PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pasiradioon lahjoitetaan taas...  (Luettu 8188 kertaa)

cpukamu

  • Vieras
Pasiradioon lahjoitetaan taas...
« : Kesäkuu 26, 2008, 11:16:49 ap »
 Katselin juutuubista http://www.youtube.com/watch?v=jMWQxeleMnA että olisit vailla
CD-soitinta itselläni on tarpeeton 5-levyn soitin joka muuten on erinomaisen hyvä kestämään
ulkoisia tärinöitä. Itse sain soittimen sekoamaan vasta tipautettuani kotelon 10-millimetrin korkeudelta
pöydälle.
 Soitin muuten on mainio muttei se mahdu mihinkään tavalliseen räkkiin kun se on niin syvä.
Voin kokeilla toimiiko tuossa levyn vaihtaminen silloin kun yksi sen levyistä on soimassa, en
tuota nyt muista että onko se mahdollista.

Tarkka malli merkintä on Sony CDP-C500

Olen Hollolassa 21. Heinäkuuta jolloin voisin ottaa soittimen mukaani ja tuoda sen.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 26, 2008, 11:18:58 ap kirjoittanut cpukamu »

Tertzi

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1256
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradioon lahjoitetaan taas...
« Vastaus #1 : Kesäkuu 26, 2008, 13:18:36 ip »
Mites noissa karusellisoittimissa tietää missä paikassa se levy on, eli onko paikat jotenkin numeroitu. Siis jos tuossa voisi levyn soidessa vaihtaa toisen levyn niin pystyykö siirtymään täsmällisesti tuon uuden levyn kohdalle, esimerkiksi uusi levy on paikassa nro. 5 -> valitaan tuo paikka ja levy soi. Vai meneekö arpomiseksi, että pitää kokeilla vuorotellen kaikki levypaikat läpi, ja tuurilla saattaa kohdalle osua oikea levy?

Onko tuollainen karusellisoitin siis hankala käyttää jos levyjä täytyy vaihdella jatkuvasti?
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 26, 2008, 13:22:20 ip kirjoittanut Tertzi »
On paljon vaikeampaa iskeä toisen päähän ajatus kuin kirves.

pave

  • Vieras
Vs: Pasiradioon lahjoitetaan taas...
« Vastaus #2 : Kesäkuu 26, 2008, 13:58:09 ip »
Levyn soidessa ei pysty aukaisemaan levyalustaa, jos painat levyt ulos, niin musa loppuu siihen!
Näytössä näkyy soiva levy nro ja -raita. (levypohjassa numerointi, -laitteessa) Hidasta on, kun ajattelee suoraa radiolähetystä "karusellilla" tai sit niitä pitää olla useampi -toisissa jo valmiina. Kun "selli" selaa kaikki uudelleen, kun pistät luukun kiinni (lukee kaikki levyt -tiedot). Itselläni noita on jokunen, 3-, 5- ja 60+1 kiekon "Boxeja"! Sonylta CDP- C500 M JA -CDP322 M  ja   Panasonic tuo 60+1 vaihtaja (huilimassa-säästellään, oli tarkoitus rakentaa PC.n keskusyksikköön soiva -toimiva paketti, joskus kun on enemmän aikaa, niin rakennan)!

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasiradioon lahjoitetaan taas...
« Vastaus #3 : Kesäkuu 26, 2008, 15:47:15 ip »
Katselin juutuubista http://www.youtube.com/watch?v=jMWQxeleMnA että olisit vailla
CD-soitinta itselläni on tarpeeton 5-levyn soitin joka muuten on erinomaisen hyvä kestämään
ulkoisia tärinöitä. Itse sain soittimen sekoamaan vasta tipautettuani kotelon 10-millimetrin korkeudelta
pöydälle.
 Soitin muuten on mainio muttei se mahdu mihinkään tavalliseen räkkiin kun se on niin syvä.
Voin kokeilla toimiiko tuossa levyn vaihtaminen silloin kun yksi sen levyistä on soimassa, en
tuota nyt muista että onko se mahdollista.

Tarkka malli merkintä on Sony CDP-C500

Olen Hollolassa 21. Heinäkuuta jolloin voisin ottaa soittimen mukaani ja tuoda sen.

Minulla on jo erään henkilön lahjoittama tosi iso karuselli mutta tahtoisin juuti tuon nimenomaisen soittimen kuntoon.
Noita vanhoja kun on niin pirun vaikee enää löytää.
Roskikset on turvoksissa dvd soittimia mutta ne tarvitsee kaukosäätimen ja näytön että ne toimii eli tässä hommassa ne ovat epäkäytännöllisiä.
Mutta juuri noita vanhempia pitää jostain nyt alkaa hamstraamaan ja kaikki tuon ikäiset (viallisetkin) kelpaa.
Noi on oikeesti hyviä soittimia.

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

myrkky

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 864
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradioon lahjoitetaan taas...
« Vastaus #4 : Kesäkuu 26, 2008, 22:16:07 ip »
Juu, kaikissa cd-vaihtajissa ei tosiaan pysty kuuntelemaan yhtä ja vaihtelemaan muita levyjä, mut itsellä käytössä oleva(ja huonoääninen) Teac:in PD-D2400 osaa tyrkätä kelkan ulos loppujen neljän levyn vaihtoa viidennen soidessa edelleen.
Pillu on vähän kuin raha. Kun sitä on, niin se on lähes yhdentekevää. Kun sitä ei ole, vituttaa niin maan perkeleesti..

pave

  • Vieras
Vs: Pasiradioon lahjoitetaan taas...
« Vastaus #5 : Kesäkuu 26, 2008, 22:24:23 ip »
Juu, kaikissa cd-vaihtajissa ei tosiaan pysty kuuntelemaan yhtä ja vaihtelemaan muita levyjä, mut itsellä käytössä oleva(ja huonoääninen) Teac:in PD-D2400 osaa tyrkätä kelkan ulos loppujen neljän levyn vaihtoa viidennen soidessa edelleen.


No, noita kyllä oo "kuullu" olevan, mutta itse en ole nähnyt kuin tuon JVC.n, sellasen kannettavan "neekeribasson", jossa on 3.lle kiekolle erilliset luukut -ja siinä saa sit ulos erilleen, et yks soi ja muut voi vaihtaa,... Mut sä tarkoitit varmaankin "räkki-mallista" erillis-soitinta (?)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasiradioon lahjoitetaan taas...
« Vastaus #6 : Kesäkuu 26, 2008, 22:57:23 ip »


Olen Hollolassa 21. Heinäkuuta jolloin voisin ottaa soittimen mukaani ja tuoda sen.

Katsotaan sitten lähemmin olenko kotona vaiko nurkassa.
Ja tuossa mun soittimessa on vielä toinenkin juttu.
Muuntaja on osittain rikki nimittäin se käy ihan vitun kuumana.
Jännitteet on kuitenkin on ja mikään ei sitä kuormita.
NO oli tuo soitin päällä sen 6 tuntia mutta kuumana käy muuntaja.
Oletan että ensio on ehken osin oikosessa ja varmaan siksi viskattu menemään.
Mittasin toki ennen ku jännitteet pistin kii et näyttää edes suurinpiirtein oikealta tai sitten tuo muuntaja kuuluu käydä niin vitun kuumana mitä en kyllä oikein tahdo uskoa.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X