PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Skanneria / uniden  (Luettu 6412 kertaa)

vantan vekkuli

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
  • Karma: +0/-0
Skanneria / uniden
« : Heinäkuu 28, 2007, 19:26:26 ip »
jos löytyy.. ..
Olisin kiinnostunut.

Niin ja edullista !
Minä olen minä, ei muuta!

pave

  • Vieras
Vs: Skanneria / uniden
« Vastaus #1 : Lokakuu 20, 2007, 03:08:29 ap »
Eiks stadis päin vaikuta toi "työ ja toiminta"-kierrätyskeskus,... oisko heillä tollasii, halvalla luulis löytyvän. Käydessäni stadin keskuksissa (joita oli useampiakin) olin ymmälläni siitä tavara määrästä jota he käsittelivät,... hinnatkin oli ihan kohtuullisia.

vinkkinä vaan....

Eppu74

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 204
  • Karma: +0/-0
Vs: Skanneria / uniden
« Vastaus #2 : Lokakuu 20, 2007, 14:56:09 ip »
No tuskin nuo kierrätyskeskukset on radioskannereihin erikoistunut... Sellaisestahan tässä vissiin oli kyse.

pave

  • Vieras
Vs: Skanneria / uniden
« Vastaus #3 : Lokakuu 21, 2007, 08:56:26 ap »
ok.fi,... sitä kun sotkee noita nimityksiä,... itsekin menin "halpaan" jo toisen kerran! Näet opiskeluaikana, asiakaspalvelussa sotkin asiakkaan kysellessä "korjataanko teillä mikroja",... ajattelin sen olevan PC-pohjainen micro,... olikin sitten mikroaaltouuni,... mut tuli sit korjattua sekin. Et silleee...

jätkä on eläin....

pave

  • Vieras
Vs: Skanneria / uniden
« Vastaus #4 : Lokakuu 21, 2007, 08:58:11 ap »
No tuskin nuo kierrätyskeskukset on radioskannereihin erikoistunut... Sellaisestahan tässä vissiin oli kyse.


itseasiassa,... tiedän näin käyneen,... ainenkin lahdessa PATINASSA.

SF3MtK

  • Valvojat S
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 549
  • Karma: +0/-0
Vs: Skanneria / uniden
« Vastaus #5 : Lokakuu 24, 2007, 07:39:45 ap »
jos löytyy.. ..
Olisin kiinnostunut.

Niin ja edullista !
Huuto.net:stähän noita karhukissoja löytyy vaik kuin paljon, eivätkä hinnatkaan ole yhtään pahoja. Itsee himottais Yaesun vr 120:nen, tosin ei oo täl hetkel varaa mihinkään ylimääräseen. Pittää siis itsekkin tyytyä tohon nykyiseen ubc 60-xlt2:seen mikä tuli vaihossa yhteen käsilänkkyyn.

pave

  • Vieras
Vs: Skanneria / uniden
« Vastaus #6 : Lokakuu 27, 2007, 19:28:17 ip »
joo,... tarkistin juuri,... kyllä näitä "skannereita" pyörii myös "tällaisissakin" mestoissa,... LAATUA EN OSAA SANOA, mut ystäväni sanoi, että näitää pyöriii,.. tosi niitä on harvassa,... kertoi myös että niitä voi iste "rakennella",... ei kumminkaan käteen käypiä.