -olen jeesannut monen kaverin asioissa,... ja ainuttakaan `hylkäävää päätöstä ei ole jäänyt voimaan´ ?!

Käytä ihmeessä erikoislääkäriä ja vaikkapa asianajajaa,... (joillain yksityis-sairaaloilla tai klinikoilla on lekureita jotka ovat perehtyneet LAKIIN) -näitä olen käyttänyt minäkin,...

Meinaan,... jos vaikka puhutaan käden toimintakunnosta,... leikkauksista jne jne... niin ei ole jättäminen asioita kesken. Jos se maksaa ekaksi 1ooo tai kaksi,... niin se kuitenkin kannattaa -meinaan sit sulla on oikeus pyytää 10-kertaisena se takaisin,...

Mä olen saanut satojatonneja -enkä ole vieläkään ottanut "loppulausuntoa" -enkä ota,... ja olkanivel on vaihdettu 3 kertaa ja kerran vielä se pystytään vaihtamaan... ja joka leikkauksesta saan KIPUKORVAUKSETKIN -10ooo + korkoja min... + kaikki hoidot ja kuntoutukset ym ym... ja vakuutusyhtiö maksaa... ei pääse irti milloinkaan -niin maksoi kaikki uudellenkoulutukset ja ka. mukaiset palkatkin -koulutusajalta  ;D ;D ;D ;D

Kyykkyynhän ne pistää ja yrittää joka asiassa,... oli ifi-,turva-, pohjola-,fennia- tai teollisuus vak.yht. !

Asianajajan kanssa -tai lekurin joka tuntee lakia,... meinaan "ainahan joka tapaus on omansa"??  Mut ei kesken kannata jättää mitään...


Lisäilempä;... [tuossa ORTTONISSA -Helsingissä,... Ruskeasuolla on ainaikin käsikirurgi -Martti Vastamäki ja fysiatri -Jukka-Pekka Kouri, jotka on erit päteviä,... Vastamäki leikkaa ja Kouri tietää vak.yht. -lakia (ja lähtee tarvittaessa myös oikeuteen, jos tarvitaan asiantuntija lausuntoja tai apuja) ... Lahdessa sit P-HKS.ssa käsikirurgi JORMA JOKIRANTA (tietää paljon, mutta täällä ei mahd. leikkailla -lähettää mutkin aina "eteenpäin" jos on kyse operoinnista -tutkimaan kyllä pystyy)!]

(niin, tässäkään asiassa ei ole yhtään neuvoa(??) -vain tzempatakseni sinua -kaikkihan on käytäntöä jota jokaisen pitäisi tietää ja käyttää).

 -oon suositellut monelle yht.ottoa ko. äijiin,... saaneet apua ja ovat olleet tyytyväisiä ... + voittaneet näitä oikeustaisteluja (prossat oon sit kyllä muistanut kerätä  ;D )!
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 27, 2009, 11:53:54 ap kirjoittanut pave »

Tykki

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
  • Karma: +0/-0
Vs: Valittakaa vakuutusyhtiöiden toiminnasta
« Vastaus #3 : Maaliskuu 15, 2009, 21:28:23 ip »
Ongelma taitaa olla KULUTTAJAVIRASTO. Turvan jukkakin soitti poliisit paikalle kun heillä oli kinaa pasin kanssa eikä mihinkään virastoon. Samalla tavalla asiakkaan pitäisi ottaa poliisiin yhteyttä kun on joku yritys kusee silmään.  Jos ei olisi kuluttajavirastoa ihmiset ottaisi silloin poliisiin yhteyttä eikä vakuutusyhtiöt enää ulkailtaisi kusettaa ihmisiä samalla tavalla.