PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA  (Luettu 366356 kertaa)

NuuttiH

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #266 : Tammikuu 18, 2017, 15:31:23 ip »
Etkö vois rahoittaa Pasiradion toimintaa youtube kanavan mainos tuloilla? Liityt vaikka Splayhin ja ohjaat tulot Pasiradion tilille sitten kirjoitat joka videon tietoihin että "Tämän kanavan mainostuloilla rahoitetaan Pasiradion toimintaa."
eikös tuo olisi ihan laillista? ;)

ei voi olla henkilökohtaisia tuloja.
Mutta nämähän toki voisi olla kierrettävissä .
Paljonkohan sieltä splaysta voisi tula.
mutta onkos siellä jotain sääntöjä mitkä edellyttää minkälaisia videoita pitää tehdä?
tietääkö kukaan.


Ei siellä mun tietääkseni mitään sääntöjä ole että millaista sisältöä pitää tehdä, niillehän on tärkeintä että tulee lisää kanavia toimintaan mukaan. Luulen että sun näyttökerroilla tulee varmaan 1000-2000e kuukaudessa hyvällä tuurilla ;)

Jormaa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 20
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #267 : Tammikuu 18, 2017, 16:08:58 ip »
https://www.youtube.com/watch?v=sgXubLSvraE
HEI ME MENTIIN NAIMISIIN :) :) :) AINAKIN 10 LASTA HANKITAAN

Parhaimmat onnitelut avioliiton takia, teille kaikilla.
Mutta voi Pasi mitä teit. Ajattelin tässä joulun aikoihin ehdottaa oikein juhlavien häiden viettoa. Ajattelin osallistua kustannuksiin ja jos saan siellä video kuvata vapaasti niin paremmalla korvauksella. Tietysti em. olisi ollu varaus jos aikatauluni ja terveyteni on kohdillaan. Jos vaikka vielä moista puuhaat, parasta olisi saada tieto ainakin 4 kk aiemmin ja minulle sopii parhaiten tiistai, keskiviikko ja torstai päivät.

Jouman

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #268 : Tammikuu 18, 2017, 21:24:51 ip »
https://www.youtube.com/watch?v=usm45ITaoEs
Lattiavalaisin... Meillä on samannäköinen vempain jossa on pari halogeenipoltinta sekä himmennin. Himmennin on sellainen kiinalainen halpa musta rasia siellä valaisimen sisällä. Heti kun laittaa töpselin seinään nousee HF-häiriöt tasoon S9 ja kusoilu loppuu siihen. Näin meillä.

Liemola

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #269 : Tammikuu 18, 2017, 22:44:49 ip »
Ei siellä mun tietääkseni mitään sääntöjä ole että millaista sisältöä pitää tehdä, niillehän on tärkeintä että tulee lisää kanavia toimintaan mukaan. Luulen että sun näyttökerroilla tulee varmaan 1000-2000e kuukaudessa hyvällä tuurilla ;)

Perusmainostulot ei poikkea juuri Youtuben mainoksista, eli realistisemmin mahdollisuus saada kymppejä/muutamia satasia. Erilaiset adblockerit yleistyvät käyttäjillä koko ajan, eli tuo perus-massamainostaminen on enemmän pienenemään päin.

Huomattavasti isommat rahat liikkuu sitten kohdennetuissa "yhteistyövideoissa", joissa tehdään tietylle firmalle tmv. tietynlainen yhteistyövideo. Eli esim. kehutaan miten tämä tietty tuote/palvelu on hyvä ja näin tubettajana käytän sitä itsekin päivittäin. Esim. Valio, Kela ja Nordea ovat kolme selkeästi noihin panostanutta tahoa. Video ei ole siis mainos, vaan yhteistyövideo ;) (eli siis oikeasti piilomainos tai mitä nimeä haluakaan käyttää...) Yhdestä yhteistyövideosta voi saada jopa joitain tonneja, jos tubettajalla on satoja tuhansia katselijoita, mutta tuossa nuo mainostajat ovat aika tarkkoja sen suhteen kenen kanssa diilin tekevät ja millaista kanavan sisältö on. Eli siis näin suoraan sanoen etsivät mieluummin noita ns. pintaliitotubettajia, eli kiiltokuvapoikia ja -tyttöjä.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #270 : Tammikuu 19, 2017, 01:36:31 ap »
https://www.youtube.com/watch?v=usm45ITaoEs
Lattiavalaisin... Meillä on samannäköinen vempain jossa on pari halogeenipoltinta sekä himmennin. Himmennin on sellainen kiinalainen halpa musta rasia siellä valaisimen sisällä. Heti kun laittaa töpselin seinään nousee HF-häiriöt tasoon S9 ja kusoilu loppuu siihen. Näin meillä.

Noita laitteita on aika paljon.
Onneksi ne kyllä jotenkins aa kuriinkin
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Jami

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 6
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #271 : Tammikuu 20, 2017, 06:44:13 ap »
Katsoin videota Helsingissä tavaroita hakemassa 19.1.2017 ja kohdassa 22:00 jälkeen puhut tuosta sääntelystystä ja selviytymisestä. Ite olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja olen miettinyt kolme vuotta selviytymisuunnitelmaa ja yritän sitä vielä toteuttaa ja valmistella. Alkoi Suomen meno näyttää silloin heikolta ja nyt se on vielä heikommalla tasolla.

Itellä on rajoittanut suunnitelmaa tää Suomen joustamaton pyrokratia ja paprerityötä joutuu seuraavaks käräjäoikeuteen vetää kun ei oo oikein muuta vaihtoehtoa kumota viranomaisen päätöstä. Sitäkään ei tarvis tehdä, jos vaan kaikki noudattaa lakia. Lakia kun voi jokainen monella omalla tavalla tulkita niin tää loppu tulos. Viranomainen joka pystyy kumoamaan päätöksen ei pysty auttamaan minua esteellisyyssyistä. Tämä viranomainen oli selvittänyt kolleegaltaan asiaa ja tässä yks suomen laitos tukitsee lakia omalla tavallaan ja käyttää väestörekisteritietoja väärin.

Luulisin, että nykyinen hallitus rakentaa itselleen selviytymisuunnitelmaa. Siksi se vaan näyttää niin tyhmältä, mutta hyvin ne on valmistelleet kaikki.  Sipilä rahoittaa sukulaisia ja Anne Berner rakentele itselleen väyläyhtiötä, joka saa suoria tulon siirtoja autoilijoilta berner kuvailee hanketta. Tässä vaiheessa se on valton yhtiö. Historian suurin mullistus auton keksimisen jälkeen on tämä. Hän sanoi, että hän on perheyrittäjänä aina puolustanut omistajuutta Suomessa. Tää on lopputulos, kun kokoomusrouva on keskustassa säätämässä.
Kohta se onkin niin, että hän omistaa väylät. Väyläyhtiöön tulee sitten varmaan virkamiehiä ja johajua on pakko olla. Se on ihan pimeä suunnitelma, jos siihen syvemmälle tutustuu. Pintapuolisesti annetaan vaan tietoa, että autovero poistuu/kevennetään. Tyhmille ihmisille kaikki tälläinen uppo ja hyvältä kuulostaa ainakin vaikeassa talous tilanteissa, ,un just on polttoaineveroa nostettu. Tarkoitus on avata väylät kilpailulle ja markkinoille, kuten on muillakin aloilla tehty aikanaan vaikeiden päästösen alla berner kuvailee mm. Posti. Voi vaan kuvitella tämänkin lopputulosta. Ei mee kauaankaan, kun väylät omistaa ulkomaalainen sijoitusyhtiö.

Onko tässä Suomessa enään mitään järkeä. Kokoomus hämmensi ihan tarpeeks viimehallituksessa ja sama jatkuu keskustan varjolla.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #272 : Tammikuu 20, 2017, 10:20:46 ap »
Katsoin videota Helsingissä tavaroita hakemassa 19.1.2017 ja kohdassa 22:00 jälkeen puhut tuosta sääntelystystä ja selviytymisestä. Ite olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja olen miettinyt kolme vuotta selviytymisuunnitelmaa ja yritän sitä vielä toteuttaa ja valmistella. Alkoi Suomen meno näyttää silloin heikolta ja nyt se on vielä heikommalla tasolla.

Itellä on rajoittanut suunnitelmaa tää Suomen joustamaton pyrokratia ja paprerityötä joutuu seuraavaks käräjäoikeuteen vetää kun ei oo oikein muuta vaihtoehtoa kumota viranomaisen päätöstä. Sitäkään ei tarvis tehdä, jos vaan kaikki noudattaa lakia. Lakia kun voi jokainen monella omalla tavalla tulkita niin tää loppu tulos. Viranomainen joka pystyy kumoamaan päätöksen ei pysty auttamaan minua esteellisyyssyistä. Tämä viranomainen oli selvittänyt kolleegaltaan asiaa ja tässä yks suomen laitos tukitsee lakia omalla tavallaan ja käyttää väestörekisteritietoja väärin.

Luulisin, että nykyinen hallitus rakentaa itselleen selviytymisuunnitelmaa. Siksi se vaan näyttää niin tyhmältä, mutta hyvin ne on valmistelleet kaikki.  Sipilä rahoittaa sukulaisia ja Anne Berner rakentele itselleen väyläyhtiötä, joka saa suoria tulon siirtoja autoilijoilta berner kuvailee hanketta. Tässä vaiheessa se on valton yhtiö. Historian suurin mullistus auton keksimisen jälkeen on tämä. Hän sanoi, että hän on perheyrittäjänä aina puolustanut omistajuutta Suomessa. Tää on lopputulos, kun kokoomusrouva on keskustassa säätämässä.
Kohta se onkin niin, että hän omistaa väylät. Väyläyhtiöön tulee sitten varmaan virkamiehiä ja johajua on pakko olla. Se on ihan pimeä suunnitelma, jos siihen syvemmälle tutustuu. Pintapuolisesti annetaan vaan tietoa, että autovero poistuu/kevennetään. Tyhmille ihmisille kaikki tälläinen uppo ja hyvältä kuulostaa ainakin vaikeassa talous tilanteissa, ,un just on polttoaineveroa nostettu. Tarkoitus on avata väylät kilpailulle ja markkinoille, kuten on muillakin aloilla tehty aikanaan vaikeiden päästösen alla berner kuvailee mm. Posti. Voi vaan kuvitella tämänkin lopputulosta. Ei mee kauaankaan, kun väylät omistaa ulkomaalainen sijoitusyhtiö.

Onko tässä Suomessa enään mitään järkeä. Kokoomus hämmensi ihan tarpeeks viimehallituksessa ja sama jatkuu keskustan varjolla.

Noin tuossa tulee käymään.
Olisiko jo aika kansalliskapinalle ?
no ei koska suomen kansa on lampaita täys.
rahastusta tää on ja voi olla että täälläkin autoilu kohta loppuu.
ainakin se laillinen autoilu.
jos laki on perseestä niin sitä voi huoletta rikkoa.
heittäkööt sitten linnaan

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X