PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Ääni ei kelpaa minulle  (Luettu 18481 kertaa)

takatukka

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 12
  • Karma: +0/-0
Vs: Ääni ei kelpaa minulle
« Vastaus #14 : Marraskuu 19, 2016, 17:55:54 ip »
Ääni on uudessakin minusta ihan riittävä, mutta ymmärrän jos ei tekijälle kelpaa.

Se mitä kaipaisin kyllä on tuo kuvanlaatu, edes 720p.

Onko tähän tulossa muutosta uuden kameran myötä?

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Ääni ei kelpaa minulle
« Vastaus #15 : Marraskuu 19, 2016, 18:58:32 ip »
Ääni on uudessakin minusta ihan riittävä, mutta ymmärrän jos ei tekijälle kelpaa.

Se mitä kaipaisin kyllä on tuo kuvanlaatu, edes 720p.

Onko tähän tulossa muutosta uuden kameran myötä?

ei ennen kuin saan 12 kpl 3 TB sata levyjä jotta on mahdollisuus editoinnissa tehdä tälläistä tilaa viepää laatua.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Kiepukka

  • Member
  • *
  • Viestejä: 37
  • Karma: +0/-0
Vs: Ääni ei kelpaa minulle
« Vastaus #16 : Marraskuu 19, 2016, 20:55:17 ip »
Jos vakioliitäännöillä, kai saa parannettua vaihtomikilläkin(?) esim: http://www.digitarvike.fi/zoom_h1_-_stereotallennin (tämä toimii liitännäismikkinäkin). No lisäinvestointia vaatii kyl sit.  8)

Ainakaan tuossa ensi viikolla testiin tulevassa mallissa ei ole ollenkaan mikrofoni tai kuulokeliitäntää, teknisten tietojen mukaan. Mutta en tiedä onko Pasi käyttänyt edes moista mahdollisuutta vanhassa mallissa.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Ääni ei kelpaa minulle
« Vastaus #17 : Marraskuu 19, 2016, 22:26:39 ip »
Jos vakioliitäännöillä, kai saa parannettua vaihtomikilläkin(?) esim: http://www.digitarvike.fi/zoom_h1_-_stereotallennin (tämä toimii liitännäismikkinäkin). No lisäinvestointia vaatii kyl sit.  8)

Ainakaan tuossa ensi viikolla testiin tulevassa mallissa ei ole ollenkaan mikrofoni tai kuulokeliitäntää, teknisten tietojen mukaan. Mutta en tiedä onko Pasi käyttänyt edes moista mahdollisuutta vanhassa mallissa.

no ei kyllä ollut tuossa edellisessäkään mikrofonin kytkentä mahdollisuutta.
mistä sä oletat että tuossa olisi ollut?

lisämikrofonin paikka olisi kyllä kiva mutta ei näissä halvemmissa sellaisia ole
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

zamppa63

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 97
  • Karma: +0/-0
Vs: Ääni ei kelpaa minulle
« Vastaus #18 : Marraskuu 19, 2016, 23:40:45 ip »
No tul mielee ku joihinki halvempiinki kyl saa lisämikinkin ym. 3,5 tai usb/otg-piuha adapteri- systeemeillä (jopa kännyihinkin). Mut jos näissä kiinteitä, minkäs sitte mahtaa . Zori  ::)

Kiepukka

  • Member
  • *
  • Viestejä: 37
  • Karma: +0/-0
Vs: Ääni ei kelpaa minulle
« Vastaus #19 : Marraskuu 19, 2016, 23:44:25 ip »
Hyvä korjaus. Oletin väärin että wanhassa olis ollu tuo liitäntä, oisin voinu googlata senkin tekniset tiedot...Niinjoo onha tossa USB liitäntä, ainakin USB kuulokkeita on, en tiedä mikrofoneista... Nooh 8)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Ääni ei kelpaa minulle
« Vastaus #20 : Marraskuu 19, 2016, 23:50:57 ip »
No tul mielee ku joihinki halvempiinki kyl saa lisämikinkin ym. 3,5 tai usb/otg-piuha adapteri- systeemeillä (jopa kännyihinkin). Mut jos näissä kiinteitä, minkäs sitte mahtaa . Zori  ::)


panasonic on harvoa missä on tuollainen zoom mikä tuossa on
ulkopuolista mikkiä ei siihen saa.
olisihan se kiva kun olis ammattilaiskäyttöön varustettu kamera mutta ne onkin sitten 2000 ja yli.....
ja oikeastaan ne on aika kömpelöitä käyttää ja pitää mukana.
toisaalta ne ei oikein anna muuta lisäarvoa kuin ne on sitten manuaalisesti ajettavia niillä saa kivoja kuvia .
toi automaatti rajoittaa aika paljon mutta nää on vähän sellaisia hieronta juttuja.
ammattikameroissa voit tarkentaa minne haluat se ei ala tarkentamaan likaiseen ikkunaan vaan voit huoleta kuvata ikkunan läpi ilman pelkoa että paska alkaa tarkentamaan siihen ikkunaan tai puun oksien läpi voit kuvata läpi ilman että se tarkentaa oksiin jne
mutta juu.
ehkä joskus lotosta tulis niin paljon että voisi noin toimia
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X