PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Antennirasian jakaminen/jatkaminen  (Luettu 4708 kertaa)

5+1_kahvi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
  • Karma: +0/-0
Antennirasian jakaminen/jatkaminen
« : Helmikuu 07, 2017, 23:59:37 ip »
Terve. Heitellään nyt tänne kyssäriä, kun täällä tv-asioista puhutaan. Eli homman nimi olisi sellainen, että rivitalon asunnossa on vain yksi antennirasia.
Tuosta pitäisi saada toiseen huoneeseen jaettua signaali. Edelliset asukkaat olivat kerineet vanhan piuhan pois ja tuokin oli varmaankin tehty
jollain haaroittimella. Koska asunnossa on uppoasennuksena vedetty sähköt, niin ajattelin kojerasian korotuksella ja johtolistoilla saada asennuksesta
suht siistin, mutta pitääkö moisessa ottaa mitä huomioon, kun valitaan jatkettavaa antennirasiaa ja sitä lisärasiaa. Kaapelia tuohon menisi hatusta heitettynä
noin 10-13 metriä.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Antennirasian jakaminen/jatkaminen
« Vastaus #1 : Helmikuu 08, 2017, 00:25:18 ap »
Terve. Heitellään nyt tänne kyssäriä, kun täällä tv-asioista puhutaan. Eli homman nimi olisi sellainen, että rivitalon asunnossa on vain yksi antennirasia.
Tuosta pitäisi saada toiseen huoneeseen jaettua signaali. Edelliset asukkaat olivat kerineet vanhan piuhan pois ja tuokin oli varmaankin tehty
jollain haaroittimella. Koska asunnossa on uppoasennuksena vedetty sähköt, niin ajattelin kojerasian korotuksella ja johtolistoilla saada asennuksesta
suht siistin, mutta pitääkö moisessa ottaa mitä huomioon, kun valitaan jatkettavaa antennirasiaa ja sitä lisärasiaa. Kaapelia tuohon menisi hatusta heitettynä
noin 10-13 metriä.

jos ei ole väliä laadulla mutta se toimii niin t kappale siihen rasiaan ja haarotus silleen.
ei ole mikään hyvä tasot mitä sattuu ja ne vaikuttaa toisiinsa mutta jos rasialta tulee tarpeeksi tasoja niin se toimii.
jos tasoja ei ole niin vahvistin ja oma jako siihen.
en osaa paremmin selittää jos joku osaa paremmin niin selittäköön.
mä ajattelen liian monimutkaisesti tuon hommaan mä aloin jo ajattelemaan vahvistimen säröytymisiä ja yliohjaitumisia joten mä olen väärä jätkä selvittämään asiaa.
maksua vastaan hoidan sen kuntoon kyllä jos on ongelmia
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X