PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pasiradio soi Helmi maalis huhtikuun 2017  (Luettu 29495 kertaa)

Digitaalis

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 8
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradio soi Helmi maalis huhtikuun 2017
« Vastaus #7 : Helmikuu 11, 2017, 23:05:46 ip »
Lisää putkea, voi olla liian lähellä kattoa, saman tyyppisen antennin asennusohjeessa suositeltiin väh. 7m maatasosta.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasiradio soi Helmi maalis huhtikuun 2017
« Vastaus #8 : Helmikuu 11, 2017, 23:11:03 ip »
Lisää putkea, voi olla liian lähellä kattoa, saman tyyppisen antennin asennusohjeessa suositeltiin väh. 7m maatasosta.

ei ole rahaa nyt tälläisiin systeemeihin.
kenties vaihdamme antennin paikkaa mutta siihen on varaa lienee tuossa reilun kuukauden päästä.
kenties kouvola nyt sitten jäi kuluvuudeltaan siksi miksi jäi.
jos kaapelin vaihdolla ei asiaa korjata niin pitää keksiä muita systeemejä vastaisuudessaan.
tuo voi olla myös kyllä syy.
ja sitä olen miettinytkin
jonkinlainen suuntaantenni voisi olla tässä kohtaa ratkaisu.
toki sekin vaatii teknisen lupaehtojen muutoksen.
ei näitä saa ihan miten sattuu oman mielen mukaan tehdä
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

kiljunen

  • PASIRADIO
  • Member
  • *
  • Viestejä: 32
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradio soi Helmi maalis huhtikuun 2017
« Vastaus #9 : Helmikuu 13, 2017, 17:42:11 ip »
saako sut lisätä tuohon meidän omaan sisäsiittoiseen jäsen ryhmään?

Toki saa.

EetuHamalainen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradio soi Helmi maalis huhtikuun 2017
« Vastaus #10 : Maaliskuu 03, 2017, 17:15:37 ip »
Saakohan tuota ohjelmaa mainosten ajaksi tauolle tai mainokset ajoitettua eri ohjelmien väliin? Pari kertaa on tullut tosi mielenkiintoisia juttuja ja mainosten jälkeen ne on jo menneet ohi. Ei toki maata kaatava ongelma, mutta jos on mahdollista toteuttaa niin hienoahan se olisi.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasiradio soi Helmi maalis huhtikuun 2017
« Vastaus #11 : Maaliskuu 03, 2017, 18:17:47 ip »
Saakohan tuota ohjelmaa mainosten ajaksi tauolle tai mainokset ajoitettua eri ohjelmien väliin? Pari kertaa on tullut tosi mielenkiintoisia juttuja ja mainosten jälkeen ne on jo menneet ohi. Ei toki maata kaatava ongelma, mutta jos on mahdollista toteuttaa niin hienoahan se olisi.

SITÄ ON MIETISKELTY.helppoa yksinkertaista ratkaisua siihen ei ole.
tuon mainoksen tekee kone josta lähtee kaikki ääni maailmalle.
syy on se että se on pakko olla ajastettu jotta SE VARMASTI TULEE AJALLAAN
toinen juttu on että sellaista softaa ei oikein ole mikä sitten painaisi pausea siksi ajaksi.
ammattisoftilla toki mutta ne maksaa tonneja.
tässä on mietinnässä toinen softakin mutta nyt ongelma on se että mä en osaa sitä käyttää ja toinenkin kaveri jonka harteilla tää on on kanssa aika kiireinen eikä onnistu ihan tuosta vain.
ukko pitäisi olla tuossa tekemässä sitä hommaa mutta kun tää on harrastus niin ei oikein tunnu mielekkäältä että tää menis 24/7 kyyläämiseksi.
rahalla saisi ja hevosella pääsis.
systeemi pitää olla sellainen että ohjelmaa pitää voida ajaa monista eri paikoista mutta mainokset on oltava joten en tiedä miten tämän paremin toteuttaisi.
olisiko sulla jokin tekninen ehdotus miten tämän hoitaisi
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

EetuHamalainen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
  • Karma: +0/-0
Vs: Pasiradio soi Helmi maalis huhtikuun 2017
« Vastaus #12 : Maaliskuu 03, 2017, 18:31:02 ip »
Eipä oikeastaan, sillä ei hirveästi kokemusta ole tältä alalta. Tuli toki mieleen, että mitä jos mainokset laittaisi ns. omaksi ohjelmakseen soittolistalle? En tosin tiedä minkälaisella logiikalla ohjelmat tulee ulos - jos järjestys on satunnainen niin ei ainakaan silloin toimi. Myöskään täsmällinen aikataulu ei tällöin päde ellei soittolistalla olevia ohjelmia voi käsin leikata. Olen kuitenkin pariin otteeseen kuullut samaakin ohjelmaa kanavalta tulevan  joten olettaisin että jonkunlainen soittolista on kyseessä. Pahoittelut jos menin ihan metsään tämän kanssa. Ei tosiaan ole kamalasti tällaisesta kokemusta.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasiradio soi Helmi maalis huhtikuun 2017
« Vastaus #13 : Maaliskuu 03, 2017, 18:48:36 ip »
Eipä oikeastaan, sillä ei hirveästi kokemusta ole tältä alalta. Tuli toki mieleen, että mitä jos mainokset laittaisi ns. omaksi ohjelmakseen soittolistalle? En tosin tiedä minkälaisella logiikalla ohjelmat tulee ulos - jos järjestys on satunnainen niin ei ainakaan silloin toimi. Myöskään täsmällinen aikataulu ei tällöin päde ellei soittolistalla olevia ohjelmia voi käsin leikata. Olen kuitenkin pariin otteeseen kuullut samaakin ohjelmaa kanavalta tulevan  joten olettaisin että jonkunlainen soittolista on kyseessä. Pahoittelut jos menin ihan metsään tämän kanssa. Ei tosiaan ole kamalasti tällaisesta kokemusta.

just.ja sitten ne tulee milloin sattuu?
lisää hyviä ideoita?
ne tulee puolelta siitä ei tingitä.
vähän sama ku pistettäis aikamerkki tulemaan soittolistalta milloin sattuu.
seuraava ehdotus
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X