Tähän liukasteet uusiksi -juttuun sen verran, että toi 15 tkm on ihan sopiva vaihtoväli, kun vaihtaa öljyt ja suotimen. Tietty kaikki asiantuntijat väittää, ettei voisi ajaa yli kymppiä öljyillä, mutta nykyään öljyt on ihan toista, kuin silloin seiskytluvulla. Ne longlife-vaihtovälitkin juontaa ideansa juuri siitä öljyn laadukkuudesta ja suodattimen hyvyydestä. Diesel, jolla itsekin ajan, tekee tietysti nokea öljyyn, joten dieselin öljy heikkenee kyllä ennen 30 tai 50 tuhatta, ja pitäisin optimaalisena vaihtovälinä juuri 15 tuhatta. Eihän se öljy paljoa maksa, eikä suodinkaan, mutta onko järkevää vaihtaa niitä turhan usein?
Ai niin, oli kerrankin taas sellainen video, missä et kiroillut kaiken aikaa, oli huomattavan mukava kuunnella, kun koko ajan ei tullut vittu perkele saatanaa. Itsekin joudun yrittämään kiroilun poistoa puheestani, meillä vasta 12. viikko menossa. Jännittääkö? Tai tyhmä kysymys, tiedän, että jännittää. Mutta eikö ollut vaan hieno huomata, että sittenkin musta on johonkin?