PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: päivän löytö....  (Luettu 211709 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #245 : Elokuu 30, 2011, 20:09:22 ip »
Itse jättänyt kaupantaakse kun ei ole ollut tilaa niin ovat olleet pilalla sitten viikonpäästä.
kaikki pitäisi ottaa talteen ja jaella muille mut mä en suoraan sanottuna tunne ku yhden tai kaksi kelle kelpaa.ja sieltä sitten kans tulee kamaa ja ruokaa.
muille ei kelpaa roskis kama.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

fingers

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1361
  • Karma: +0/-0
  • capox
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #246 : Elokuu 30, 2011, 21:07:56 ip »
Itse jättänyt kaupantaakse kun ei ole ollut tilaa niin ovat olleet pilalla sitten viikonpäästä.
kaikki pitäisi ottaa talteen ja jaella muille mut mä en suoraan sanottuna tunne ku yhden tai kaksi kelle kelpaa.ja sieltä sitten kans tulee kamaa ja ruokaa.
muille ei kelpaa roskis kama.


On se outo juttu, avaamattomia paketteja ja vihannekset näet heti siinä mikä on paha, huono tai piloilla, sama hedelmissä. Maitotuotteet säilyy avaamattomissa purkeissa tetroissa tai tölkeissä viikkoja syömä kelpoisena, kun sen nyt sitten suurinpiirtein yöaikaan saat kylmään, tai mitä aikaa käyt laatikoilla.
Jauhotkin näet ja vaikka se viimenen myyntipäivä, tai parasta ennen, niin se ei ole sen tuotteen kannalta EHDOTTOMASTI piloilla just sillä hetkellä.

Vahinko, ettei meillä ole järjästelmää, tai on mutta se on kasvanut liiaksi, nyt tuo Vuorikadulla sijaitseva 3€-kassi paikkakin on melkein vaan venäläisiä, sori mutta suomalainen perseaukinen opiskelija, eläkeläinen tai vaan työtön duunari, niin kyllä mä näen sen etusijalla. Mutta, tuota paikkaa johtaa tumma, että sse kertoo tuon politiikan ja ainakin mulle. Mutta, jos ei kelpaa kuin parille, niin ei sitä väkisinkään syömäkelpoista ruokaa.

Ennen meen roskikselle, kuin maksan kassillisesta lihaa K-kaupalle 100€/muovipussillinen. Tuolta tulee meinaan 2-3 kertanen määrä joka keikka kun olen käynyt ja pelkkiä lihoja.Ja tuohon sit lisäksi kaikki vihannekset, juurekset ja kasvikset, mausteitakin tulee sit aina kilokaupalla, joskus. Hedelmiä tulee pari kertaa KK.ssa, sillä kait kun pöydästä ei mee yhtään ja heitetään "tiettynä" iltana ne kaikki pois kerralla, oli tuore tai vähän nahistunut, mutta kaikki menee ja ainakin soseeksi.

Tarjous, joka kannattaa käyttää -100%.

KIITOS isoille kauppaketjuille.


 
Jos ei mitään opittu Aatulta, niin opit uusiksi, aate on se mikä elää.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #247 : Elokuu 30, 2011, 21:15:59 ip »
Ja toinen havainto mitä olen tehnyt on se että roskiksessa ei ole niitä halvempia lihoja tai tuotteita.
on aina niitä parempia kalliimpia.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

fingers

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1361
  • Karma: +0/-0
  • capox
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #248 : Elokuu 30, 2011, 21:35:56 ip »
Ja toinen havainto mitä olen tehnyt on se että roskiksessa ei ole niitä halvempia lihoja tai tuotteita.
on aina niitä parempia kalliimpia.


No, sanopa muuta. Juustojakin sellasia merkkejä ja hintoja (arkijuustoa tosiaan sanotaa tuulipukukansan rasvapalloksi, mutta meikäläinen vetää nekin) että ei tulis ikinä ees mieleen maksaa niitä ja vaan jonkin merkin tai nimen vuoksi couda, mitä ihmettä se sekin on, mutta niin kehuvat ja tuovat senkin euroopasta, paskaa joka lentää samointein takas pönttöön, olen mä syönyt ennnenkin koriste omenia, siis yrittänyt. Lihojakin, eikä ole missään marinaadissa, tai no joskus sit niitäkin, mutta vanhaliha marinoidaan, niin eipä juuri tule otettua kun on mistä valkata. Fileitä vaan roskiksesta, jauhelihat myydään käsistä kaupan lihatiskillä joka päivä.

Olen tuota miettinyt aiemminkin, mutta nythän se sitten auksesi. Jos tää tuntuu jostakin hullulta, niin antaa tuntua. Hullunpaa se on tuhota kalliita ruokia ja vaan sen vuoksi että päivämäärä sanoo. Paskanmarjat. Sitä vedetään omega3.sta purkista ja lohikalasta, jota ei saa eikä pidä syödä kuin 2 kertaa vuodessa, sisältää ne omegat sen verran sitä dioksiinia, että on kalat myrkytetty, niin myös norjalaisia kuin suomalaisia merikaloja. Järvistä en mene sanomaan, mutta vesijärven särkikala on herkkua siinä missä rikkaiden lohet.
Rahasta tää ei ole kiinni, vaan tavasta elää.

Jos ei mitään opittu Aatulta, niin opit uusiksi, aate on se mikä elää.

kuppazki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 236
  • Karma: +0/-0
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #249 : Elokuu 31, 2011, 16:03:40 ip »
kyllähän noita kauppojen roskiksia penkois mielellään jossei kaikki ois LUKOSSA tässä 20km sisällä ja kauempanakin kun on käynyt tutkimassa niin tuppaa olemaan safkat kun fort knoxissa kulta  :(

Jooo

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 20
  • Karma: +0/-0
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #250 : Elokuu 31, 2011, 20:11:49 ip »
Compaq Presario, toinen muistikampa oli viallinen, otin sen pois ja nyt toimii täydellisesti...

Horttanainen

  • Vieras
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #251 : Syyskuu 02, 2011, 22:40:26 ip »
Löytyipäs tuossa ihan oman talon roskiksesta ihan saatanan hyvä radio...

Taajuudet riittää vaikka burman radion kuuntelemiseen ja äänenlaatu on uskomattoman hyvä.

Pois oli heitetty ilmeisesti sen takia että kasettipuolen Eject-nappi oli paskana. Antennikin oli mutkalla.

Ai niin ja voluumia riittää niin paljon että yläkerran mummo alkaa hakata patteria ;D ;D ;D