PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: onko pasi homo?  (Luettu 31700 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: onko pasi homo?
« Vastaus #21 : Marraskuu 16, 2007, 18:52:08 ip »
Hahaha  ;D joka helkatin asiasta pystyy löytämään homoyhteyden  ;D  Asiasta eteenpäin, olemmeko me homoja koska olemme viheraho foorumilla, sillä jollain tavallahan olemme herran (eli miehen) toimista kiinnostuneita???  :o  :o Ja eikös miehistä kiinnostunut ole homo?? (tai nainen  ;D )

Joo homoyhteys löytyy ja lisäksi sehän on semmonen juttu et homous tarttuu.
Eli baarissa jos varmasti tiedätte et joku on homo ni ei kannata mennä lähelle,koska se tarttuu.
Seuraavana aamuna huomaakin yllättäin olevansa homo jos ei ole pitänyt varansa.
Eikös se silleen mennyt?
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

pave

  • Vieras
Vs: onko pasi homo?
« Vastaus #22 : Marraskuu 25, 2007, 22:25:36 ip »
Hahaha  ;D joka helkatin asiasta pystyy löytämään homoyhteyden  ;D  Asiasta eteenpäin, olemmeko me homoja koska olemme viheraho foorumilla, sillä jollain tavallahan olemme herran (eli miehen) toimista kiinnostuneita???  :o  :o Ja eikös miehistä kiinnostunut ole homo?? (tai nainen  ;D )

Joo homoyhteys löytyy ja lisäksi sehän on semmonen juttu et homous tarttuu.
Eli baarissa jos varmasti tiedätte et joku on homo ni ei kannata mennä lähelle,koska se tarttuu.
Seuraavana aamuna huomaakin yllättäin olevansa homo jos ei ole pitänyt varansa.
Eikös se silleen mennyt?


Joo,... jos se meni noin, niin en ainenkaan MINÄ ole "vielä" tuntenut yhtään vaikutuksia homoudesta,... sillä olen jo jonkun aikaa pyörinyt Pasin matkassa,... myös Puuhanurkassa,... et jos se tarttuis, niin kaitpa minäkin olisin sitten "huomannut jotain",...( ei aninenkaan "tankoa") taudinkuvaa...

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: onko pasi homo?
« Vastaus #23 : Marraskuu 25, 2007, 22:35:10 ip »
Hahaha  ;D joka helkatin asiasta pystyy löytämään homoyhteyden  ;D  Asiasta eteenpäin, olemmeko me homoja koska olemme viheraho foorumilla, sillä jollain tavallahan olemme herran (eli miehen) toimista kiinnostuneita???  :o  :o Ja eikös miehistä kiinnostunut ole homo?? (tai nainen  ;D )

Joo homoyhteys löytyy ja lisäksi sehän on semmonen juttu et homous tarttuu.
Eli baarissa jos varmasti tiedätte et joku on homo ni ei kannata mennä lähelle,koska se tarttuu.
Seuraavana aamuna huomaakin yllättäin olevansa homo jos ei ole pitänyt varansa.
Eikös se silleen mennyt?


Joo,... jos se meni noin, niin en ainenkaan MINÄ ole "vielä" tuntenut yhtään vaikutuksia homoudesta,... sillä olen jo jonkun aikaa pyörinyt Pasin matkassa,... myös Puuhanurkassa,... et jos se tarttuis, niin kaitpa minäkin olisin sitten "huomannut jotain",...( ei aninenkaan "tankoa") taudinkuvaa...




BUAHAAHAHAAAAAAAA
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X