PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Osoitetta odottelen  (Luettu 7891 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Osoitetta odottelen
« : Maaliskuu 28, 2021, 09:20:48 ap »
Tarttis tietää sellaisten poliisien osotteet kuin Salo Jenni ja Santala Juha-Pekka
Voitte kertoa minulle nämä luottamuksella.En ole tekemässä mitään lainvastaista mutta erinäisiä selvityksiä haluan tehdä kyllä.
Nakkasivat putkaan henkilön jolla on matalat verensokerit ja mitään tulotarkastusta ei tässä tilanteessa pidelty.Joten haluan vain selvitellä näiden henkilöiden henkistä tasapainoa.
Kiitos jo etukäteen sähköpostiin esim studio@pasiradio.com
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Osoitetta odottelen
« Vastaus #1 : Maaliskuu 29, 2021, 19:26:47 ip »
Sitten pomppasi.Osoitteen kysely ja poliisin toiminnan kritisoiminen onkin sitten Törkeä kunnianloukkaus ja laiton uhkaus.
Näettekö te hyvät kansalaiset tässä jossain kohtaa laittoman uhkauksen tai Törkeän kunnianloukkauksen?
https://www.youtube.com/watch?v=nRlIKrNZrr4

On tämä oikeasti hauskaksi mennyt.Nyt alan sitten tekemään aiheesta kanteluita toimenpidepyyntöjä ja tavoittena onkin sitten se että jokainen putkaan vietävä pitää puhalluttaa ja jos ei ole oikeasti kunnon kännissä niin sitten se putka onkin väärä paikka.Tähän kuvioon vielä sitten sen verran että asiakas oli kertoillut että hänellä on alhaiset verensokerit niin siihenpä oli vartijat sitten vain todenneet voi voi
Että voi voi nyt sitten kun tämä asia on julkinen ja pysyy.
Vain lainvoimaisen käräjäoikeuden päätöksen perusteella tämän tulen poistamaan.ja sittenkin siitä tulen valittamaan.
Missä kohtaa te arvon lukijat näette tässä Törkeän kunnianloukkausen tai laittoman uhkauksen?
Ps nyt kaipailen muuten näiden esimiehen tietoja jotta voin alkaa hoitamaan asiaa.Tutkijan se piti minulle antaa mutta tuo nyt kaikessa tohinassa sitten unohtui joten osaako kansa asiassa auttaa.kello on taas sen verran etten sitä mistään lödä.
Miksikö kyselen.On paljon halvempaa kysellä täältä kuin soitella johonkin ylihinnoiteltuihin valtakunnallisiin yritysopalvelunumeroihin jota poliisinkin numerot edustavat.
Laittakaa siellä poliisissa numerot normaaleiski verkkonumeroiksi niin voi soitella sitten muuten jatkossakin nämä hommat kysellään somesta koska se on köyhälle halmenpaa.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Osoitetta odottelen
« Vastaus #2 : Huhtikuu 21, 2021, 22:45:06 ip »
Sain uutta tietoa.nyt on kuulema alkuperäisistä rikosnimikkeistä luovuttu mutta nyt pohditaan että täyttääkö tämä  asian esiin tuominen rikosnimikkeen yjksityselämän loukkaaminen.
Että soos soo ei saa kertoa mitä poliisit tuolla kentällä touhuilee tai missä ne mahtaa asustella.
mietitään asiaa lisää jossain kohtaa.

edit.että ei saa soosoo linkata googlemapsista tietoa missä kyttä asuu.ei vaikka finectafinderissä on kytän tiedot.onko fonectafinder syyllinen mahdolliseen avunantoon  ;D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 23, 2021, 15:13:33 ip kirjoittanut Viheraho »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X