PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: Pasiradio lokakuuksi  (Luettu 4784 kertaa)

Tukija

  • Vieras
Pasiradio lokakuuksi
« : Syyskuu 28, 2016, 23:37:37 ip »
Lokakuuksi Pasiradio, onnistuuko? Laitan bitcoineina/käteisenä postitse teostokulut, muutaman kympinhän ne taisi olla? Perjantai-iltoihin rehellistä viihdettä.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasiradio lokakuuksi
« Vastaus #1 : Syyskuu 29, 2016, 10:44:44 ap »
Lokakuuksi Pasiradio, onnistuuko? Laitan bitcoineina/käteisenä postitse teostokulut, muutaman kympinhän ne taisi olla? Perjantai-iltoihin rehellistä viihdettä.

kyllähän se 60 euroa tekee ja nyt on pakko pummaa sähköönkin koska tässä on muutakin menoa kun se lapsi on ihan tuloillaan.eikö kävis tammikuu mieluummin tai uusivuosi?
olis otollisempaa silloin.
voisi kenties saada ulankin mukaan
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Tukija

  • Vieras
Vs: Pasiradio lokakuuksi
« Vastaus #2 : Syyskuu 29, 2016, 21:02:43 ip »
Jos se sinulle on parempi niin ei minulla ole mitään sitä vastaan. Voin laittaa joulun kunniaksi sekä joulu- että tammikuun teostot kuitaten.

Haluatko tuolle ajanjaksolle juonnettua musiikkiohjelmaa esim. aina ennen liveä? Esim. tunnin mittaisia teemaohjelmia pystyisin äänittämään etukäteen omilla laitteillani.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasiradio lokakuuksi
« Vastaus #3 : Syyskuu 29, 2016, 21:15:27 ip »
Jos se sinulle on parempi niin ei minulla ole mitään sitä vastaan. Voin laittaa joulun kunniaksi sekä joulu- että tammikuun teostot kuitaten.

Haluatko tuolle ajanjaksolle juonnettua musiikkiohjelmaa esim. aina ennen liveä? Esim. tunnin mittaisia teemaohjelmia pystyisin äänittämään etukäteen omilla laitteillani.

ihan sama kuka olet ja mitä teet mutta jos se ohjelmasi kuullostaa minun korvaan hyvältä niin siltä se kuullostaa sitten kuuntelijoillekkin.
pistä tulemaan koejakso mulle kuunneltavaksi niin sitten päätän sen.
olen aika kriittinen ja musiikki ei todellakaan tartte olla sitten minun korvaan sopivaa mutta juonnot ja laatu saa olla sellaista että siellä ei ole mitään rahinoita ihmeellisiä katkoksia tms.
ääni ei saa särkeä ja tuollaista itsestään selvyyttä.
kyllähän tänne voisi alkaa rakentamaan systeemiä ei siinä mitään.
pistä mulle koejakso jotenkin minkätyylistä haluat toimittaa niin kuuntelen sen ja sitten mä voin toimittaa sulle noita pasiradion tehosteita jos nappaa yms.
esim uutena vuonna voisi olla jo tilanne se että pystyn irrottautumaan kerran viikossa tämän tekemiseen.
ja miksi ei sitten vaikka 2 kuukautta putkeen.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Tukija

  • Vieras
Vs: Pasiradio lokakuuksi
« Vastaus #4 : Syyskuu 29, 2016, 21:57:59 ip »
Pidän anonymiteetin ihan siksi, etten halua täällä julkisesti toitottaa omalla nimellä. Lupaan laittaa koejakson sulle henkilökohtaisesta sähköpostistani.

Koitan ensi viikon aikana saada jotain aikaiseksi. Pitää hieman säätää laitteistoa yms.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Pasiradio lokakuuksi
« Vastaus #5 : Syyskuu 29, 2016, 22:28:30 ip »
Pidän anonymiteetin ihan siksi, etten halua täällä julkisesti toitottaa omalla nimellä. Lupaan laittaa koejakson sulle henkilökohtaisesta sähköpostistani.

Koitan ensi viikon aikana saada jotain aikaiseksi. Pitää hieman säätää laitteistoa yms.

se on ihan ok.
internettiin kun pistät nimesi niin alkaa kaikenlaista kulkemaan ja osa valitettavasti ne sitten uskookin.
olen mietiskellyt sitäkin mistä löytyy halukkaita tekijöitä kun itse voisin joka kuukausi yhden lähetyksen tehdä ja vetästä ns kännitkin mutta se joka viikko kännääminen ei vain ole enää kovin houkuttelevaa.
kerran kuussa voisikin ajatella asiaa mutta samat maksut menee vaikka tekis vain yhden lähetyksen.
sitten siihen tarttis muutamia muitakin juontajia mielellään kuvalla yms.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X