PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Ham.fi???  (Luettu 6249 kertaa)

Eki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 86
  • Karma: +0/-0
Ham.fi???
« : Tammikuu 16, 2017, 01:31:52 ap »
Pistätkö Pasi linkin koska minä en mitään keskusteluplstaa tuolla otsikon haulla löydä, sanoit videolla suht' suoraan sen että jostakin syystä ns hamit tai monet heistä kiertävät ja kaartavat mm pmr/la harrastajia jne jne, itsekin joku yleisluokan hami olen mutten koskaan aliarvioi yhtäkään la tai muita radioharrastajia ja olen vuosikymmenet harrastanut mm la ja pmr juttuja.
Jonkinasteinen radioharrastaja, la-pmr: zero ham: oh2eki

Eki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 86
  • Karma: +0/-0
Vs: Ham.fi???
« Vastaus #1 : Tammikuu 16, 2017, 01:34:36 ap »
#ham.fi, tuolla löytyikin ....
Jonkinasteinen radioharrastaja, la-pmr: zero ham: oh2eki

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Ham.fi???
« Vastaus #2 : Tammikuu 16, 2017, 07:42:42 ap »
Mitä näistä kiertelemään.
Näinhän se on ollut vuosia.
ja varsinkin nyt CW on se ainut oikea .
Onneksi näin ei suhtaudu kaikki ja suuri osa toivottaa kaikki harrastajat tervetulleiksi niin LA porukat kuin PMR harrastajat.
Mutta sitten ainakin SRAL voi katsella itseään peiliin kun ihmettelevät kun porukka harmaantuu ja harrastajia ei ole.
sitten jotkut harrastavat suoranaista vittuilua ja tuoltahan ham.fi kerhosta löytyy juurikin tämä porukka.
Heidän mielestään kyseessä on herra kerho mutta samapa tuo minulle minä olen kyllä äänessä bandilla kun siihen on aikaa mutta aika moni on lähtenyt tuolta piireistä kun kiinnitetään epäolennaisuuksiin huomiota.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Eki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 86
  • Karma: +0/-0
Vs: Ham.fi???
« Vastaus #3 : Tammikuu 30, 2017, 12:17:12 ip »
Radioamatööreissä näyttää olevan harvinaisen paljon täysin älyvapaata porukkaa, huudellaan kanavilla (la) että miksi ette kykene eds suorittamaan amatööritutkintoa, voi hyvä herranlestas sentään, eihän se suorittaminen vaadi edes autokoulun vertaa mitään ihmeellisyyksiä, itseäni houkuteltiin la puolelta jo 80 luvulta lähtien amatööritutkintoon, en mennyt kun ei jaksanut kiinnostaa se porukka mikä hääräsi jo tuolloin Hyvinkään kuuluvuusalueella. Sittemmin tuttu tenttijä ilmoitti että nyt tehdään Ekistä hami, tuli liki kutsumatta kylään muutaman kaavakkeen kera, en ollut lukenut koekysymyksiä lainkaan, mutta kuin ihmeen kaupalla meni tentti läpi, tuttuja juttuja jo laa kanavien teknisistä juttutuokioista vuosien varsilta. No sitten selvisi ettei perusluokan hami ole kuin apukoulua vastaava pelle, kuulemma, tuli taas tenttijä papereineen ja menihän se yleisluokkakin heittämällä läpi lukematta, olenko nyt sitten joku ylemmän luokan hami? Ja vitut, nyt itkevät tietyt hamiukot ettet sä oo yhtään mitään kun et osaa sähköttää, elikä en kyllä halua ollakaan kuin laa ja pmr mies, en mikään sekopää hami tai heidän tiettyjen joukossa, en ole ikinä ennenkään halunnut, pitäkööt tunkkinsa! :)
Jonkinasteinen radioharrastaja, la-pmr: zero ham: oh2eki

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Ham.fi???
« Vastaus #4 : Tammikuu 30, 2017, 13:29:25 ip »
Juu.
Toistin koordinaattori oli kertoillut että olen rikollinen juu no olen mä 25 vuotta sitten tehnyt sitä sun tätä.
Unohti kuitenkin sitten sellaisen seikan että koordinaattorin täydellisessä kaveripiirissä on ihmisiä jotka ovat ottaneet tuomiota hakkeroinnista ja sitten monet ovat piraattiradiota harrastaneet.
tarttis se malka nähdä ensi omassa silmässä ennen ku alkaa julistelemaan noita asiota muista ihmisistä.
SRAL jäseneksi ei ilmeisesti pääse koska 2 kuukautta on hakemukset olleet jo sisässä ei ole mitään kuulunut.
eli luultavasti eivät edes käsittele hakemustani.
en sitten saa lehteä.
pitää alkaa sitten tonkimaan näiden srallin hallituksen ja muiden porukoinen menneisyyttä ja pistää mv lehtimäiseen tyyliin sitten ansiolista esim tänne jakoon niin katsotaan miten puhtoisia pulmusia siellä mahtaa olla  ;D
Sitä saa mitä pyytää  ;D
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Eki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 86
  • Karma: +0/-0
Vs: Ham.fi???
« Vastaus #5 : Tammikuu 30, 2017, 19:35:19 ip »
Itse en ikinä edes haluaisi koko sisäpiiri lämpöiseen ja riitaisaan sralliin, jos ja kun ken on erheestään tuomionsa suorittanut ja nimitellään rikolliseksi tai muuksi vastaavaksi, semmoisen henkilön saa puheistaan edesvastuuseen. Ei muutakuin vedät näitä nimittelijöitä leivättömän pöydän ääreen, sillä ei ihmisen tarvitse suoritetun ja kärsityn tuomion jälkeen enää uudestaan kärsiä.
Jonkinasteinen radioharrastaja, la-pmr: zero ham: oh2eki

jerrij

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 129
  • Karma: +0/-0
Vs: Ham.fi???
« Vastaus #6 : Helmikuu 07, 2017, 18:46:27 ip »
Itse olen srallin jäsen qso kortti palvelun takia nyt olivat tutkinto vastaanottajien määrää tiputtaneet
ja semmoinen sääntö tuli että sama kuka tenttiä pitää ei saa vastaanottaa tutkintoa eli vieraalta paikkakunnalta pitää sen tulla