PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: NASTOLAN LASTENSUOJELUSSA AIKAA KYLLÄ PIISAA TUTKIA  (Luettu 32324 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
NASTOLAN LASTENSUOJELUSSA AIKAA KYLLÄ PIISAA TUTKIA
« : Maaliskuu 05, 2019, 04:06:58 ap »
Ilkivaltainen lastensuojeluilmoitus on taas saapunut Nastolaan.
Saapui oikein tekstiviesti puhelimeen että Sosiaalityöntekijä Minna Pessala on tavoitellut teitä.
Mikäs siinä ajattelin .
Sittemmin sain tämän sosialityöntekijän kiinni.
On saapunut ilmoitus jonka mukaan lapseni on nukutettu lumihangessa yhden yön ajan.
Tälläisestä ilmoituksesta lähtee siis taas palvelutarpeen arvionti prosessi käyntiin ja nyt sitten oikein aika mennä tapaamaan.
Aikaisemmin Nastolan lastensuojelu tutkiskeli tilannetta missä Ensihoitaja Reijo Laine on käynyt hoitamassa minua kun olin kuulema humalassa ja lapsi itsee taustalla.
No tarkemmissa selvityksissä sitten selvisi ettei tälläistä reijo lainetta edes ole olemassa mutta lastensuojelu lähti pyörimään täysillä ja selvityksiä kesti ainakin 3 kuukauden ajan.
Sitten samaiselle pessalalle oli joskus tullut ilmoitus että lapsi on jo syntynyt.Häirikkö oli ilmoitellut sossuun jostain syystä että lapsi on syntynyt vaikka masussahan se sitten kuitenkin köllötteli.
jotenkin alkaa usko menemään tähän suomalaiseen touhuun.Anonyymit lastensuojeluilmoitukset on mitä ilmeisimmin perättömiä kiusaamisteko mielessä tehtyjä kuvioita ja tämä on kuulema arkipäivää.
Katsotaan mitä tällä kertaa keksitään mutta yksi asia on varmaa että tapahtumat tallennetaan ja tästäkin lähtee kantelua aviin koska en voi ymmärtää että pitää tutkia asiota jotka järjellä ajatelleen eivät voi pitää paikkansa.
Yö jota nyt sossu tutkii ja lapsi on jätetty lumihankeen on ollut pakkasyö lunta reilusti maassa on sellainen olosuhde että tästä olisimme lukeneet uutisista ikäviä asiota jos näin olisi tapahtunut.
Koska näin ei ole tapahtunut niin voitanee olettaa että tälläistä ei ole tapahtunut mutta Nastolan sossulla on aikaa tutkiskella tälläistä.
Ja omalla kustannuksella pitää siis matkustella taas katselemaan jotan sossun muijaa millä ei ole mitään muuta kuin paperinpalanen jossa on internetin ihmeellisestä maailmasta tullut anonyymilastensuojeluilmoitus jossa kaiken lisäksi väärä osoite väärä puhelinnumero mutta tutkia kuulema pitää.
Oikein sosialijohtaja on määrännyt että nyt tutkitaan.
Haluaako sosialijohtaja nähdä kuka teki valituksen edellisestä kierroksesta ja avista tuli huomiota kiinnitettävää kun eivät nämä sossut ole kuin sosionomeja koulutukseltaan.
Nämä tiedot näkee muuten näppärästi palvelusta https://julkiterhikki.valvira.fi/ joka ei tunne tämänkertaista sossun työntekijää josta tietenkin olen velvoitettu tekemään kyselyn miksi sosialitoimen työntekijöitä ei tuolla näy vaikka pitäisi näkyä.
Onkohan nyt sitten jossain taas jotain huomautettavaa .
Lahti kun on erikoistunut näihin eduskunnanoikeusasiamiehen päätöksiin jossa tulee palautetta mutta ei se kuitenkaan johda yhtään mihinkään.



Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: NASTOLAN LASTENSUOJELUSSA AIKAA KYLLÄ PIISAA TUTKIA
« Vastaus #1 : Maaliskuu 05, 2019, 09:39:57 ap »
tänään sitten soiteltiin ja tutkittava on  ;D
Siis miten käy lapselle jos se on lumihangessa pakkasyön unohdettuna?
Kenties saisimme sitä lukea päivän lehdestä mutta sossu tutkii ilmoituksen paikkansapitävyyttä.
Näin meillä suomessa.
virkamiehet ei saa ajatella itse vaan on tutkittava asia kuin asia.
Näin on jämpti!
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X