PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Rehellinen puolue?  (Luettu 13298 kertaa)

tunturisetä

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 17
  • Karma: +0/-0
Rehellinen puolue?
« : Lokakuu 15, 2017, 14:33:54 ip »
Moro Pasi!
Politiikka valtapuoleineen on irtautunut vuosi vuodelta tavallisesta ihmisestä, tämän elämästä ja arjesta. Tarvitaan muutosta, eikö? Eikö sun ja Anttolaisen olisi korkea aika pistää pystyyn oma puolue!?


Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Rehellinen puolue?
« Vastaus #1 : Lokakuu 15, 2017, 14:55:24 ip »
Moro Pasi!
Politiikka valtapuoleineen on irtautunut vuosi vuodelta tavallisesta ihmisestä, tämän elämästä ja arjesta. Tarvitaan muutosta, eikö? Eikö sun ja Anttolaisen olisi korkea aika pistää pystyyn oma puolue!?



On sitä mietiskelty.
Rahaa tosin ei kamalasti ole ja tarttis niitä kannattajakortteja ja toki samanmielisiä ihmisiä jotka lähtisivät toimintaan mukaan.
Ei kaivata mitään rasisteja vaan sellaisia ihmisiä jotka nämä tosiasiat vähän aiheesta kuin aiheesta katselee eikä vain kapeakatseisesti pelkää maahanmuuttopolitiikkaa olisi muuttamassa.
toki sekin tarvitsis remonttia mutta niin tarttee moni muukin asia.
Kokonaisuus pitää nähdä.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

tunturisetä

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 17
  • Karma: +0/-0
Vs: Rehellinen puolue?
« Vastaus #2 : Tammikuu 28, 2018, 13:40:34 ip »
Täytyy tätä aihetta yhä pommittaa, koska ainakin itse olen sitä mieltä, että tämän hetkinen puoluekenttä ei ole tarpeeksi laaja ;D

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Rehellinen puolue?
« Vastaus #3 : Tammikuu 28, 2018, 14:53:47 ip »
Täytyy tätä aihetta yhä pommittaa, koska ainakin itse olen sitä mieltä, että tämän hetkinen puoluekenttä ei ole tarpeeksi laaja ;D

olet oikeassa.
Pitäisi olla sellainen puolue johon kansa voisi suoraan vaikuttaa esim sähköisin äänestyksin esim pankkitnunnistuksin jokainen täysiikäinen voisi antaa kotipäätteeltään suoraan ohjeet kuinkta kansanedustajien tulee joissakin asiossa äänestää.
Tämä olisi sitä demokratiaa jossa toteutuisi kansantahto.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

sähkäri

  • Member
  • *
  • Viestejä: 34
  • Karma: +0/-0
Vs: Rehellinen puolue?
« Vastaus #4 : Tammikuu 30, 2018, 13:21:36 ip »
Johan tuo nimityskin kertoo ettei puolue ole rehellistä peliä, sehän on ´puolueellista toimintaa´  ;)
Yleensä se on semmoista peliä, jossa yhteisessä neuvottelupöydässä asetetaan suuria vaatimuksia yhteisten rahojen käytöstä, joista sitten livetään niin paljon että puolue saa kuitenkin jotain omia tavoitteitaan läpi.

Kun on tarpeeksi kiero puolue niin ensin se määrittelee omiensa kesken että mitkä vaatimukset on saatava läpi, ja sitten asetetaan muka lisävaatimuksia joiden avulla käydään kauppaa, ihan vaikka niinkin härskisti kuin yksinhuoltajien toimeentulolla.

Puolueilla on kansaan päin niin hurskaita lupauksia jotka on ihan täyttä shittiä kuin olla voi, köyhät ja yksinhuoltajat lapsineen on pelkkää kauppatavaraa, joista ei oikeasti yksikään puolue ole oikeasti oloja parantamaan.

¤
Sähköinen äänestys olisi kyllä täyttä asiaa, ehdotin itse tuota jo 30 vuotta sitten yhdelle virkamiehelle, että vois järjestää sähköisiä kansanäänestyksiä jotain kerran kuussa, vaikkapa neuvoa antavina, virkamies oli tosi vastaan tuota ehdotusta, sanoen että kansa on niin tyhmää ettei siltä pidä neuvoa kysymän   :-X

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Rehellinen puolue?
« Vastaus #5 : Tammikuu 30, 2018, 19:42:39 ip »
Johan tuo nimityskin kertoo ettei puolue ole rehellistä peliä, sehän on ´puolueellista toimintaa´  ;)
Yleensä se on semmoista peliä, jossa yhteisessä neuvottelupöydässä asetetaan suuria vaatimuksia yhteisten rahojen käytöstä, joista sitten livetään niin paljon että puolue saa kuitenkin jotain omia tavoitteitaan läpi.

Kun on tarpeeksi kiero puolue niin ensin se määrittelee omiensa kesken että mitkä vaatimukset on saatava läpi, ja sitten asetetaan muka lisävaatimuksia joiden avulla käydään kauppaa, ihan vaikka niinkin härskisti kuin yksinhuoltajien toimeentulolla.

Puolueilla on kansaan päin niin hurskaita lupauksia jotka on ihan täyttä shittiä kuin olla voi, köyhät ja yksinhuoltajat lapsineen on pelkkää kauppatavaraa, joista ei oikeasti yksikään puolue ole oikeasti oloja parantamaan.

¤
Sähköinen äänestys olisi kyllä täyttä asiaa, ehdotin itse tuota jo 30 vuotta sitten yhdelle virkamiehelle, että vois järjestää sähköisiä kansanäänestyksiä jotain kerran kuussa, vaikkapa neuvoa antavina, virkamies oli tosi vastaan tuota ehdotusta, sanoen että kansa on niin tyhmää ettei siltä pidä neuvoa kysymän   :-X


Tämä on ongelma että kansaa ei kuunnella.
Mutta osin olen kyllä saamaa mieltä kun katselee youtube kommentteja niin kansa on oikeasti tyhmää.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

tunturisetä

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 17
  • Karma: +0/-0
Vs: Rehellinen puolue?
« Vastaus #6 : Helmikuu 06, 2018, 13:33:26 ip »
Täytyy tätä aihetta yhä pommittaa, koska ainakin itse olen sitä mieltä, että tämän hetkinen puoluekenttä ei ole tarpeeksi laaja ;D

olet oikeassa.
Pitäisi olla sellainen puolue johon kansa voisi suoraan vaikuttaa esim sähköisin äänestyksin esim pankkitnunnistuksin jokainen täysiikäinen voisi antaa kotipäätteeltään suoraan ohjeet kuinkta kansanedustajien tulee joissakin asiossa äänestää.
Tämä olisi sitä demokratiaa jossa toteutuisi kansantahto.


Tuo onkin hyvä idea. Puolueen ainoa puoluekuri olisi "kansaa tulee totella". Kyllä Pasi varmasti saisi tukea tällainen puolue, kuntavaaleissa voisi jo helähtää