Viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Maaliskuu 21, 2019, 20:15:46 pm

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
HALUATKO EDULLISESTI LAATUA?
HALPAREGAS PALVELEE http://www.halparengas.fi/
95090 viestiä 11145 aihetta kirjoittanut 2330 jäsentä
Uusin jäsen: RiepuPaula
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy

Haluatko mainostaa viheraho.info:Ssa ?
Ota yhteyttä mainostus@viheraho.com
Otan vastaan käytöstä poistuvia langattomia mikrofoneja ja korvamonitoreja. yhteydenOtot pasi@viheraho.com
Lisäksi suuri tarve UPS eli katkottomien powereiden isoista akuista
Teollisuudessa näitä käytettyjä vuoden pari ikäisi akkuja menee poistoon
Voin Noutaa useita kymmeniä kappaleita tarvittaessa
Joten jos tiedät mistä näitä voisi noutaa kerrothan siitä minulle. - Kiitos

+  Viheraho.info
|-+  Paikkakuntakohtaiset keskustelut
| |-+  Suomi
| | |-+  Savo
| | | |-+  Oluset Iisalmessa
« edellinen seuraava »
Sivuja: [1] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Oluset Iisalmessa  (Luettu 4726 kertaa)
marko
Newbie
*

« : Heinäkuu 12, 2007, 00:56:11 am »

Ois taas tulevana viikonloppuna oluenjuontia tarjolla Iisalmen suunnalla. Onko kukaan palstalaisista menossa/joskus käynyt? Ite en oo koskaan käynyt mutta tuttavat on kehunu että on ihan hyvät juhlat.

Oluset juhlitaan tänä vuonna iloisissa tunnelmissa, sillä maan vanhin ja suurin olutjuhla täyttää 20 vuotta! Ylä-Savon, ja koko Suomenkin, oma olutjuhla on kulkenut pitkän taipaleen nuorkauppakamarilaisten ideasta tähän päivään. Ja vauhtia on luonnollisesti antanut Olvi!

http://www.oluset.fi/

tallennettu
MX1K
Member
*

« Vastaus #1 : Heinäkuu 12, 2007, 08:49:16 am »

Eipä ole tullut koskaan edes kuultua tollasesta, vois olla aika mielenkiintonen kokemus käydä joskus. Hymyilee
Vois olla pikkunen kapula aamulla. Mitäköhän tollanen ryyppyreissu mahtais tulla kustantamaan?  Epävarma
tallennettu

3DFX, gone but never forgotten...
marko
Newbie
*

« Vastaus #2 : Heinäkuu 12, 2007, 16:13:44 pm »

Eipä ole tullut koskaan edes kuultua tollasesta, vois olla aika mielenkiintonen kokemus käydä joskus. Hymyilee
Vois olla pikkunen kapula aamulla. Mitäköhän tollanen ryyppyreissu mahtais tulla kustantamaan?  Epävarma

Luulen kans että siellä tulis vedettyä enemmän kun lääkäri määrää..Hymyilee Luulis että sais aika halvalla olutta kun kerta Olvi sponssaa. Harmi vaan että matkat ja yöpyminen tulis maksamaan sitten vähän enemmän.. Kyllä aion ite vielä joskus käydä tuolla, pääs vaan tänä vuonna yllättämään kun vasta eilen muistin koko jutun..
tallennettu
JuuanJohnny
Newbie
*

« Vastaus #3 : Maaliskuu 22, 2008, 04:27:28 am »

Kah oluset on mitä on, kolmena vuotena olen käynyt pärisemässä siellä, asuinkin aikonaan vaan ämmä anto kenkää, tai minä kun ohranjyvässä on hyvä elää.
tallennettu
Sivuja: [1] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!