PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: PasiRation tulevaisuus...?  (Luettu 33045 kertaa)

vantan vekkuli

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRation tulevaisuus...?
« Vastaus #7 : Heinäkuu 19, 2007, 19:32:55 ip »
 ;D nyt huomenna radiot auki, niin menee itelläkin dokailu rattoisassti hyvien juttujen ja musan parissa!
Minä olen minä, ei muuta!

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: PasiRation tulevaisuus...?
« Vastaus #8 : Heinäkuu 20, 2007, 04:58:59 ap »
PasiRadio on lopetettu:


Hei Pasi,

Sain viestin Gramexin Taina Käräräiseltä että olet pyörittänyt webcasting nettiradiota jo jonkin aikaa ja luvat eivät ko. toimintaan ole kunnossa. Lähetän tässä sulle alustavat sopimukset tiedostoina.

Ystävällisin kesäterveisin,


Jaripekka Koikkalainen
Asiakas- ja sopimuskoordinaattori
puh. 09 - 6803 4044

TEKIJÄNOIKEUSJÄRJESTÖ GRAMEX - JOTTA MUSIIKKI SOI HUOMENNAKIN

Esittävien taiteilijoiden ja äänitteiden tuottajien tekijänoikeusyhdistys Gramex ry

Pieni Roobertinkatu 16 A, 00120 Helsinki.  Puh/Tel: +358 9 6803 4036 Telefax:  + 358 9 6803 4010. www.gramex.fi


Jos et enää ole organisaatiossanne se henkilö, jolle tämä sähköposti on tarkoitettu tai viesti muuten tuli väärään osoitteeseen, ilmoita ystävällisesti asiakaspalveluumme +358 9 6803 400 ja poista tämä viesti, kiitos.


***

JOTTA MUSIIKKI SOISI HUOMENNAKIN!!!
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

vantan vekkuli

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 107
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRation tulevaisuus...?
« Vastaus #9 : Heinäkuu 20, 2007, 08:21:17 ap »
No, onpas nyt perkeles tiukkaa!!!

Minullakin puolen kymmentä kaveria jotka pitävät "radiota" netissä jo vuosikausia, eikä tuommoista ole koskaan ollut.
Minä olen minä, ei muuta!

JohnDoe

  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 1787
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRation tulevaisuus...?
« Vastaus #10 : Heinäkuu 20, 2007, 09:14:55 ap »
No, onpas nyt perkeles tiukkaa!!!

Minullakin puolen kymmentä kaveria jotka pitävät "radiota" netissä jo vuosikausia, eikä tuommoista ole koskaan ollut.

Jospa ei ole ollut sitten näin laajamittaisesta ja tunnetusta radiotoiminnasta kyse. Ja jos eivät halua noudattaa lakia?

Ihme tuota Gramexia, hirveän kuuloinen nimikin. Miten muuten käy, jos ei moiselle maksa mitään, vaan pelkästään Teostolle? Suvussa oli aikanaan yksi säveltäjä, ja hän oli ainakin ainoastaan Teoston jäsen ja sieltä sai rahat... Vai onko niin, että pitää soitettavan musiikin puolesta ottaa selvää, kuuluuko esittäjä kumpaan järjestöön ja maksaa korvaus sitten sen mukaan? Aivan ihme homma. Ja jotenkin tuntuu, etteivät mitenkään voi kontrolloida, paljonko minkäkin artistin musiikkia soitetaan. Vai onko tuonne lähtettävä listat, moneenko kertaan on mikäkin biisi radiossa soinut? Toisin sanoen kiinnostaisi nähdä, millaisia sopimuksia tuolta Pasille lähtettivät. :D

Toisaalta jos PasiRadio heräisi henkiin ns. vapaan musiikin soittajana? Sellaistakin on kyllä netti pullollaan.

tuhatkauno

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 6
  • Karma: +0/-0
Vs: PasiRation tulevaisuus...?
« Vastaus #11 : Heinäkuu 20, 2007, 10:11:52 ap »
Kylläpä on harmi jos tuo radio (jota tosin en ikinä kuullutkaan  :P ) jää pois. Kyllä noita juttuja kaljapullon vieressä kuunteli. Niinikään paska juttu jos tuon johdosta muutkin radiot jäävät pois. Esim. tuo #paulaaviinaa on laatuviihdettä sekin, toivottavasti myös tänäiltana!

MX1K

  • Member
  • *
  • Viestejä: 45
  • Karma: +0/-0
    • http://www.jathardware.com
Vs: PasiRation tulevaisuus...?
« Vastaus #12 : Heinäkuu 20, 2007, 11:19:40 ap »
Pasihan lupasi minulle että pitää joskus lähetyksen jossa soitetaan vain ja ainoastaan natsien marssimusiikkia!  ::)
Alahan sitten jo warettaa!  ;D
3DFX, gone but never forgotten...

VarastoMies

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 12
  • Karma: +0/-0
  • - No Pain, No Gain -
Vs: PasiRation tulevaisuus...?
« Vastaus #13 : Heinäkuu 20, 2007, 12:15:43 ip »
Pasihan lupasi minulle että pitää joskus lähetyksen jossa soitetaan vain ja ainoastaan natsien marssimusiikkia!  ::)
Alahan sitten jo warettaa!  ;D

Siis kyllähän Kolmannen Valtakunnan marssimusiikki on kiistatonta kamaa...eikö varmaan tartte niitä maksuja ainakaan Gramexille tilittää??  ;D