PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: HEIL HITLER  (Luettu 3320 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
HEIL HITLER
« : Maaliskuu 21, 2021, 12:56:53 ip »
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/thl-n-ylilaakarilta-villi-ehdotus-hihamerkki-koronan-sairastaneille-talla-hetkella-jokainen-meista-on-toiselle-uhka/7788350?fbclid=IwAR15xqNPS-gzjiRTZKZmUs7fHaucxxCfVXse4NGPR_osiozAOgJv1o9G53k#gs.vqm92v

SSS MERKKIÄ VAAN HIHAAN.Olen mielessäni mietiskellyt kun tämän mamman haastiksia olen joutunut katselemaan ja olen tullut lopputulokseen että jotain outoa tässä mammelissa on.Ja enpä ole ollut väärässä.

THL:n ylilääkäriltä villi ehdotus: Hihamerkki koronan sairastaneille – "Tällä hetkellä jokainen meistä on toiselle uhka"


MTV

Uutiset


HS: Hallitus yrittää saada liikkumisrajoitukset ja maskipakon voimaan jo viikon päästä
Luotiin kuolleen pyöräilijän ystävät odottivat ampujan kanssa apua kahden tunnin ajan – kuulusteluista käy ilmi epäuskoinen tunnelma nuotion ääressä
Tuttavien vihje paljasti Jammu Siltavuoren, josta tuli Suomen vihatuin mies – rikoskonstaapeli ei unohda näkyä takakontissa
Poliisipomo torppaa professorin kameratolppaväitteet: "Urbaanilegendan luokkaa oleva ajatus"
NÄYTÄ LISÄÄ
JULKAISTU 13.04.2020 09:05
Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen ylilääkäri Hanna Nohynek on väläytellyt ideaa koronaveteraaninapista, hihamerkistä tai passista, joka kertoisi kantajan sairastaneen taudin niin, ettei tämä tartuta enää muita.

– Jos saisimme varmuuden, että on jo sairastanut taudin ja on sitä suojaavia vasta-aineita, sellaiset ihmiset voisivat olla avaamassa yhteiskuntaa ilman, että olisimme toisillemme uhka. Tällä hetkellä jokainen meistä on toiselle uhka. Jos tietäisimme paremmin, ketkä ovat jo taudin sairastaneet, se olisi myönteinen tieto, jota voitaisiin hyödyntää myös hoidollisesti.

– Ymmärrän toki, että tästä on syntynyt erilaisia mielikuvia 40-luvulle, mutta ajatus oli se, että kyllähän meidän pitää tästä jotenkin päästä ulos.

Lue myös: THL:n ylilääkäri sairasti koronan kuukausi sitten – keuhkot toipuvat edelleen, vaikka oireiden kanssa pärjäsi kotona: "Se oli kamala tauti"
Mainos

Sairastui itse
Merkinnän koronan sairastumisesta voisi Nohynekin saa varmistetulla vasta-ainetestillä.

– Käytännössä se tapahtuisi niin, että jos pikaseulontatesti osoittaa positiivista tulosta, se varmistettaisiin vielä mikroneutralisaatiotestillä, joka osoittaa, että vasta-aineet todella toimivat.

Katso Nohynekin koko haastattelu yllä olevasta videosta.

Nohynek itse sairastui puolisonsa kanssa koronavirukseen noin kuukausi sitten ja kertoi oireistaan MTV Uutiset Liven haastattelussa.

– Oireilu alkoi kuumeilulla, virunväristyksillä, väsymyksellä ja lihassäryllä. Toisen viikon aikana tuli ripulia, haju- ja makuaistin täydellinen katoaminen, yskää ja voimakasta hengenahdistusta. Se oli kamala tauti. Kamalaa oli varsinkin epätietoisuus siitä, mihin suuntaan tauti on menossa.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X