Viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Toukokuu 25, 2019, 12:16:00 pm

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
HALUATKO EDULLISESTI LAATUA?
HALPAREGAS PALVELEE http://www.halparengas.fi/
95124 viestiä 11154 aihetta kirjoittanut 2331 jäsentä
Uusin jäsen: Kuopiolainen-123
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy

Haluatko mainostaa viheraho.info:Ssa ?
Ota yhteyttä mainostus@viheraho.com
Otan vastaan käytöstä poistuvia langattomia mikrofoneja ja korvamonitoreja. yhteydenOtot pasi@viheraho.com
Lisäksi suuri tarve UPS eli katkottomien powereiden isoista akuista
Teollisuudessa näitä käytettyjä vuoden pari ikäisi akkuja menee poistoon
Voin Noutaa useita kymmeniä kappaleita tarvittaessa
Joten jos tiedät mistä näitä voisi noutaa kerrothan siitä minulle. - Kiitos

+  Viheraho.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Tapahtumia & Nähtävyyksiä
| | |-+  The Cadillacs olisi taas soittamassa Lahden satamassa.
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] 2 Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: The Cadillacs olisi taas soittamassa Lahden satamassa.  (Luettu 3387 kertaa)
Viheraho
Administrator

Minä itte :)

« : Syyskuu 03, 2008, 09:53:31 am »

http://koti.mbnet.fi/manninen/cadillacs/keikat.htm

Tuonne kannattaa mennä jos vain kykenee....
Pitäisi olla ilmainen .
Nuo soittaa ihan hyvin ja korva lepää rautalanka musasta.

http://www.youtube.com/watch?v=bfngRN68mGw
tallennettu

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X
Jake
Vieras
« Vastaus #1 : Syyskuu 03, 2008, 13:03:15 pm »

Muuten tuosta keikasta ei vielä osaa sanoa että ollaanko siellä.. Basistilla ja toisella kitaristilla on kuoron säestys hommia samana päivänä kuulemma...  Mutta lisäillään kellonajat ym. keikat kalenterille mikäli tuo keikka toteutuu...  Ilmanen paikka se on.  Siellä on lahden musaopiston bändit soittamassa me vedetään myös vaan 30min siellä. Mun käsittääkseni soitettas päivällä tuolla t.Jake
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 03, 2008, 13:05:56 pm kirjoittanut Jake » tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #2 : Syyskuu 03, 2008, 17:07:40 pm »

Muuten tuosta keikasta ei vielä osaa sanoa että ollaanko siellä.. Basistilla ja toisella kitaristilla on kuoron säestys hommia samana päivänä kuulemma...  Mutta lisäillään kellonajat ym. keikat kalenterille mikäli tuo keikka toteutuu...  Ilmanen paikka se on.  Siellä on lahden musaopiston bändit soittamassa me vedetään myös vaan 30min siellä. Mun käsittääkseni soitettas päivällä tuolla t.Jake

Toivottavasti saamme kuulla kuitenkin kaikesta huolimatta.....

tallennettu

Jake
Vieras
« Vastaus #3 : Syyskuu 03, 2008, 18:27:46 pm »

Toivottavasti saamme kuulla kuitenkin kaikesta huolimatta.....

Kyllä saatte kuulla  Virnistää Virnistää Tapahtuma onkin illalla ja se käy meijän porukalle hyvin. Eli soitetaan siinä klo 18-20 aikoihin. Mä laitan meijän sivuille ja tänne vielä sen tarkan ajan monelta ne soitot on... Kaikki sinne kattomaan se on ilmanen tapahtuma ja on kivempaa mitä enempi porukkaa on  Hymyilee
tallennettu
Jake
Vieras
« Vastaus #4 : Syyskuu 11, 2008, 19:25:02 pm »

Tapahtuma alkaa klo 17 ja se on joko siel satamarakennuksella tai jossain teltassa  Virnistää Huomenna tulee lisätietoo.. Me soitetaan kuitenkin loppupäässä siel on muitakin bändei.. Mä veikkaisin et ollaan joskus klo 19 alottamassa tai jotain mutta huomenna saadaan tietää lisää...  Cool
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 12, 2008, 17:21:21 pm kirjoittanut Jake » tallennettu
Jake
Vieras
« Vastaus #5 : Syyskuu 12, 2008, 17:21:32 pm »

Saatetaan alottaa jo klo 18  Virnistää Virnistää Tai JO ennen klo 18  Pyörittää silmiään
tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #6 : Syyskuu 12, 2008, 19:49:28 pm »

Saatetaan alottaa jo klo 18  Virnistää Virnistää Tai JO ennen klo 18  Pyörittää silmiään

toivottavasti olen ajokunnossa.jos olen ni tulen.
jos en ole ni en tule.
mutta kaikille sanon sen verran että kannattaa ehdottomasti mennä kuuntelemaan jos on mahdollisuuksia.
tallennettu

Sivuja: [1] 2 Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!