PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: KANSALAISRAATI ON AIVOPESUA  (Luettu 1387 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
KANSALAISRAATI ON AIVOPESUA
« : Maaliskuu 18, 2021, 18:07:00 ip »
Tällä joukolla annetaan ymmärtää että päättäjät kuuntelee kansaa jotta saavat tahtonsa lävitse.
on sata varmasti valittu naisia vihreitä sun muita piiperöitä tuonne raatiin jotta saadaan haluttu lopputulos ikäänkuin kansa olisi tuon hyväksynyt.
kyllä tuo paistaa piekälle kuuhun miten tämä homma on tarkoitus aivopestä ihmiset.

https://www.is.fi/autot/art-2000007868053.html?fbclid=IwAR3Vj_xlbfkv2BTosvJ6jvBMyaX4iWqQ81FEL1WKfZXtQvu9Bu2Tr8jEQ0k


Autoliitto oudoksuu ideaa 50 kansalaisen raadista Moottori-lehdessä – ”Miten taataan, ettei tuo pieni ihmisjoukko ole vinoutunut”
Autoliiton toimitusjohtaja Pasi Nieminen oudoksuu ympäristöministeriön julkistamaa ideaa kansalaisraadista, joka pohtisi tutkijoiden kanssa suomalaisten liikkumiseen, asumiseen ja ruokaan liittyviä päästövähennystoimia.


JAA

Ympäristöministeriön huomassa ideoitu kansalaisraati herättää toimitusjohtaja Pasi Niemisen mukaan paljon kriittisiä kysymyksiä ja perusteltua ärtymystä.
Ympäristöministeriön huomassa ideoitu kansalaisraati herättää toimitusjohtaja Pasi Niemisen mukaan paljon kriittisiä kysymyksiä ja perusteltua ärtymystä.­KUVA: VESA MOILANEN

Kari Ylänne
15:44
– Eikös meillä jo ole suomalaisten demokraattisesti valitsema kansalaisraati Arkadianmäellä, Pasi Nieminen pohtii Autoliiton Moottori-lehdessä.

Lue lisää: Yksityisautoilun päästövähennyksiä pääsee kommentoimaan 50 valittua kansalaista – tuhansille lähtee pian kutsukirje

Niemisen mukaan herää kysymys, mihin kansalaisraatia oikein tarvitaan.

– Suomessa on tehty ja tehdään laadukasta liikenne- ja autoilututkimusta, joissa on laajat tietopohjat esimerkiksi suomalaisten liikkumistavoista ja ihmisten perusteluista valintojen taustalta. Miten maksimissaan 50 ihmisen raati voisi jotenkin kattavasti ja uskottavasti edustaa kansan tuntoja?

– Kuka valitsee enintään 50 osallistujaa 8 000 kutsukirjeen saavan joukosta? Millä perustein valinta tehdään? Miten taataan, ettei tuo pieni ihmisjoukko ole vinoutunut esimerkiksi ikänsä, asuinpaikkansa, liikkumistapojensa tai maailmankatsomuksellisen taustansa puolesta?



Nieminen kysyy kannanotossaan, pitäisikö liikenteen päästövähennystoimista ja autoilutarpeista kysyä niiltä, jotka tarvitsevat arjessaan autoa vai niiltä, jotka eivät käytä tai tarvitse autoa. Näiden eri ryhmien vastaukset ovat takuulla erilaisia, Nieminen vastaa itse kysymykseensä.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X