PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: suosikaa oikeita junia........  (Luettu 5886 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: suosikaa oikeita junia........
« Vastaus #7 : Kesäkuu 09, 2008, 15:09:56 ip »
Kiitos virtuaalisesta junamatkasta. Jos bussiliput olisi halvempia niin olisin itsekin lähtenyt matkalle mukaan tai tullut ainakin katsomaan.

kiitos minunkin puolesta aivan helvetin asiallisesta radiolähetyksestä! välillä kun Pasi haastattelit niitä ammattilaisia (vaiko harrastajia?), niin valehtelematta kuulosti aivan siltä kuin ois jotain YLEn kanavaa kuunnellut. huomasin myös, ettei Pasi kiroillut lainkaan lähetyksen aikana, ei edes siinä kohtaa kun ilmeni että Heinolan asemalta oli kääntöpöytä purettu  ;)

millä vehkeillä teit näitä haastatteluja? ei vaan pahemmin pätkinyt niin kuin gsm puhelin yleensä, siinäkin oli varmaan joku oma viritys?

ekaa kertaa kuuntelin myös DJ Kiljusen juontoa, siitä huomas ettei oo ihan ekaa kertaa näitä hommia tehnyt. ihan kuin oisin kuullut äänen jossain muualla, nettiradiossa, Scandinavian weekend radiossa tjms?

tulihan tuota lähetystä lähes 18 tuntia, kaikki tallessa. en ehtiny kuuntelemaan kuin viis tuntia alusta.

oliko sulla joku kortti kaulassa kun pääsit noin hyvin haastattelemaan näitä ammattilaisia? tuskin kukaan muu pääsis..

Ihan tavallisena vierailijana siellä olin
Olin toki etukäteen tuossa kohtaa kysynyt kommenteista mutta kyllä taas täytyy sanoa että tapahtumasta toiseen mentiin liian nopeasti kun oli tietty aikatauli esim junilla ja kyllä siinä jäi haastatteluja poiskin kun ei kaikilta kommenttia saanut.
Kunhan saan aikaseksi ni teen kuvasivuston tapahtumasta ja videoitahan onkin jo tubessa.
Sieltä vaan katselemaan ja tuo juna lähetys lähetetään uusintana jossain vaiheessa.
Aika vain on vielä auki.
Toisaalta en ihan kaikkia ehtinyt jututtamaan .
kyselemällä sai kommentteja .
Ihan oli gsm käytössä kun en ehtinyt rakentamaan erillistä kuuloke mikroforni systeemiä mutta jos tämäntyylisiä lähetyksiä tulee lisää niin sinne kyllä rakennan kuuloke mikrofoni yhdistelmän.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 09, 2008, 15:12:07 ip kirjoittanut Viheraho »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X