PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: AVOHOITO ON TÄMÄNPÄIVÄN VITSAUS  (Luettu 3385 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
AVOHOITO ON TÄMÄNPÄIVÄN VITSAUS
« : Maaliskuu 19, 2017, 20:22:48 ip »
Kaikenlaisia ihmisiä sitä onkin



Hei!


Pasi viherho


Ensinäkin jos tarviit rahaa niin osta kaupasta pulloja joissa on panti ja juo ne pullot tyhjiksi ja palauta kauppaan sitten kun ne on tyhjät ota pullo kuitti kaupassa palauteuista pulloistasi mene kassalla ja sano et haluut ne rahana ninin saat ne rahana  näin saat itselesi rahaa kerätyä.


Vastaukseni viipyi ja vastauksessasini kesti sen takia kauan koska kävin tekemässä lähettämästäsi sähköostiviestitäsi netti vinkin ja laitoin siihen netti vinkiin myöskin muutakin kuin vain lähetämäsi viestin niin siihen netti vinkiin ja kerroin ja laoitoin siihen netti vinkii ett minulla on asiassa vaatimuksi ja että se vaatimus riitää etä ne poliisi saa itse pätä minkä ragaistuksen sulle entaa /kuhan  vaan saat ragaistuksen ja ilmoitin asian palauteella ja netti vinkill kotiapikakuntasi poliisilaitoksellekin  ja aanin netti vinkiin sinun sähköposti oisteesikin sihen netti vinkiin laitoin jaa ja laitoin viellä osoiteen yuotube videoosi ja kerron siinä myöskin että rahastat ihmisiltä rahaa ja rajhastuksestakin ja paljon sinunusta kaiken laisia asoista  ja kerroin siinä muunmaassa että teet pimeesti töitäkin.


Sanoin siinä viestissä niille että selvitkää tää anoin niille lähettämäsi viestinkin kopiin ja liitin heillekin ja sanoin että sinun yuotube videosi ei sovellu lapsille olenkaan.


En lainaa teille sinulle ja Tea vaimollesi mitään rahoja olenkaan turha luulu en lainaa rahaa vento vieraille ihmisille olenkaan en lainaa raha onko asia ymmäretty.  meinas unohtua kerroin siinä netti vinkissä kirjoitin siihen netti vinkiin että jos ihmiset haluaa silta jos joku ihmine halauaa sinun nimi kirjoituksen  niin että sinä rahastat siitäkin ja ett teet yuotube videoita vaan sentakia että raahasta ja näytät ihmille mten tehdäänpimeitä töitä.


Älä sit ihmettele jos pikakuntasi poliisilaitokselta tulee sullepostia kotiin tai sähköpostia.




Nyt meni sun touhusi jo liian pitkälle ja kirjoitin siihen netti vinkiin mysökin seen mite huolissani oon teijän sun ja Tea vaimosi lapseta ja siitä ryyrääpsetäkin jota teet kirjoitan asiani siiehn.


Minä olen yksi niitä ihmist joka antaa yuotube visdeoitasi netti vinkejä poliisille paikakuntasi poliisille silloin kun on asiaa. paikakuntasi pliisilaitoksele yuotube videoistasi.


T: Pia  p.s tässä oli vastauksesi sinun lähetämääsi kysymykseesi.


18. maaliskuuta 2017 klo 20.41 pasi <pasi@viheraho.com> kirjoitti:

Varmasti lainaat rahat meille?
 
----- Original Message -----
From: hörppy mehu
To: joulumusiikki
Sent: Saturday, March 18, 2017 8:11 PM
Subject: aihe kiinostaako tässä linkinä löysin sulle uutisesta talon joka on myynissä.


Hei!


Pasi Viherho


Tässä on myynissä ykis talo Helsigin meilahdessa luki uutisen otsikossa lukee:kiinostaako yli satavuotias huvila elskien presidetin naapurista arvotalon meilahdesta.


Helsingin kaupungilla ei ole enää käyttöä Ljunganmo-nimiselle huvilalle.


Sinä hän voisit yrittää ostaa kyseisen talon itsellesi ja muuttaa sinne asuamaan Tea Vimosi kanssa ja lapsen kanssa olisko tää sulle hyvä uusi talo sitä ei ainkaa kaupunki pura Helsigin kaupanki koska myysen.


Tuli vaan milee ku oot puhunu sun yuotube videoillasi että haluasin mutta omasta mielstäni olet niin puhut yuotube videoilasi minun milestäsni.


osta tästä talo tässä on sinulle linki uutisen osta Helsigin kaupgilta kaäytöstä positettu huvila saat asutosikin mahtumaan hyvin ja on tois hyvin pihalla tilaa autoillesikin.




Tässä on sinulle kuva siitä mikä oli uutisisessa kuvana.








Tää talo sopis justinsa sulle ja Tea vimollesi ja  tejijän lapselle löyti uutiseta intertistä osta jos halauaut tää talo anen kuin joku muu ihminen ostaa sen tästä voit ostaa itsellesi Hlesigin kaupugilrta asunon  ota tea Vimosikin mukaan näytäis olevan sulle hyvä ja rauhalline kotikin ja pyydä ostamisessa vaikka apau sinun politiiko kaveriltasi niin saat ostettua itsellesi näin hienon talon ennen kuin joku muu ihminen ehtii ja sait olla tällää Tea Vaimosi kanssa ihan rauhassa olis kiva asuua sinun Pasi Viheraho täällä metsän keskellä olis tois trauhalista paikaa varmaan hiljaistakin olis sun autollekin hyvin myöski tilaa voist viellä asentaa ne valvonta kameraki tänne sitten jos muutasit.


Tässä on sinulle linkii uutiseen klikaa niin pääset uutiseen ja näytä täää huvila talon  kuva Tea vaimollesikin ja kyssy asiaa häneltä myöskin.


http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005130992.html



T: Pia p.s muuta tänne vaan asumaan jos saat tämän asunuon Tea vaimosikin kanssa tää asunto sopii sulle hyvin ja Tea vaimolleskin myöskin soita ja kysy Helsigin kaupugilta tästä asunosta asunon hintaa niin voit sitten ostaa sen itsellesi jos se on sopivan hintainen / voit yrittää ostaa sen itselsei ja kukaan ihminen ei sit voi ainakaa valitaa et asut ravintolassa ja huono kuntoisessa talossa tämä ei näytä huono kuntoiselta eikä homeiseltkaa talota voisit ihan hyvin tässä talossa asua Tea vimos ja lpasekin kanssa jos vaan saat ostettua Helsigin kaupugilta tämän asunon joka he myyvät sii korjaan huvilaan olis meinaa justiinsa sopiva sulle ja Tea vaimolesikin ja teijän lapselennekin.













Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X