PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Hyvää musaa ?  (Luettu 20530 kertaa)

Kyrvätsalo

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 17
  • Karma: +0/-0
Vs: Hyvää musaa ?
« Vastaus #7 : Heinäkuu 18, 2008, 17:13:09 ip »
Polje,polje ,ei ketju kesken lopu! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Hyvää musaa ?
« Vastaus #8 : Heinäkuu 18, 2008, 18:01:50 ip »
Polje,polje ,ei ketju kesken lopu! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


ei lopu ei....sit jos loppuu pitää huolestua....

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Kyrvätsalo

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 17
  • Karma: +0/-0
Vs: Hyvää musaa ?
« Vastaus #9 : Heinäkuu 18, 2008, 18:23:30 ip »
Polje,polje ,ei ketju kesken lopu! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


ei lopu ei....sit jos loppuu pitää huolestua....





Vittu,intissä ollessa ajoin varmaan 1000 km sillä armeijan täysrautaisella fillarilla(paino30 kg) ja kapiaiset ilman pakkauksia vieressä 12 vaihteisilla retkipyörillä, ja aina kuului:POLJE POLJE, EI KETJU KESKEN LOPU...voi vittu että vitutti.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Hyvää musaa ?
« Vastaus #10 : Heinäkuu 18, 2008, 18:25:58 ip »
Polje,polje ,ei ketju kesken lopu! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D


ei lopu ei....sit jos loppuu pitää huolestua....





Vittu,intissä ollessa ajoin varmaan 1000 km sillä armeijan täysrautaisella fillarilla(paino30 kg) ja kapiaiset ilman pakkauksia vieressä 12 vaihteisilla retkipyörillä, ja aina kuului:POLJE POLJE, EI KETJU KESKEN LOPU...voi vittu että vitutti.

se on oikeesti perkeleen raskasta hommaa...mä olisin saanu vitosella sellasen fillarin....en ottanut....en olisi kuitenkaan sillä jaksanu polkee ni aattelin et olkoot.mennään kevyemmällä kenttäversiolla....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Kyrvätsalo

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 17
  • Karma: +0/-0
Vs: Hyvää musaa ?
« Vastaus #11 : Heinäkuu 18, 2008, 18:38:59 ip »
Vitun viisas päätös,se intin pyörä ei kulje edes alamäkeen polkematta.....sitä piti myös metässä kantaa selässä...voi sianvittu että se painoi...paljon.. >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Roope

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 495
  • Karma: +0/-0
Vs: Hyvää musaa ?
« Vastaus #12 : Heinäkuu 19, 2008, 07:15:10 ap »
Naureskeltiin kavereille, jotka pakkas tavaroitaan ja olivat menossa leirille fillarilla. "-Me jäädään tänne kassulle makaamaan, menkää te vaan leirille"
Istuttiin sitten sodessa, kun vääpeli saatui tulemaan sinne ja hokas, että meidän joukkue ei ole lähdössä mihinkään.
 "-Jumalauta miehet, kuitatkaa pyörät ja pakatkaa täyspakkaus ja olkaa kasarmin ulkopuolella rivissä, aikaa 7 minuuttia."

Joo, näinhän mä sitten sain fillarivarastosta pyörän, jonka satula oli ihan liian matalalla ja kumit melkein tyhjät, perkele. Poljin sen 30km sinne vitun leirille täyspakkauksella ja lähes tyhjillä kumeilla, olin aika puhki.

Onneksi ei tarvinnut polkea takaisin, pyörä tais tulla kuorma-autokyydillä, minä veneellä. Olin nimittäin veneenkuljettaja, ja siksi ei olis pitänyt alunperinkään lähteä millään munamankelilla minnekään leirille, perkele  ;D

pave

  • Vieras
Vs: Hyvää musaa ?
« Vastaus #13 : Elokuu 28, 2008, 21:11:17 ip »
Mitens Pasiradiossa, kuunteleeko Pasi itse ko. musalajia,... ONKO TUO HYVÄÄ MUSAA


Chuck Berry, Eddie Cochran, Carl Perkins, Gene Vincent,... noita -50 luvun nimiä,... ja sit näitä modernin rokabilin taitajia,... Crazy Cavan & His Rhythm Rockers, The Flying Saucers, Matchbox, Restless ja (keikkailut nyt lopetteleva) The Stray Cats.

Suomalaisiakin soitti aikoinaan,... The Black Bisons (jos ei ihan väärin mene arvaus/muisti niin tämä kait on "pelissä" mukana vieläkin) ja Teddy & The Tigers -ainakin noi muistan,... bailattiin Jenkalla "silloin ennen"!!!
Kaverini Vaasasta (ainekin on synt. siellä ja eleli -80 - -90 luvulla siellä suunnalla) läskibasso matkassa -useimmiten. Kalijärven Timo... veivaa "kait koko elämänsä" rokkabiliä....
« Viimeksi muokattu: Elokuu 28, 2008, 21:12:59 ip kirjoittanut pave »