PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pasin käsitys uskonnosta ja yliluonnollisuudesta.  (Luettu 3687 kertaa)

CH

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
  • Karma: +0/-0
Pasin käsitys uskonnosta ja yliluonnollisuudesta.
« : Maaliskuu 09, 2017, 21:40:19 ip »
Miten Pasi suhtaudut yliluonnolliseen?  Uskotko yliluonnolliseen ja mitä uskomuksia sinulla on? Onko ihmisellä sielu?  Mitä ihmiselle tapahtuu kuoleman jälkeenn? Mitä mieltä olet aaveista ja demoneista?

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasin käsitys uskonnosta ja yliluonnollisuudesta.
« Vastaus #1 : Maaliskuu 09, 2017, 22:54:37 ip »
Miten Pasi suhtaudut yliluonnolliseen?  Uskotko yliluonnolliseen ja mitä uskomuksia sinulla on? Onko ihmisellä sielu?  Mitä ihmiselle tapahtuu kuoleman jälkeenn? Mitä mieltä olet aaveista ja demoneista?

uskon että kun ihminen kuolee se kuolee.sitä ei ole ei kummitusmaailmassa eikä missään.se on loppu.uskon että on henkiolentoja olemassa.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

PaavaliJT

  • Member
  • *
  • Viestejä: 29
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasin käsitys uskonnosta ja yliluonnollisuudesta.
« Vastaus #2 : Maaliskuu 10, 2017, 14:32:02 ip »
Tästä saisi - ohi sen mihin Pasi uskoo tai ei sekä sen lisäksi - varmaan vaikka kuinka pitkän ketjun "juupas - eipäs - onkyllä - eiole".

Ihan - lajissaan - kiinnostava aihe.

Itse tiedän, että
1. Usko ja kirkko ovat kaksi eri asiaa. Kirkko on instituutio (tätä ei kysytty, mut kunhan kommentoin).

Samoin uskon, että
2. Sielu ja se fyysinen olemus, jossa se on, ovat kaksi eri asiaa. Olen taipuvainen sanomaan, että kuollut ihminen on vain se kuori, jossa sielu oli ja lähti pois.