PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: päivän löytö....  (Luettu 216111 kertaa)

Dyykkari

  • Member
  • *
  • Viestejä: 26
  • Karma: +0/-0
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #133 : Tammikuu 05, 2010, 20:13:18 ip »
ei ole vartioimaton    ::)   pikkasen vaan voitelua oikeeseen suuntaan niin kyllä ne kontit pengottavissa on.
votkalla avautuu ihmeellisiä asioita kun sitä kippaa oikeisiin paikkoihin.
vaan olimpa tossa kyllä kesällä kuulusteluissa kun yhdessä paikassa oli kamera.eipä siitäkään mitään muuta tullu kun vaiva käydä poliisi laitoksella.

Nasse

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 703
  • Karma: +0/-0
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #134 : Tammikuu 15, 2010, 12:34:40 ip »
Itse dyykkasin tänään tuosta lähiroskikselta ihan hyvän ja toimivan radion. Nyt voi ainakin kuunnella tänään, kun tulee PasiRadio, merkki radiossa on Denver. Mikäs on muuten PasiRadion taajuus??
periksi ei anneta!!!!!

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #135 : Tammikuu 15, 2010, 14:49:38 ip »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Ola

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 298
  • Karma: +0/-0
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #136 : Tammikuu 15, 2010, 20:06:18 ip »
Itse dyykkasin tänään tuosta lähiroskikselta ihan hyvän ja toimivan radion. Nyt voi ainakin kuunnella tänään, kun tulee PasiRadio, merkki radiossa on Denver. Mikäs on muuten PasiRadion taajuus??

Eipä tuo minun tietääkseni enää kuulu ULA:n kautta. Kun yhteistyö TvKaistan kanssa loppui, niin päättyi myös TvKaistaFM:llä lähettäminen.

Nasse

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 703
  • Karma: +0/-0
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #137 : Tammikuu 15, 2010, 20:42:19 ip »
Itse dyykkasin tänään tuosta lähiroskikselta ihan hyvän ja toimivan radion. Nyt voi ainakin kuunnella tänään, kun tulee PasiRadio, merkki radiossa on Denver. Mikäs on muuten PasiRadion taajuus??

Eipä tuo minun tietääkseni enää kuulu ULA:n kautta. Kun yhteistyö TvKaistan kanssa loppui, niin päättyi myös TvKaistaFM:llä lähettäminen.

Olinpa itse niin hölmö että en huomannut aiemmin PasiRadion sivuilla taide nettiradio tekstiä. No nytpähän tästä lähdin tietää..  ;)
periksi ei anneta!!!!!

DeP

  • Member
  • *
  • Viestejä: 25
  • Karma: +0/-0
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #138 : Tammikuu 23, 2010, 20:43:39 ip »
Yks  pinnaclen usb tv-tikku  tuli pelastettuu muuttokeikalla ja mikrostereosarja :)

Nasse

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 703
  • Karma: +0/-0
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #139 : Tammikuu 24, 2010, 12:38:53 ip »
Ja eipäs tullut vielä muistetuksi että syksyllä dyykkasin pihan kaatolavalta ihan ehyt ja toimiva peruskitara. Eli siis toimii kuin rasvattu, ja vain yksi kieli oli katkennut joka piti vaihtaa.
periksi ei anneta!!!!!