PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Vakuutusyhtiö Turva palvelee.....  (Luettu 17662 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vakuutusyhtiö Turva palvelee.....
« : Syyskuu 08, 2008, 19:21:17 ip »
Kävin tuossa kesällä Turvassa kyselemässä saanko sinne vakuutuksen.
sanoivat että saan ja saan maksaa kerran kuussa suorituksen.
No nythän on niin että tämä Jukka Andersson Lahden pisteessä antoi minulle jo aikasemmin vakuutuksen ja mitään ei tähän vakuutusyhtiöön ole maksamatta.
Nyt siellä halutaan vuoden maksu ennakkoon johon minulla ei ole varaa.
Aikaisemmin sovittiin niin että saisin maksaa kerran kuussa mutta nytpä se ei enää sitten sovitusti toiminutkaan.
No konttoriin tilattiin poliisit minua poistamaan kun vaadin näitä papereita.
Poliisit paikalle niin nyt sitten tämän asian sain kuntoon ja Jukka Andersson toimitti minulle paperit.
Mutta sitten siihen tuli myös kansanedustaja Jouko Skinnari toivottavasti Jouko Skinnari ottaa tätä asiaa esiin jossain kohtaan.

Nyt tilanne on se että en saa veroja poikki kun ei saa vakuutusta.
Pistän lisää tietoa tähän kun keritään.
Vakuutusyhtiöt on suurimpia kusettajia ja alkaa olemaan niin että alan pikkuhiljaa hyväksymään että että vakuutusyhtiöitä kustaan silmään ja kunnolla.
En kehoita ketään niin tekemään mutta en enää kyllä sellaista toimintaa henkilökohtaisesti voi pitää moitittavana.


Keskustelu katsastusasemalla.....
http://viheraho.com/forum/08092008/katsastusasemalla.mp3

Kiitos palvelusta Lahden AKE:n katsastusasemalle Teillä siellä oli hyvä palvelu.

Lisäksi puhelu
Johtaja Eija Räsänen, markkinointi ja asiakkuudet

On kuultavissa tästä http://viheraho.com/forum/08092008/r%e4s%e4nen_eija_turva.mp3

Pääsin studiolle ni äänenlaatu on ok.








« Viimeksi muokattu: Syyskuu 08, 2008, 21:30:44 ip kirjoittanut Viheraho »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

kolvi

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 157
  • Karma: +0/-0
Vs: Vakuutusyhtiö Turva palvelee.....
« Vastaus #1 : Syyskuu 08, 2008, 20:21:44 ip »

Onnistuisiko, että otat vakuutuksen kuukaudeksi kerrallaan? Määrität vaan aloitus ja lopetuspäivän sopivasti kulloisenkin maksukykysi mukaan. Parin tällaisen lyhyen sopimuskauden jälkeen harkinnevat asiaasi uudestaan.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Vakuutusyhtiö Turva palvelee.....
« Vastaus #2 : Syyskuu 08, 2008, 20:50:02 ip »

Onnistuisiko, että otat vakuutuksen kuukaudeksi kerrallaan? Määrität vaan aloitus ja lopetuspäivän sopivasti kulloisenkin maksukykysi mukaan. Parin tällaisen lyhyen sopimuskauden jälkeen harkinnevat asiaasi uudestaan.

Sitäkin ehdotettiin ei onnistunut.
ajatelkaas jos on auto missä on vakuutus 1000 euroa.
No ei taida kyl noissa vanhoissa rimpuloissa olla niin kovia maksuja missään mut periaatteessa.
Kauheeksi tää menee.
Ihan pitääkö sitä vanhoilla päivillä alkaa sorkkarautaa kaivelemaan ja alkaa hankkimaan tulonsa jostain ei niin päivänvaloa kestävillä tavoilla.
Tähän ei mielestäni yhteiskuntaa pitäisi päästää vaan kohtuus pitäisi olla kyllä näissä hommissa.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

oikan

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 677
  • Karma: +0/-0
Vs: Vakuutusyhtiö Turva palvelee.....
« Vastaus #3 : Syyskuu 08, 2008, 21:00:04 ip »
Kävin tuossa kesällä Turvassa kyselemässä saanko sinne vakuutuksen.
sanoivat että saan ja saan maksaa kerran kuussa suorituksen.
No nythän on niin että tämä Jukka Andersson Lahden pisteessä antoi minulle jo aikasemmin vakuutuksen ja mitään ei tähän vakuutusyhtiöön ole maksamatta.
Nyt siellä halutaan vuoden maksu ennakkoon johon minulla ei ole varaa.

tuosta kesäisestä kyselystä kannattaisi olla jotain paperia tai edes äänite olemassa. yleensä olet sanonut että tallennat melkein kaikki tämän tyyppiset keskustelut. olisi kannattanut pyytää kirjallisena tuo, niin kenelläkään ei olisi ollut epäselvää.

No konttoriin tilattiin poliisit minua poistamaan kun vaadin näitä papereita.

ihme kun poliiseista oli kerrankin kohdallasi jotain hyötyä  ;D yleensähän tässä on ollut tämä Viheraho on syyllinen-asetelma, oli itse asia mikä hyvänsä.. ::)

Vakuutusyhtiöt on suurimpia kusettajia ja alkaa olemaan niin että alan pikkuhiljaa hyväksymään että että vakuutusyhtiöitä kustaan silmään ja kunnolla.
En kehoita ketään niin tekemään mutta en enää kyllä sellaista toimintaa henkilökohtaisesti voi pitää moitittavana.

minusta tuossa ei ole ollut mitään epäselvää ennenkään, että vakuutusyhtiöt kusettaisivat oman etunsa mukaisesti vetoamalla milloinkin mitä eriskummallisimpiin ehtoihinsa. voittoja tavoittelevia yrityksiä nekin ovat.


ps. hyvä että saatiin tällainenkin aihealue tänne.

kolvi

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 157
  • Karma: +0/-0
Vs: Vakuutusyhtiö Turva palvelee.....
« Vastaus #4 : Syyskuu 08, 2008, 21:06:49 ip »
Sitäkin ehdotettiin ei onnistunut.

Siis onko niin, että vakuutusyhtiö ei myönnä liikennevakuutusta yhdeksi kuukaudeksi? En tunne tapoja, mutta yleensä vakuutukset on mahdollista ottaa niin että määräpäivä on tiedossa jo sopimusta tehdessä. Kannattaa ehkä vielä kysyä toisesta firmasta, ellei tuo kuulosta aivan mahdottomalta.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Vakuutusyhtiö Turva palvelee.....
« Vastaus #5 : Syyskuu 08, 2008, 21:35:11 ip »
Sitäkin ehdotettiin ei onnistunut.

Siis onko niin, että vakuutusyhtiö ei myönnä liikennevakuutusta yhdeksi kuukaudeksi? En tunne tapoja, mutta yleensä vakuutukset on mahdollista ottaa niin että määräpäivä on tiedossa jo sopimusta tehdessä. Kannattaa ehkä vielä kysyä toisesta firmasta, ellei tuo kuulosta aivan mahdottomalta.

Kunhan tuo tolvanen tulee kertomaan noista vakuutusyhtiöistä ni saatte lukea miten nuo hommat kusee toden teolla.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Kehäkettu

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
  • Karma: +0/-0
Vs: Vakuutusyhtiö Turva palvelee.....
« Vastaus #6 : Syyskuu 08, 2008, 23:33:45 ip »
Joo! Kertoillaan vakuutusyhtiöiden kusetuksista lähinnä väärin laskutetuista ym. ihmeellistä esim.IF sopimuksista,joissa vakuutusyhtiö tekee ihan itse sopimuksia kysymättä/ilmoittamatta asiakkaalle yhtään mitään lisää,kun on naputteluohjelmaa kylmässä ja on ittellä virkeempi olotila,kuin nyt!!!ELI PALAILLAAN ASTIALLE!!!