PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA  (Luettu 364101 kertaa)

Metsienmies

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #252 : Tammikuu 12, 2017, 18:47:38 ip »
Tuli tosta mieleen kun rupesit tavaraa myymään että jos sulla olisi toimivaa la radiopuhelinta myydä ja sitten mulla olisi yksi LA joka vissiin kaipaisi kunnostusta tms. Voisit tutkia että vieläkö se pelittäisi kun olisi kahdelle toimivalle LA lle käyttöä

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #253 : Tammikuu 12, 2017, 19:38:07 ip »
Tuli tosta mieleen kun rupesit tavaraa myymään että jos sulla olisi toimivaa la radiopuhelinta myydä ja sitten mulla olisi yksi LA joka vissiin kaipaisi kunnostusta tms. Voisit tutkia että vieläkö se pelittäisi kun olisi kahdelle toimivalle LA lle käyttöä

ei mulla länkkyjä ole.
tai olis yksi rikkinäinen zodiac ambassador mutta se pitää itse projektoida ja siitä puuttu muistaakseni ruuvit ja kellon kilkkeet
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

rick

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #254 : Tammikuu 16, 2017, 21:33:59 ip »
Olen huomannut että jossain videossa Pasi kertoo lahjoituksen verorajan olevan kolme tonnia, mutta muistelen uutisissa mainitun, että tänä vuonna se on jo suurempi. Olisko jo jopa 5 tonnia? Tämä siis kolmen vuoden aikana.
Jos näin on niin muistakaapa jättää lahjoitus vaikka 4999 euroon, jotta ei Pasille tule veroseuraamuksia.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #255 : Tammikuu 16, 2017, 23:13:11 ip »
Olen huomannut että jossain videossa Pasi kertoo lahjoituksen verorajan olevan kolme tonnia, mutta muistelen uutisissa mainitun, että tänä vuonna se on jo suurempi. Olisko jo jopa 5 tonnia? Tämä siis kolmen vuoden aikana.
Jos näin on niin muistakaapa jättää lahjoitus vaikka 4999 euroon, jotta ei Pasille tule veroseuraamuksia.

kun en aina muista mitä se on.
mutta lahjavero on aika korkea
ja tosiaan se on 5000 euroa se raja ja joku väitti että tämä "ei juurikaan raha liikennettä" rekisteröimättömässä yhdistyksessä on noussut mutta itse olen mennyt tällä 8600 euroa jota ei ole saatu täyteen.
Toisaalta mieli tekisi tumpata koko eteläsuomen kattava radioverkko joten kait se on alettava sen eteen työtä tekemään.
Katsellaan sanoi torvensoittaja.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Liemola

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #256 : Tammikuu 16, 2017, 23:51:49 ip »
Toisaalta mieli tekisi tumpata koko eteläsuomen kattava radioverkko joten kait se on alettava sen eteen työtä tekemään.
Katsellaan sanoi torvensoittaja.

Toivottavasti lähtee hyvin liikenteeseen, onnea matkaan tavoitteen saavuttamiseksi :)

NuuttiH

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 14
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #257 : Tammikuu 17, 2017, 00:17:09 ap »
Etkö vois rahoittaa Pasiradion toimintaa youtube kanavan mainos tuloilla? Liityt vaikka Splayhin ja ohjaat tulot Pasiradion tilille sitten kirjoitat joka videon tietoihin että "Tämän kanavan mainostuloilla rahoitetaan Pasiradion toimintaa."
eikös tuo olisi ihan laillista? ;)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #258 : Tammikuu 17, 2017, 01:06:08 ap »
Etkö vois rahoittaa Pasiradion toimintaa youtube kanavan mainos tuloilla? Liityt vaikka Splayhin ja ohjaat tulot Pasiradion tilille sitten kirjoitat joka videon tietoihin että "Tämän kanavan mainostuloilla rahoitetaan Pasiradion toimintaa."
eikös tuo olisi ihan laillista? ;)

ei voi olla henkilökohtaisia tuloja.
Mutta nämähän toki voisi olla kierrettävissä .
Paljonkohan sieltä splaysta voisi tula.
mutta onkos siellä jotain sääntöjä mitkä edellyttää minkälaisia videoita pitää tehdä?
tietääkö kukaan.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X