PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: oma radio  (Luettu 3820 kertaa)

junnuha

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 62
  • Karma: +0/-0
oma radio
« : Kesäkuu 20, 2017, 14:13:09 ip »
työssä ollessani. oli firmassa  oma ula radio, sama kun taksissa.    tosin  pomo  huuteli  sinne liikaa.  niin ei ollut kuuntelun  kohilla. vitsi.elikkä huntsan kuusessa.
asillonhan se ei kuulu ,radio. mitäähh

sitten tuli gsm puhelin.    siihen piti valehdella , olen muualla missä olin .  no jos  ruoka taukoa

meinas .
 niin olen  jossakin muualla   kun mitä olin. 

muuten olis ollut yhtä soiroo  koko päivä. ja oltiin omalla puhelimella. tunti palkalla.  että kun työmaalla meni tunti. matkaan sen 3 varttia  , takas sama .  niin piti syödä  siinä.
ja jos kaveri ajo ohi  , niin sitä mainittiin. että et topannu.

no se vaikutti  tietysti, kun tuli  "sijoitus neuvoja "  postiluukusta.  Lainan lyhennystä. ja  esim  vuokra teevee.  oli muuten se  digitaalinen radio .

sai musaa  valkata  mitä vaan.

maksullista kaikki. 

ja viihtellä  kun kerkes  lauantaina.  sunuuntai rapula.   Maanantaina  töihin.  jos  jakso.   lauantaina jos oli töissä. niin epävirallista vapaata  oli maanantai.

no kaupat meni arkena kii.  jo 18.  aikaan.  työt taas oli  sinne 17.  kotimatka 60 minuuttia.   lauantana kaupat meni sitten kiinni. jo aikaseemmin.

sunnuntaina voi voi.  piti lähteä .  maalle  missä on kauppa auki.   sama muuten lauantaina.   mutta sinne maalle. kauppaan. se ajo jolla oli vähän promillea.

,no kyllä olin kerran,  baarissa niin väsynyt, että. loppui tarjoilu ekaan tuoppiin.   jatkui sitten kun kävin hakemassa tiskiltä.   että olipas  viikko töissä.

lama aikaa  90 lukua.  pankki ryöstöjä.

työ kaveri  oli  "NORJASSA "
saanut paikan.  no minä että  ,joo sinne.

Olikin  siinä ryöstetty pankki.  Lähistöllä.


eikä  kaveria taas sitten näkyny.  töisä.

sellanen  norjan reissu,  sillä.  muutama vuosi.

tää tästä tähän.

juha.