PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: päivän löytö....  (Luettu 215481 kertaa)

Weeder

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 382
  • Karma: +0/-0
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #70 : Elokuu 11, 2009, 12:39:49 ip »
Kannatta sitten peittää se soitin kun jättää auton parkkiin, tollaset ne houkuttelevat varkaita.

Sitikassa menee läpän taakse nätisti piiloon, ja etupaneelinkin tosta saa irti. Eikä toi nyt niin kovin arvokas ole uutenakaan ollut.

Juu jos paneelin ottaa mukaan ni ei tollanen sit hirveemmin varkaita kiinnosta. Pitäs tohon dasseprokkikseen metsästää mankka jostain..  :)

Taitaa olla kyl niin että osaavat varkaat etsiä hanskalokerosta sitä etupaneelia tai navigaattoria jos telineen on jättänyt näkyville.

Joo mut osaavat varkaat ei ota turhia riskejä kohtuu halvan soittimen takia... Sit ku soittimen hinta menee sinne 500 äyrin yläpuolelle ni kelpaa kyllä ilman paneeliakin.. Nistit taas menee autoon ku autoon vaikkei siellä mitn arvokasta näkyiskään.

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #71 : Elokuu 11, 2009, 12:44:50 ip »
No sehän siis on se taktiikka rosvoilla, että menevät liikkeestä pöllimään paneelit ja autoista sitten paneelittomat soittimet. Semmoista olen kuullut. :D

Weeder

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 382
  • Karma: +0/-0
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #72 : Elokuu 11, 2009, 13:05:05 ip »
No sehän siis on se taktiikka rosvoilla, että menevät liikkeestä pöllimään paneelit ja autoista sitten paneelittomat soittimet. Semmoista olen kuullut. :D

Joo suurinpiirtein näin, tai sit pistävät paneelittomat soittimet "jäähtymään" ja odottelevat että paneeleita tulee vastaan muuta kautta. Joskus Lahden alueella tuli käytyä kämpässä missä tota kamaa oli järjetön määrä, ja sieltä sit löyty paljon muutaki esim. kalliita hajuvesiä yms.. Tiedä sit mistä sellaset määrät oli tullu. Koskaan en kyl enää uusiks sinne eksyny..

cpukamu

  • Vieras
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #73 : Elokuu 14, 2009, 18:50:44 ip »
Jos metsään menet sä takuulla yllätyt..  :P

.. tuollainen saalis vajaan kolmen tunnin työskentelyllä.

Nuo mustat ovat sienten aatelia mustatorvisieniä, ja löytyi myös kanttarelleja sekä
herkkutatti ja limanuljaska.

Pouseri

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 683
  • Karma: +0/-0
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #74 : Elokuu 14, 2009, 20:04:19 ip »
Ei oo näkyny sieniä missään :(

pave

  • Vieras
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #75 : Elokuu 15, 2009, 20:59:20 ip »
Jos metsään menet sä takuulla yllätyt..  :P

Nuo mustat ovat sienten aatelia mustatorvisieniä, ja löytyi myös kanttarelleja sekä
herkkutatti ja limanuljaska.

.. jees ! Ruokaa metsästä .. mä kans oon hulluna `metsänantimiin´ .. myös kalastamiseen .. puutarhassa poiminut `marjat´ -seuraavaksi omenat! Metsään mieli vie ja kerään kyllä monimuotoisesti syötävät sienet, mutta itse käytän ainoastaa "ne sienenmakuiset" .. eli rouskut (kangasrousku eteenkin on maultaan SIENI) .. muut karva-, leppä- ja haaparouskut on niin mietoja ettei niistä saa edes KUNNON SIENISALAATTIA .. makua metsästäjänpihviin etc etc ..

Noita `hetisyötäviä´ en oo poiminut, kuin sukulaisilleni .. joita tänä kesänäkin on ollut "mattoina" .. metsäreissuillani ..  :P

Mustikat, vadelmat ja puolukat .. ja jonkun verran metsämansikoita (niitä mitkä maistuu myös mansikalta -eikä mitään kusivedellä kasteltuja)  ???

RV

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 149
  • Karma: +0/-0
Vs: päivän löytö....
« Vastaus #76 : Elokuu 19, 2009, 22:58:30 ip »
Nettijohtoa 3x 10metriä 3x 2metriä ;D ;D Ja kaksi jatkoroikkaa 8)
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2009, 17:36:20 ip kirjoittanut RV »