PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: suosikaa oikeita junia........  (Luettu 5981 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

pave

  • Vieras
Vs: suosikaa oikeita junia........
« Vastaus #1 : Kesäkuu 08, 2008, 11:01:13 ap »
Pasi päässyt "aitiopaikalle" !

Oli varmasti mielenkiintoinen junamatka! Hienoa matzkua,... ;D

Ite oon pentuna juossut noita "koneita" karkuun (tuli leikittyä monesti siinä "lämpösellä" ratapenkalla kevät päivinä),... asuin siinä "ulkomailla",... Okeroisten seisakkeen kohdilla 1960-luvulla, josta mainitsit -seisake ja mylly!
Hienot "tsut tsut" -äänet !
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 08, 2008, 11:05:07 ap kirjoittanut pave »

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: suosikaa oikeita junia........
« Vastaus #2 : Kesäkuu 08, 2008, 16:56:08 ip »
Pasi päässyt "aitiopaikalle" !

Oli varmasti mielenkiintoinen junamatka! Hienoa matzkua,... ;D

Ite oon pentuna juossut noita "koneita" karkuun (tuli leikittyä monesti siinä "lämpösellä" ratapenkalla kevät päivinä),... asuin siinä "ulkomailla",... Okeroisten seisakkeen kohdilla 1960-luvulla, josta mainitsit -seisake ja mylly!
Hienot "tsut tsut" -äänet !


Tuo Ukko-Pekka heiluu tärisee ja juttelee ja puhisee ihan oikeasti.
Se ei ole siis tarinaa vaan totista totta.
En olisi uskonut mutta tuo kyllä teki sellaisen vaikutuksen ja tunteen että sitä ei voi sanoin oikeasti kuvailla.
MAHTAVA VETURI JA TUNTEMUS OLI SANOINKUVAAMATON!!!!!!
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Tertzi

  • Full Member
  • ****
  • Viestejä: 1256
  • Karma: +0/-0
Vs: suosikaa oikeita junia........
« Vastaus #3 : Kesäkuu 08, 2008, 18:04:10 ip »
Kiitos virtuaalisesta junamatkasta. Jos bussiliput olisi halvempia niin olisin itsekin lähtenyt matkalle mukaan tai tullut ainakin katsomaan.

Junassa olen matkustanut vain kaksi kertaa, toisen kerran lapsena ja toisen kerran ilmaiseksi muutama vuosi sitten olleen rautatietapahtuman aikaan. Sillä matkalla oli vähän severisuhosmainen tunnelma kun joku mies soitti hanuria koko matkan ajan. Valitettavasti höyryveturia en ole koskaan päässyt näkemään.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 08, 2008, 18:07:27 ip kirjoittanut Tertzi »
On paljon vaikeampaa iskeä toisen päähän ajatus kuin kirves.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: suosikaa oikeita junia........
« Vastaus #4 : Kesäkuu 08, 2008, 20:22:56 ip »
Kiitos virtuaalisesta junamatkasta. Jos bussiliput olisi halvempia niin olisin itsekin lähtenyt matkalle mukaan tai tullut ainakin katsomaan.



Liput olivat halvempia kuin pendoliino matkassa vastaavalla matkalla.....

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

oikan

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 677
  • Karma: +0/-0
Vs: suosikaa oikeita junia........
« Vastaus #5 : Kesäkuu 09, 2008, 14:38:33 ip »
Kiitos virtuaalisesta junamatkasta. Jos bussiliput olisi halvempia niin olisin itsekin lähtenyt matkalle mukaan tai tullut ainakin katsomaan.

kiitos minunkin puolesta aivan helvetin asiallisesta radiolähetyksestä! välillä kun Pasi haastattelit niitä ammattilaisia (vaiko harrastajia?), niin valehtelematta kuulosti aivan siltä kuin ois jotain YLEn kanavaa kuunnellut. huomasin myös, ettei Pasi kiroillut lainkaan lähetyksen aikana, ei edes siinä kohtaa kun ilmeni että Heinolan asemalta oli kääntöpöytä purettu  ;)

millä vehkeillä teit näitä haastatteluja? ei vaan pahemmin pätkinyt niin kuin gsm puhelin yleensä, siinäkin oli varmaan joku oma viritys?

ekaa kertaa kuuntelin myös DJ Kiljusen juontoa, siitä huomas ettei oo ihan ekaa kertaa näitä hommia tehnyt. ihan kuin oisin kuullut äänen jossain muualla, nettiradiossa, Scandinavian weekend radiossa tjms?

tulihan tuota lähetystä lähes 18 tuntia, kaikki tallessa. en ehtiny kuuntelemaan kuin viis tuntia alusta.

oliko sulla joku kortti kaulassa kun pääsit noin hyvin haastattelemaan näitä ammattilaisia? tuskin kukaan muu pääsis..
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 09, 2008, 14:42:48 ip kirjoittanut oikan »

pave

  • Vieras
Vs: suosikaa oikeita junia........
« Vastaus #6 : Kesäkuu 09, 2008, 14:42:59 ip »
Kiitos virtuaalisesta junamatkasta. Jos bussiliput olisi halvempia niin olisin itsekin lähtenyt matkalle mukaan tai tullut ainakin katsomaan.

kiitos minunkin puolesta aivan helvetin asiallisesta radiolähetyksestä! välillä kun Pasi haastattelit niitä ammattilaisia (vaiko harrastajia?), niin valehtelematta kuulosti aivan siltä kuin ois jotain YLEn kanavaa kuunnellut. huomasin myös, ettei Pasi kiroillut lainkaan lähetyksen aikana, ei edes siinä kohtaa kun ilmeni että Heinolan asemalta oli kääntöpöytä purettu  ;)

millä vehkeillä teit näitä haastatteluja? ei vaan pahemmin pätkinyt niin kuin gsm puhelin yleensä, siinäkin oli varmaan joku oma viritys?

ekaa kertaa kuuntelin myös DJ Kiljusen juontoa, siitä huomas ettei oo ihan ekaa kertaa näitä hommia tehnyt. ihan kuin oisin kuullut äänen jossain muualla, nettiradiossa, Scandinavian weekend radiossa tjms?

tulihan tuota lähetystä lähes 18 tuntia, kaikki tallessa. en ehtiny kuuntelemaan kuin viis tuntia alusta.

Lisäisin tähän, Pasi käydessään kylässä,... ainekin meillä olen huomannut tuon saman asian,... mulla on kaksi pikku pimua himassa,... ja jos ne on kotosalla niin eipä Pasi  juurikaan kiroile! Et kaitpa se on "geeneissä" tuokin käyttäytyminen -äijä porukassahan se on yks ja sama miten sitä tarinaansa tehostaa.
Asiallinen ukkohan Pasi!