PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA  (Luettu 364087 kertaa)

Enoleulkomaalainen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #259 : Tammikuu 17, 2017, 01:56:18 ap »
Morjesta Pasi. Huomasin nyt taas videoita katsoessani, että virittelet taas radioasemia. Kuinka laajalla alueella Pasiradio tulee kuulumaan ja kuuluuko myös Tampereella? Ja millaiset lähetysajat tulee olemaan? Sitäkin pohdin, että joudutko maksamaan jotain maksuja Digitalle ja paljonko ylipäätään radion pitäminen kustantaa? Ja vielä yksi kysymys joka ei mitenkään aiheeseen liity: oletko koskaan rakentanut järjestelmiä, joissa yhdistyy perinteinen tietokone ja mobiiliverkon puhelut tai tekstiviestit?

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #260 : Tammikuu 17, 2017, 12:25:33 ip »
Morjesta Pasi. Huomasin nyt taas videoita katsoessani, että virittelet taas radioasemia. Kuinka laajalla alueella Pasiradio tulee kuulumaan ja kuuluuko myös Tampereella? Ja millaiset lähetysajat tulee olemaan? Sitäkin pohdin, että joudutko maksamaan jotain maksuja Digitalle ja paljonko ylipäätään radion pitäminen kustantaa? Ja vielä yksi kysymys joka ei mitenkään aiheeseen liity: oletko koskaan rakentanut järjestelmiä, joissa yhdistyy perinteinen tietokone ja mobiiliverkon puhelut tai tekstiviestit?

nää jutut liity mitenkään digitaan.
tampereelle? kyllä jos joku ottaa hieman kantaa kustannuksiin ja kertoo erittääin korkean paikan esim näsineulan niin tullaan
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

rick

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #261 : Tammikuu 17, 2017, 13:53:08 ip »
Huomasin uuden videon jossa Pasi kertoi menneensä naimisiin. Onnea Pasille ja Tealle, sekä tietysti myös Viljolle!
Muutenkin tuntui nyt kaikki asiat olevan erinomaisen hyvin :D
Tosin olin huomaavinani jotain ironiaa tuossa videossa, toivottavasti naimisiinmeno on totta?

Kiepukka

  • Member
  • *
  • Viestejä: 37
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #262 : Tammikuu 17, 2017, 15:48:28 ip »
Huomasin uuden videon jossa Pasi kertoi menneensä naimisiin. Onnea Pasille ja Tealle, sekä tietysti myös Viljolle!
Muutenkin tuntui nyt kaikki asiat olevan erinomaisen hyvin :D
Tosin olin huomaavinani jotain ironiaa tuossa videossa, toivottavasti naimisiinmeno on totta?

Tuntuu että vitsi lähti tuosta verottajan sivusta jossa liitto oli "julkistettu". Sitte viel juttua viiden tonnin eläkkeistä niin ylilauta on taas kostea vähän aikaa.  ;D

Wemag1

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 13
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #263 : Tammikuu 17, 2017, 21:18:40 ip »
Ei millään pahalla,ketä enää kiinnostaa tällaiset radio ohjelmat,missä höpistään pelkkää paskaa,no ehkä rahtarit kuuntelee ja ehkä minä olen vanha näille ohjelmille jonnethan näille soittelee.Tämä on sitten minun mielipiteeni.

Enoleulkomaalainen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 2
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #264 : Tammikuu 17, 2017, 21:57:16 ip »
Jos joskus rahoitusta jostain sattuu tulemaan Tampereen asemaa varten, Haulitorni Tampereella on melko korkea ja siellä toimii tälläkin hetkellä yksi radioasema.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #265 : Tammikuu 17, 2017, 22:06:31 ip »
Jos joskus rahoitusta jostain sattuu tulemaan Tampereen asemaa varten, Haulitorni Tampereella on melko korkea ja siellä toimii tälläkin hetkellä yksi radioasema.

Kyllä meiltä kalustolöytyy.
jos joku sinne luvat kyselee niin olemme valmiita sinne luvat hakemaan ja lähetystä sieltä tekemään.
Kuka sen omistaa mitä halutaan siitä vuokraa minkälaista lähetystehoa sinne saa antennien asennuskysymykset laitetilat.
ei se mene niin että vain laitetaan on siinä kysymys rahastakin.
mutta tiedustelkaa niin aletaan suunnittelemaan esimerkiksi suyksyllä tms
Kalustoa löytyy

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X