PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: #SUOLAUS ON NIIN SIELTÄ MISSÄ EI AURINKO PAISTELE  (Luettu 13249 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: #SUOLAUS ON NIIN SIELTÄ MISSÄ EI AURINKO PAISTELE
« Vastaus #14 : Marraskuu 11, 2016, 10:03:08 ap »
Mitään noin tyhmää en ole kuullutkaan, että pitäisi ajaa korkeintaan kolmeakymppiä, ettei auto ruostu. Viheraho se osaa yllättää, ei edes Vanhasen Marko keksi yhtä idiootteja juttuja.

sä voit vaikka lutkuttaa munaas ei se minun näkemyksiä muuta suuntaan tahi toiseen
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

JäsenJii

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 15
  • Karma: +0/-0
Vs: #SUOLAUS ON NIIN SIELTÄ MISSÄ EI AURINKO PAISTELE
« Vastaus #15 : Marraskuu 15, 2016, 16:32:14 ip »
Mitään noin tyhmää en ole kuullutkaan, että pitäisi ajaa korkeintaan kolmeakymppiä, ettei auto ruostu. Viheraho se osaa yllättää, ei edes Vanhasen Marko keksi yhtä idiootteja juttuja.

sä voit vaikka lutkuttaa munaas ei se minun näkemyksiä muuta suuntaan tahi toiseen


Sehän on varma, ettei mikään muuta Viherahon mielipidettä. En taivu lutkuttamaan munaani, mutta ei kai haittaa, jos laitan emännän asialle?

Delfin84

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 106
  • Karma: +0/-0
  • Vapaamielinen
Vs: #SUOLAUS ON NIIN SIELTÄ MISSÄ EI AURINKO PAISTELE
« Vastaus #16 : Tammikuu 04, 2017, 15:24:28 ip »
Hulluuteenhan tuo teiden suolaus on menny.   Suolallahan sulatetaan 5cm kerros lunta auraamatta ja nyt sitten jo hurmiollisesti sitä kylvetään sulallekin tienpinnalle, ettei vaan kukaan liukastuisi.  Älytöntä typeryyttä koko teiden suolaus.  ja nyt jo jumalauta maaseututeillekin mätetään suolaa, missä sitä ei ole koskaan tarvittu.  Mitähän kivaa kuiva suolapöly aiheuttaa keuhkoille, kun pakkaskausi kuivaa tiet ja liikennevirta nostattaa sitä ilmaan. Suolaa vain ruokaan
Kirjoita kuin sanoisit sen kasvotusten.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: #SUOLAUS ON NIIN SIELTÄ MISSÄ EI AURINKO PAISTELE
« Vastaus #17 : Toukokuu 29, 2017, 11:38:51 ap »
Mitään noin tyhmää en ole kuullutkaan, että pitäisi ajaa korkeintaan kolmeakymppiä, ettei auto ruostu. Viheraho se osaa yllättää, ei edes Vanhasen Marko keksi yhtä idiootteja juttuja.

Ikinä et ole kuullut ilmiöstä alipaine.
No mees nyt sinne ylikselle kaltaistes seuraan.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X