PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: ES VAATTEET SAATAVILLA  (Luettu 6361 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Antti F

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 9
  • Karma: +0/-0
Vs: ES VAATTEET SAATAVILLA
« Vastaus #1 : Joulukuu 20, 2016, 22:42:29 ip »
Jostain syystä ES-vaatteiden osasto on poistunut?

Liemola

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
  • Karma: +0/-0
Vs: ES VAATTEET SAATAVILLA
« Vastaus #2 : Joulukuu 25, 2016, 16:11:39 ip »
En tiedä liittyykö tähän, mutta viikko-pari sitten jossain Ylilaudan keskustelussa oli joku kirjoittanut, että oli tehnyt itse ja pyytänyt x määrää ihmisiä tekemään Keskolle tuosta ES-paitajutusta valituksen ja uhkauksen ostoboikotilla, mikäli Viheraho saa jatkaa ES-brändin mukaisten tuotteiden myymistä. Aika moni siellä oli kommentoinut käyneensä uhkauksen laittamassa, että loppuu kokonaan Keskolle ostot jos tuo ei lopu. Ja olivat tuon perseilynsä nimenomaan Pasia kohtaan suunnanneet.

Ja en siis itse ollut millään tavalla mukana/osallistumassa/masinoimassa, luin vaan tuon keskustelun, että mitä mahtavat Pasista jutella. Eli älkää ampuko viestintuojaa.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: ES VAATTEET SAATAVILLA
« Vastaus #3 : Joulukuu 25, 2016, 16:16:21 ip »
En tiedä liittyykö tähän, mutta viikko-pari sitten jossain Ylilaudan keskustelussa oli joku kirjoittanut, että oli tehnyt itse ja pyytänyt x määrää ihmisiä tekemään Keskolle tuosta ES-paitajutusta valituksen ja uhkauksen ostoboikotilla, mikäli Viheraho saa jatkaa ES-brändin mukaisten tuotteiden myymistä. Aika moni siellä oli kommentoinut käyneensä uhkauksen laittamassa, että loppuu kokonaan Keskolle ostot jos tuo ei lopu. Ja olivat tuon perseilynsä nimenomaan Pasia kohtaan suunnanneet.

Ja en siis itse ollut millään tavalla mukana/osallistumassa/masinoimassa, luin vaan tuon keskustelun, että mitä mahtavat Pasista jutella. Eli älkää ampuko viestintuojaa.

ensinnäkin tänne ei tartte tuoda ylilautaa.
eikä ammuta mutta jatkossa tänne ei tartte apina foorumin viestejä tuoda.
ja jos tämä nyt on sitten syynä niin ampuivat sitten ihan muita ihmisiä kuin viheraho.
minun ei nyt sitten kohdistunut tämäkään kiusanteko yritys vaan aivan muihin tahoihin.
harmillista.
pitänee tarjota toverille jotain apua jos tästä on kyse.

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 25, 2016, 16:24:18 ip kirjoittanut Viheraho »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Liemola

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
  • Karma: +0/-0
Vs: ES VAATTEET SAATAVILLA
« Vastaus #4 : Joulukuu 25, 2016, 16:29:45 ip »

ensinnäkin tänne ei tartte tuoda ylilautaa.
eikä ammuta mutta jatkossa tänne ei tartte apina foorumin viestejä tuoda.
ja jos tämä nyt on sitten syynä niin ampuivat sitten ihan muita ihmisiä kuin viheraho.
minun ei nyt sitten kohdistunut tämäkään kiusanteko yritys vaan aivan muihin tahoihin.
harmillista.
pitänee tarjota toverille jotain apua jos tästä on kyse.


ok, pahoittelut, en tätä tiennyt, en jatkossa tuon foorumin juttuja kirjoittele. pyrkimys oli hyvä, siis koettaa vinkata, jos tuossa jotain tuollaista haastetta on ollut. toki en tiedä itse yhtään mitään tuolta taustalta, eli tuohan voi johtua mistä muustakin tahansa.

mutta joo, ihan yleisesti ottaen niin katkeria ja kateellisia ihmisiä kyl tästä maasta löytyy pilvin pimein...

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15055
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: ES VAATTEET SAATAVILLA
« Vastaus #5 : Joulukuu 25, 2016, 16:48:46 ip »

ensinnäkin tänne ei tartte tuoda ylilautaa.
eikä ammuta mutta jatkossa tänne ei tartte apina foorumin viestejä tuoda.
ja jos tämä nyt on sitten syynä niin ampuivat sitten ihan muita ihmisiä kuin viheraho.
minun ei nyt sitten kohdistunut tämäkään kiusanteko yritys vaan aivan muihin tahoihin.
harmillista.
pitänee tarjota toverille jotain apua jos tästä on kyse.


ok, pahoittelut, en tätä tiennyt, en jatkossa tuon foorumin juttuja kirjoittele. pyrkimys oli hyvä, siis koettaa vinkata, jos tuossa jotain tuollaista haastetta on ollut. toki en tiedä itse yhtään mitään tuolta taustalta, eli tuohan voi johtua mistä muustakin tahansa.

mutta joo, ihan yleisesti ottaen niin katkeria ja kateellisia ihmisiä kyl tästä maasta löytyy pilvin pimein...

siellä on niin katkeroituneita ihmisiä vailla mitään suuntaa että ei oikein kiinnosta.
ptljonhan ne valituksia tekee ja samalla väittää että viheraho sitä tätä ja tota.
jos nyt noin on käynyt niin ei osunut taaskaan pomminheitto minuun vaan täysin muihin ihmisiin.
mitkä ei sinänsä liity mitenkään meikäläiseen.
näin näissä jutuissa on aina käynyt mitä nämä tässä tekevät.
tukes hommassa lopettivat minulle lappujen lähettämisen rahankeräys hommassa poliisi neuvoi miten toimia ja nyt pasiradio voi pyörittää 8600 eurolla vuodessa niin ettei tartte verottajalle ilmoitella.
näiden sähkitövalituksissa kävi niin että sain yhdetn tarkastajan turhat kamatn lahjoituksena.
rontin valituksista olen saant ilmaisia rokotuksia ja sapuskoita.
näin nää hommat menee mun kohdalla.
yleensä ovat kääntyneet jotenkin positiivisiski tässä viimeisen 10 vuoden aikana.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X