PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Ei luottotietoja – ei vakuutuksia!  (Luettu 36569 kertaa)

Kuutamounelmat

  • Vieras
Vs: Ei luottotietoja – ei vakuutuksia!
« Vastaus #7 : Toukokuu 07, 2009, 20:30:28 ip »
Pirullista menettää luottotiedot. Asuntolainaa ei saa ja vakuutusyhtiöt kattovat kieroon.
Senpä vuoksi kannattaa tehdä niinkuin mustilaiset tekevät. Ostetaan omaisuutta toisen nimissä. Itse toimit rahoittajana.

SF3MtK

  • Valvojat S
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 549
  • Karma: +0/-0
Vs: Ei luottotietoja – ei vakuutuksia! - eikä verkkopankkia op:ssä.
« Vastaus #8 : Toukokuu 07, 2009, 21:02:43 ip »
Eipä mua oo koskaan toi haitannu etten vakuutuksia saa omiin nimiini luottotieto merkintöjen takia, mutta tänään pamahti yllätys kun kävin osuuspankissa. Tossa kun hetki sit pääsin taas töihin ja palkkaa rupes tuleen ja työnantajalla op:n tili, aattelin sit että otan oman vanhan op:n tilin käyttöön et palkat näkyy tilillä samantien. Marssin pankkiin ja sanoin et tartten visa-electronin ja verkkopankkitunnukset sille tililleni niin eipäs onnistunutkaan kun on luottotiedoissa häikkää. Siis tota en ymmärtäny enään ollenkaan et miten hitossa se muka noihin vaikuttais. Electronilla ei voi vetää tiliä miinukselle eikä se kyl verkkopankissakaan onnistu. Mutta tää on kuulemma heidän linjansa. Suljin sit samalla senkin tilin ja jatkan tyytyväisenä nordean asiakkaana, siellä kun ei moisten kanssa ole ollut koskaan ongelmia (ja sinne jäi kuitenkin aikonaan lainat maksamatta).

Bajari

  • Vieras
Vs: Ei luottotietoja – ei vakuutuksia!
« Vastaus #9 : Toukokuu 07, 2009, 21:39:32 ip »
Pirullista menettää luottotiedot. Asuntolainaa ei saa ja vakuutusyhtiöt kattovat kieroon.
Senpä vuoksi kannattaa tehdä niinkuin mustilaiset tekevät. Ostetaan omaisuutta toisen nimissä. Itse toimit rahoittajana.


Saa sen asuntolainanki pankista vaik ois luotot menny. Riippuu varmaan aika paljo pankista ja paikkakunnasta.

Panda

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 233
  • Karma: +0/-0
Vs: Ei luottotietoja – ei vakuutuksia! - eikä verkkopankkia op:ssä.
« Vastaus #10 : Toukokuu 07, 2009, 22:08:54 ip »
Eipä mua oo koskaan toi haitannu etten vakuutuksia saa omiin nimiini luottotieto merkintöjen takia, mutta tänään pamahti yllätys kun kävin osuuspankissa. Tossa kun hetki sit pääsin taas töihin ja palkkaa rupes tuleen ja työnantajalla op:n tili, aattelin sit että otan oman vanhan op:n tilin käyttöön et palkat näkyy tilillä samantien. Marssin pankkiin ja sanoin et tartten visa-electronin ja verkkopankkitunnukset sille tililleni niin eipäs onnistunutkaan kun on luottotiedoissa häikkää. Siis tota en ymmärtäny enään ollenkaan et miten hitossa se muka noihin vaikuttais. Electronilla ei voi vetää tiliä miinukselle eikä se kyl verkkopankissakaan onnistu. Mutta tää on kuulemma heidän linjansa. Suljin sit samalla senkin tilin ja jatkan tyytyväisenä nordean asiakkaana, siellä kun ei moisten kanssa ole ollut koskaan ongelmia (ja sinne jäi kuitenkin aikonaan lainat maksamatta).

Sama, en kelvannut asiakkaaksi. Nooa Säästöpankista samalla reissulla tili auki, verkkopankkitunnukset mukaan ja Electron tilaukseen... Pitäköön OP tunkkinsa.

Webbi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
  • Karma: +0/-0
Vs: Ei luottotietoja – ei vakuutuksia!
« Vastaus #11 : Heinäkuu 10, 2009, 19:51:56 ip »
Mutta huvittavinta on kun luottotiedot ovat menneet kun vakuutusyhtiö on vitkutellut päätöksiään useampaan kertaan ... vakuutusyhtiön päätökset korvauksista saattaa kestää kuukausia ja sittenkin päättävät maksaa vain 30 prossaa ... eivät taida tykätä jos samanlailla vitkuttaiisi vakuutusmaksuja ja päättäisi sitten maksaa vain 30 % ...

18 vuotta piti tapella liikenneonnettomuuden jälkeen että pääsi osaeläkkeelle. Vakuutuslääketieteen mukaan minä olin terve koska en ollut halvaantunut, joka on ainoa vaihtoehto niskan murtumisen jälkeen

SF3MtK

  • Valvojat S
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 549
  • Karma: +0/-0
Vs: Ei luottotietoja – ei vakuutuksia!
« Vastaus #12 : Heinäkuu 11, 2009, 20:20:28 ip »
IF:ltä sai hämeenlinnassa luottotiedotonkin autovakuutuksen ilman ennakkomaksuja. Äit muori kävi autoonsa vakuutukset ottamas ja sanovat vaan "ettet sä heille ole velkaa".

Bajari

  • Vieras
Vs: Ei luottotietoja – ei vakuutuksia!
« Vastaus #13 : Heinäkuu 22, 2009, 10:56:06 ap »
IF:ltä sai hämeenlinnassa luottotiedotonkin autovakuutuksen ilman ennakkomaksuja. Äit muori kävi autoonsa vakuutukset ottamas ja sanovat vaan "ettet sä heille ole velkaa".
Joo IF:iltä saa, on vaan nii perkeleen kallis pulju...