PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA  (Luettu 366376 kertaa)

Johki

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #91 : Marraskuu 12, 2016, 17:26:21 ip »
Pasi kannattaisiko käydä se posti lävitse päivittäin? Niissä joissakin kirjekuorissa voi olla setelirahaa!

Mitenkä Pasi sinulle voi edes tehdä lahjoituksen joka tulee Postin kautta osoitteesi kirjeen muodossa?

Mitenkä jos kirje meneekin naapurille ja hän nauttii sinulle suunnatuista sadoista euroista?!

Onko Pasiradiolla omaa tiliä jonne voisi lahjoituksen tehdä suoraan niin, posti eikä kukaan muukaan pääsisi väliin ja niin väittämään. :)
Eikä lähettämään myrkkyjä sinulle kuten toteat uusimmassa videossasi.


https://youtu.be/3zGHohX2FMw

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #92 : Marraskuu 12, 2016, 19:21:33 ip »
Pasi kannattaisiko käydä se posti lävitse päivittäin? Niissä joissakin kirjekuorissa voi olla setelirahaa!

Mitenkä Pasi sinulle voi edes tehdä lahjoituksen joka tulee Postin kautta osoitteesi kirjeen muodossa?

Mitenkä jos kirje meneekin naapurille ja hän nauttii sinulle suunnatuista sadoista euroista?!

Onko Pasiradiolla omaa tiliä jonne voisi lahjoituksen tehdä suoraan niin, posti eikä kukaan muukaan pääsisi väliin ja niin väittämään. :)
Eikä lähettämään myrkkyjä sinulle kuten toteat uusimmassa videossasi.


https://youtu.be/3zGHohX2FMw

käynhän mä postini läpi mutten välttämättä ihan joka päivä.
jokapäivä kun ei edes postia tule.
Radiota voi tukea täällä
http://pasiradio.com/yhdistys

Yhdistys voi ottaa lahjoituksia vastaan mutta toivottavaa on että yli 4000 euron lahjoituksia ei lahjoiteltaisi yksittäiseltä lahjoittajalta.
Sitä vaaraa tuskin on.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Liemola

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #93 : Marraskuu 12, 2016, 19:51:06 ip »
Ei ollut lounareista erillistä videota niin kommentoinpa tänne. Eli ainakin tuossa viitisen vuotta sitten useampikin k-market hyväksyi lounareilla elintarvikeostot. Etenkin jos oli sellainen kauppa, jonka läheisyydessä oli virastoja/toimistoja yms. paikkoja, jossa paljon väkeä työskenteli. Lain mukaanhan tuo lounastukeen on tarkoitettu ja käytännössä voit lounaaksesi vaikka kilon perunoita ja maidon ostaa, mikäli niin haluat. Itse tuossa reilu kymmenen vuotta sitten kun tein duunia opiskelujen ohessa, kävin aina duunipaikan viereisestä marketista viikon ruokaostokset lounareilla, enkä "tuhlannut" niitä varsinaisiin lounaisiin.

Eli jos lounareita on enemmän ja tarvetta kaupassa käydä, niin kannattaa tosiaan noista keskon marketeista kysyä, ottavatko lounareita vastaan.

jartsu

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 63
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #94 : Marraskuu 13, 2016, 03:46:40 ap »
Numero junanvaunun kyljessä tarkoittaa nestemäistä hiilivetyä. N.O.S.


Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #95 : Marraskuu 13, 2016, 07:38:40 ap »
Edelliseen viitaten, vailla mitään henkilökohtaista kritiikkiä: Miksi näet yhteiskunnalliseksi ongelmaksi sen, että sinut voidaan määrätä ajokieltoon toistuvista liikennerikkomuksista? Ja jatkokysymyksenä: Miten näet skootterilla miten sattuu ajelemisen ratkaisevan tämän ongelman?

Onhan tuo nyt naurettavaa jos muutaman kilometrin ylityksestä tuollaisia sanktiota aletaan tekemään.tuolla ei saavuteta turvallisuutta.
sit jos on helvetisti ylinopeutta ni se on toinen juttu.
tälläpä tehdään taas vain niin kalliiksi esim joku jolla on ammatti lähtee kortti ni kalliiksi tulee ja näitä tapauksia on paljon.
minulla eläkeläisellä on aikaa ajaa sitä 40 kmh lahteen ei siinä mitään ja niin mä nyt olen ajellutkin suolatulla tiellä max 40 ja puhtaalla tiellä max 50.
ei ole varaa ajella kovempaa.pahoittelen mahdollista harmia joka voi aiheutua kun muut haluaa ajaa kaasu pohjassa

skootterilla ei voi korttia ottaa pois eli ihan sama jos sakottaa .sillä voi mennä punaisia päin huoleti ajaa pyörätietä ja nämäkin tietysti vain siinä kohtaa jos se on turvallista.
muutenkin tälläinen kyttäys yhteiskunta vituttaa ja on se alkanut vituttamaan muitakin ja hyvä niin

en tiedä mutta jotenkin lämmittää mieltä tämä video

https://www.youtube.com/watch?v=epPls1dyqy8

suoralla tiellä kyylätään pistettäisiin nämä edes sellaisiin paikkoihin mistä noista olisi todellista hyötyä.
jos näkisin jonkun tekevän noille jotain en todellakaan ilmottaisi mihinkään kääntäisin pään pois ettei vaan missään nimessä tietäisi tälläisestä toiminnasta mitään ja niin olen tehnytkin.

Et vastaa kysymykseen oikeastaan ollenkaan, mutta olen samaa mieltä kyttäysyhteiskunnan vituttavuudesta. Kuitenkin teille on määritelty suurin sallittu nopeus, jonka ylittäminen on rangaistavaa. Ihan totta on sekin, että vaikeaa on määritellä miten suuren ylityksen sitten pitäisi todella olla rangaistavaa. Skootterin suhteenhan olet ihan oikeassa, sinulla kun on ikää sen verran että saat ajella mopolla ilman minkäänlaista ajokorttia. En kuitenkaan menisi vannomaan, että skootterilla perseily ei voisi aiheuttaa ajokieltoa - jatkona tälle saagalle tätäkin asiaa sietäisi tutkia. Kameroiden räjäyttelyssä on fiilistä, vaikka veronmaksajien rahoillahan sinne uusi pystytetään!

Lopuksi haluan kiittää sinua Pasi asiallisesta vastauksesta ja toivottaa miellyttävää viikonloppua!

Sillä ei niinkään merkitystä kenen raholla uusia pystytellään vaan sillä että se alkaa olemaan kansalaisten ainut tapa kertoa mielipiteet.
ja olen kyllä samaa mieltä että rajopitukset on meidän kaikkien turvaksi . voidaan kuitenkin kyseenalaistaa onko tässä taas toimenpiteet ylimitoitettu jolla turvallisuutta runnotaan väkisin läpi.
ja ne muut liene ilmiötä joita tämä aiheuttaa.
Yritä miettiä mitä ongelmia tästä tiukasta tulkinnasta voisi olla ja myös niitä taloudellisia vaikutuksia
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #96 : Marraskuu 13, 2016, 07:39:39 ap »
Numero junanvaunun kyljessä tarkoittaa nestemäistä hiilivetyä. N.O.S.



Mitä tämä hiilivety mahtaa olla?
palavaa syövyttävää vaiko mitä
ja mihin sitä käytetään?
tosin nyt taas laiskuus iski ja ei jaksa googletella ainakaan näin aamutuimaan
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

BadPete

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 6
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #97 : Marraskuu 13, 2016, 14:54:53 ip »
Numero junanvaunun kyljessä tarkoittaa nestemäistä hiilivetyä. N.O.S.



Mitä tämä hiilivety mahtaa olla?
palavaa syövyttävää vaiko mitä
ja mihin sitä käytetään?
tosin nyt taas laiskuus iski ja ei jaksa googletella ainakaan näin aamutuimaan

Lukee kyrillisillä aakkosilla siinä vaunussa,että pentan. Pentaania varmaan kyydissä.