PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: ONKO TÄSSÄ VIDEOSSA RIITTÄVÄN HYVÄ KUVANLAATU  (Luettu 6622 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
ONKO TÄSSÄ VIDEOSSA RIITTÄVÄN HYVÄ KUVANLAATU
« : Joulukuu 04, 2016, 16:27:26 ip »
https://www.youtube.com/watch?v=tlOzsp2pI9M

PIENTÄ TESTIÄ TÄSSÄ SÄÄDÄN
ONKO TÄMÄ LAADULTAAN TEIDÄN MIELESTÄNNE HYVÄ LAATUINEN?
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

vesku

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
  • Karma: +0/-0
  • fellu friikki
Vs: ONKO TÄSSÄ VIDEOSSA RIITTÄVÄN HYVÄ KUVANLAATU
« Vastaus #1 : Joulukuu 09, 2016, 16:28:25 ip »
aivan riittävä laatu on,varmaankin parempi vaihtaa tähän "huonompaan" laatuun että saadaan jatkossakin videoita kerta palvelin alkaa olemaan täynnä.
ps. tähän samaan onnittelut perheenlisäyksestä,viljosta kasvaa vielä hyvä mies  :)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: ONKO TÄSSÄ VIDEOSSA RIITTÄVÄN HYVÄ KUVANLAATU
« Vastaus #2 : Joulukuu 09, 2016, 16:50:03 ip »
aivan riittävä laatu on,varmaankin parempi vaihtaa tähän "huonompaan" laatuun että saadaan jatkossakin videoita kerta palvelin alkaa olemaan täynnä.
ps. tähän samaan onnittelut perheenlisäyksestä,viljosta kasvaa vielä hyvä mies  :)

Lähinnä siis tarkoitinkin sitä että näinkin pakattu kuva kelpaa....
Alkuperäiset video on HD laadulla kun ei pienemmksi kamerasta saa mutta nämä pidemmät videot olisi ihan helvetin isoja jos nää jynssäisi HD tai FULLHD tai 4K laadulla
eli siis lähinnä tarkoitin että katselevatko ihmiset tuolla laadulla vai tuntuuko se jotenkin liian "mössöltä"
toki tilaa pitää säästää sille ei voi mitään kun ei ole googlen levypalvelimia käytettävissä
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

vesku

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
  • Karma: +0/-0
  • fellu friikki
Vs: ONKO TÄSSÄ VIDEOSSA RIITTÄVÄN HYVÄ KUVANLAATU
« Vastaus #3 : Joulukuu 09, 2016, 16:57:11 ip »
aivan. kyllä tuo on aivan riittävä tuo "mössö" laatu :D eihän sitä aina tarvii kuvan laadun olla ihan viimesenpäälle parasta, kunhan sisältö on.

Ile-69

  • Member
  • *
  • Viestejä: 26
  • Karma: +0/-0
Vs: ONKO TÄSSÄ VIDEOSSA RIITTÄVÄN HYVÄ KUVANLAATU
« Vastaus #4 : Joulukuu 09, 2016, 17:22:58 ip »
aivan. kyllä tuo on aivan riittävä tuo "mössö" laatu :D eihän sitä aina tarvii kuvan laadun olla ihan viimesenpäälle parasta, kunhan sisältö on.
Juuri näin :)

Eki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 86
  • Karma: +0/-0
Vs: ONKO TÄSSÄ VIDEOSSA RIITTÄVÄN HYVÄ KUVANLAATU
« Vastaus #5 : Tammikuu 07, 2017, 13:09:54 ip »
Itse katselisin kyllä armon vuonna 2017 muutakin kuin suttukuvaa, ymmärrän toki että kun videota tehdään työkseen joka ikisestä tapahtumasta aina paskalla istumiseen asti, ei tallennustila siirrettäessä kauaa riitä jos pukkaa 2k tai 4k videota, mutta vähitäinkin pitäisi minun mielestäni olla 1080p laatua ja mieluiten oikeasti hyvää sellaista.
Jonkinasteinen radioharrastaja, la-pmr: zero ham: oh2eki

Eki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 86
  • Karma: +0/-0
Vs: ONKO TÄSSÄ VIDEOSSA RIITTÄVÄN HYVÄ KUVANLAATU
« Vastaus #6 : Tammikuu 07, 2017, 13:36:24 ip »
Unhohtui sekin että vaikka 4k video näyttää full hd näytöllä huitsin paljon skarpimpana kuin itse full hd tallenne, niin yleisesti, kuinka monilla on edes full hd näyttöä katseluun? Elikä eiköhän se full hd tallenne aja hyvälaatuisena asiansa? Pasillakin on ollut tarpeeksi hyviä viimeaikaiset videotallenteet mielestäni, tärkeintähän on sisältö, mutta kyllähän niitä on mukavampi katsoa hyvälaatuisina.
Jonkinasteinen radioharrastaja, la-pmr: zero ham: oh2eki