PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Varoitus kaikille  (Luettu 4741 kertaa)

CH

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
  • Karma: +0/-0
Varoitus kaikille
« : Helmikuu 26, 2017, 23:38:09 ip »
Olen eräs suomalainen ekonomisti. Olen töissenä Euroopan keskuspankilla. Kaikki ekonomistit ympäri maailmaa hamstraavat kultaa ja elin tarpeita. Erityisesti työni vuoksi olen tietoinen , että talousromahdus on tulossa. Silloin , kun romahdus iskee se tulee monelle yllätyksenä koska media yrittää estää massahysterian. Pasi sä olet ollut fiksu kun oot tajunnut että ei Sipilä/Stubb/Katainen ole yrittänyt Suomea kuntoon pistää. He yrittävät kanssatoveriensa kanssa viedä mikä on vielä vietävissä.
Talous romahdus alkaa luultavasti kesällä , mutta en usko että Kreikan vuoksi. Silloin kun talous romahdus tulee älkää jääkö kaupunkeihin. Pasi ja muut muuttakaa kauas maaseudulle Kun kriisi iskee päälle kaupunki on kuin luokko.Kun kriisi on tullut Suomi syöksyy kaookseen.


Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Varoitus kaikille
« Vastaus #1 : Helmikuu 27, 2017, 09:13:26 ap »
Olen eräs suomalainen ekonomisti. Olen töissenä Euroopan keskuspankilla. Kaikki ekonomistit ympäri maailmaa hamstraavat kultaa ja elin tarpeita. Erityisesti työni vuoksi olen tietoinen , että talousromahdus on tulossa. Silloin , kun romahdus iskee se tulee monelle yllätyksenä koska media yrittää estää massahysterian. Pasi sä olet ollut fiksu kun oot tajunnut että ei Sipilä/Stubb/Katainen ole yrittänyt Suomea kuntoon pistää. He yrittävät kanssatoveriensa kanssa viedä mikä on vielä vietävissä.
Talous romahdus alkaa luultavasti kesällä , mutta en usko että Kreikan vuoksi. Silloin kun talous romahdus tulee älkää jääkö kaupunkeihin. Pasi ja muut muuttakaa kauas maaseudulle Kun kriisi iskee päälle kaupunki on kuin luokko.Kun kriisi on tullut Suomi syöksyy kaookseen.



ei tarvitse olla kovin viisas että tämän näkee.
maalla olisi mahdollisuus selvitä koska on jollain tavalla itseriittoinen.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

CH

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
  • Karma: +0/-0
Vs: Varoitus kaikille
« Vastaus #2 : Helmikuu 28, 2017, 23:20:10 ip »
Vielä haluaisin antaa neuvon kaikille. Kun talous mitä luultavimmin romahtaa niin Suomessa erityisesti kommarit, natsit ja anarkistit aktivoituu. Tämä aiheuttaa vallankumouuhan. Kuitenkin suurin uhka on se että Venäjä , Kiina , Iran ,Syyria ja Pohjois-Korea tajuavat että nillä ei ole enää mitään menettämistä. Näin voi hyvinkin käydä että ne liittoutuvat ja alkavat liittää naapureitaan itseensä. Euroopalle se olisi kova vastus sillä Kiina , Venäjä , Iran ja Valko-Venäjä ovat valmiimpia sotaan. Jos talousromahdus tulee ei Amerikka enään voi puolustaa ketään ja Euroopankin iskukyky tippuu. Tämä olisi Putinille kutsu pöytään ja tapa vakauttaa romahduksen jälkeinen maa. On myös totta että Israel on ainut Amerikan liittolainen joka pärjäisi sodassa. Suomelle se tarkoittaisi sitä että Venäjä etenee Suomen läpi Ruotsiin ja Tanskan salmille ja Saksaan. Erityisesti Pasille neuvo kun romahdus tulee älä lähde heti minnekkään vaan kannattaa odotella tilanteen raukeamista. Kannattaa myös varata vähän ruokaa ja bensaa ja jotain kättä pitempää. Pohjois Suomeen suuntaaminen voisi olla viisasta siloä Etelässä voi puhjeta jopa sota. Itse olen hankkinut laivan jolla pääsen pakoon. Kaikille kannattaa varautua ja ottaa selvää merkit on jo nähtävillä että romahdus tulee.

Voltti

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
  • Karma: +0/-0
Vs: Varoitus kaikille
« Vastaus #3 : Maaliskuu 08, 2017, 00:40:16 ap »
Höpöhöpö

Kultaa hampsrataan siksi koska sen hinta on alhainen, se taas enteilee talouskasvun nousua joka voi olla kiivastakin.

https://sijoitakultaan.fi/sijoita-kultaan/faktoja-kullasta/kullan-hinta-kaavio/

Voltti

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
  • Karma: +0/-0
Vs: Varoitus kaikille
« Vastaus #4 : Maaliskuu 08, 2017, 00:43:53 ap »
ja jos suomi olisi mitenkään vaarassa liittyisi se maasamme oleviin luonnovaroihin ja kaikinpuolin "puhtaaseen" luontoon.