PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Kirjautuminen  (Luettu 7246 kertaa)

SatamaJätkä

  • Valvojat
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 551
  • Karma: +0/-0
Kirjautuminen
« : Kesäkuu 07, 2008, 18:01:09 ip »
Mistähän mahtaa johtua, kun sisään kirjautuminen on niin vaikeeta tänne paltstoille??

Prooofu

  • Vieras
Vs: Kirjautuminen
« Vastaus #1 : Kesäkuu 07, 2008, 18:36:41 ip »
ööh.. Miten niin?

jarski80_

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 664
  • Karma: +0/-0
Vs: Kirjautuminen
« Vastaus #2 : Kesäkuu 07, 2008, 18:48:27 ip »
heh helppo tänne on kirjautua sisään, ei se vaikeeta ole.

djmake

  • Vieras
Vs: Kirjautuminen
« Vastaus #3 : Kesäkuu 09, 2008, 16:40:28 ip »
Jos jotakin ongelmia on, niin kertokaahan ihmeessä niistä riittävän selvästi ja ottakaa vaikka screenshot mahdollisesta virheilmosta. Muuten on hyvin vaikea tietää, että mistä ongelma on johtunut, saati tehdä sille mitään.
Mutta virhelokia lukien 95% kirjautumisongelmista on väärä salasana ja loput sitä, ettei tiliä ole vielä aktivoitu.

yeti

  • Member
  • *
  • Viestejä: 47
  • Karma: +0/-0
Vs: Kirjautuminen
« Vastaus #4 : Elokuu 06, 2008, 20:03:56 ip »
Sain tuossa just äsken linkin mesessä tuohon "pasiradion logo" -topiciin, niin olin linkin lähettäjän nimellä kirjautuneena sivuille. Pääsin etusivullekin kirjautuneena hänen nikillään (poistamalla osoitekentässä "turhat" pois osoitteen loppupäästä). Onko tämä normaalia, mun mielestä muilla sivuilla tollein ei käy..

 

djmake

  • Vieras
Vs: Kirjautuminen
« Vastaus #5 : Elokuu 06, 2008, 21:16:32 ip »
Sain tuossa just äsken linkin mesessä tuohon "pasiradion logo" -topiciin, niin olin linkin lähettäjän nimellä kirjautuneena sivuille. Pääsin etusivullekin kirjautuneena hänen nikillään (poistamalla osoitekentässä "turhat" pois osoitteen loppupäästä). Onko tämä normaalia, mun mielestä muilla sivuilla tollein ei käy..
Jos se saamasi linkki on tallella, niin laitatko privaviestillä sen allekirjoittaneelle asian tutkimiseksi. En nimittäin ainakaan heti saanut tuollaista toistettua, eikä noissa normaaleissa linkeissä kulje mukana mitään sessioinfoa.

yeti

  • Member
  • *
  • Viestejä: 47
  • Karma: +0/-0
Vs: Kirjautuminen
« Vastaus #6 : Elokuu 18, 2008, 18:34:47 ip »
Sori, komento takasin. Mun moka, eli kaveri keneltä sain sen linkin mesen kautta, niin oli kirjautunut tänne mun koneelta ja se kirjautuminen oli jäänyt "päälle".