PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: päivän löytö....  (Luettu 216034 kertaa)

^^Jaxe^^

  • Vieras
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #266 : Tammikuu 07, 2012, 08:48:39 ap »


Hp:n läppäri, missä kuva oli aivan grafiikka mosaiikkia. Uunissa korjantui emolevyn integroidun grafiikkapiirin kontaktit. Heitin sisään Xp:n. Ainoa vaikeus oli se että xp ei tunnistanut asennuksessa kiintolevyä, joka oli sata-liitäntäinen. Asensin Xp:n asennuslevyyn sata ajurit, mitkä löysin netin syövereistä ja homma toimii.

Yksi F6-näppäin puuttuu, mutta eipä haittaa menoa, aivan pätevä kone viellä. Intel Core 2 duo 2.1Ghz prossa ja 3 gigaa muistia. Akun kanssa toimii tunnin verran eli ei ole aivan tyrmässä. Pohjassa Vistan tarra  ;D

ismolopeta

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 833
  • Karma: +0/-0
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #267 : Tammikuu 07, 2012, 10:59:20 ap »


Hp:n läppäri, missä kuva oli aivan grafiikka mosaiikkia. Uunissa korjantui emolevyn integroidun grafiikkapiirin kontaktit. Heitin sisään Xp:n. Ainoa vaikeus oli se että xp ei tunnistanut asennuksessa kiintolevyä, joka oli sata-liitäntäinen. Asensin Xp:n asennuslevyyn sata ajurit, mitkä löysin netin syövereistä ja homma toimii.

Yksi F6-näppäin puuttuu, mutta eipä haittaa menoa, aivan pätevä kone viellä. Intel Core 2 duo 2.1Ghz prossa ja 3 gigaa muistia. Akun kanssa toimii tunnin verran eli ei ole aivan tyrmässä. Pohjassa Vistan tarra  ;D
Ohoh, tollahana tekee vielä vaikka mitä :)
niin se vaan on...

Lossi

  • Vieras
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #268 : Tammikuu 07, 2012, 22:46:16 ip »
Eilispäivän löytöjä ennen illan ohjelmaa kertyi takaloosteriin muunmuassa

Täysin toimiva Luxor 2002 telkkari
Parit vanhempaa tuotantoa olevat VHS-nauhurit, toisessa hihnan vaihtoa toisessa oli luukun mekanismi ketuillaan.
Uusia jouluvaloja ja ikkunakoristeita, paketissa olevia.
Uusi matto.
Paljon ruokaaaa.

Tosta telkkarista olin hyvinki tyytyväinen, vanha se on mutta niin pitääkin ja plussaa olis ollut jos olisi ollu vielä vähän vanhempi. Ettinyt jo pitkään toista Luxoria tuolta noin ja nyt tuli vastaan vielä toimiva yksilö. Tuon merkkiset telkkarit ja laitteet ollut itsellä aina suosiossa..

^^Jaxe^^

  • Vieras
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #269 : Tammikuu 11, 2012, 14:11:47 ip »


Automankka, helppoakin helpompi korjaus... virtaliittimen nastan suoristus. Jotkut ne osaa sitten olla kyllä uusavuttomia. Ei siinä mitään viskatkatkaa vaan menemään, kyllä mulle kelpaa.

^^Jaxe^^

  • Vieras
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #270 : Tammikuu 14, 2012, 20:53:28 ip »


2 kpl avaamatonta Sodastream Cola-uutetta. Varmaan joku perhekoko kun 750ml per purkki, parasta ennen päiväys tammikuu 2013. Näistä pitäisi valmistua 36 litraa Cola juomaa.
Toisesta tehty jo testijuomat, hyvää on nam nam... sekaan viellä viinakset niin maku senkun paranee.

Palomaki

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 24
  • Karma: +0/-0
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #271 : Tammikuu 14, 2012, 22:42:03 ip »
Nokia 9300i tä ihme kyllä jopa toimii :O taitaa olla joidenkin herrojen "vanhoja" kun löytyi erään yrityksen roskiksesta.
     



 pystytkö antaa yhen tuollasen puhelimen minulle  ... mä pidän tuollaasista ......nyky ajan puhelimet on täyttä P******aaaa

ei kestä paljo mitää   

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #272 : Tammikuu 18, 2012, 06:52:19 ap »
kuvat poistuvat 6.1 alkaen käytöstä.
johtuen siitä että en jatka enää domain osoitetta.


ladatkaa kuvanne tälle foorumi palvelimelle....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X