PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Oluset Iisalmessa  (Luettu 8439 kertaa)

marko

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 23
  • Karma: +0/-0
Oluset Iisalmessa
« : Heinäkuu 12, 2007, 01:56:11 ap »
Ois taas tulevana viikonloppuna oluenjuontia tarjolla Iisalmen suunnalla. Onko kukaan palstalaisista menossa/joskus käynyt? Ite en oo koskaan käynyt mutta tuttavat on kehunu että on ihan hyvät juhlat.


Oluset juhlitaan tänä vuonna iloisissa tunnelmissa, sillä maan vanhin ja suurin olutjuhla täyttää 20 vuotta! Ylä-Savon, ja koko Suomenkin, oma olutjuhla on kulkenut pitkän taipaleen nuorkauppakamarilaisten ideasta tähän päivään. Ja vauhtia on luonnollisesti antanut Olvi!

http://www.oluset.fi/


MX1K

  • Member
  • *
  • Viestejä: 45
  • Karma: +0/-0
    • http://www.jathardware.com
Vs: Oluset Iisalmessa
« Vastaus #1 : Heinäkuu 12, 2007, 09:49:16 ap »
Eipä ole tullut koskaan edes kuultua tollasesta, vois olla aika mielenkiintonen kokemus käydä joskus. :)
Vois olla pikkunen kapula aamulla. Mitäköhän tollanen ryyppyreissu mahtais tulla kustantamaan?  :-\
3DFX, gone but never forgotten...

marko

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 23
  • Karma: +0/-0
Vs: Oluset Iisalmessa
« Vastaus #2 : Heinäkuu 12, 2007, 17:13:44 ip »
Eipä ole tullut koskaan edes kuultua tollasesta, vois olla aika mielenkiintonen kokemus käydä joskus. :)
Vois olla pikkunen kapula aamulla. Mitäköhän tollanen ryyppyreissu mahtais tulla kustantamaan?  :-\

Luulen kans että siellä tulis vedettyä enemmän kun lääkäri määrää..:) Luulis että sais aika halvalla olutta kun kerta Olvi sponssaa. Harmi vaan että matkat ja yöpyminen tulis maksamaan sitten vähän enemmän.. Kyllä aion ite vielä joskus käydä tuolla, pääs vaan tänä vuonna yllättämään kun vasta eilen muistin koko jutun..

JuuanJohnny

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
  • Karma: +0/-0
Vs: Oluset Iisalmessa
« Vastaus #3 : Maaliskuu 22, 2008, 04:27:28 ap »
Kah oluset on mitä on, kolmena vuotena olen käynyt pärisemässä siellä, asuinkin aikonaan vaan ämmä anto kenkää, tai minä kun ohranjyvässä on hyvä elää.