Viheraho.info
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Joulukuu 15, 2017, 02:27:04 am

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Haku:     Tarkempi haku
Löytyykö flipperi?
Tiedätkö tarpeettoman tai viallisen flipperin?
Kerro siitä meille,etsimme flipperille uuden omistajan.
Sähköpostia osoitteeseen flipperit@viheraho.com
94289 viestiä 11010 aihetta kirjoittanut 2295 jäsentä
Uusin jäsen: porssimies
* Etusivu Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy

Haluatko mainostaa viheraho.info:Ssa ?
Ota yhteyttä mainostus@viheraho.com
Otan vastaan käytöstä poistuvia langattomia mikrofoneja ja korvamonitoreja. yhteydenOtot pasi@viheraho.com
Lisäksi suuri tarve UPS eli katkottomien powereiden isoista akuista
Teollisuudessa näitä käytettyjä vuoden pari ikäisi akkuja menee poistoon
Voin Noutaa useita kymmeniä kappaleita tarvittaessa
Joten jos tiedät mistä näitä voisi noutaa kerrothan siitä minulle. - Kiitos

+  Viheraho.info
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  YOUTUBE KESKUSTELU
| | |-+  YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« edellinen seuraava »
Sivuja: 1 ... 88 89 [90] Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA  (Luettu 93863 kertaa)
Viheraho
Administrator

Minä itte :)

« Vastaus #623 : Lokakuu 20, 2017, 11:51:31 am »

Etelä-Suomen aluehallintoviraston kirjaamo on vastaanottanut viestinne.

Registratorskontoret vid Regionförvaltningsverket i Södra Finland har mottagit Ert meddelande.

Your message has been delivered to the Regional State Administrative Agency for Southern Finland.
tallennettu

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X
rohheetta
Newbie
*

« Vastaus #624 : Lokakuu 20, 2017, 15:26:33 pm »

No onhan siinä sitten kiirettäkin pidellyt, no tokkopa jäit paljostakaan paitsi oman kokemukseni perusteella
tallennettu
Jormaa
Newbie
*

« Vastaus #625 : Lokakuu 24, 2017, 10:39:47 am »

Kotiin - Sossu olisi muutamalla puhelinsoitolla selvittää pitävätkö ilmoitukset paikkansa
https://www.youtube.com/watch?v=_zqjl3n5Lug

Mistä arvon Pasi olet ne kasvatuksen avaimet saanut, omasta kodistako,  muisteleppas vähän nuoruuttasi.

Oletko myös ajatellut, joku voi tallentaa pilviin ilmaiseksi videoitasi ja julkaista sitten kun Viljo on 4-5 v. Ihmiset ovat nykyään äärimmäisen julmia ja useat 6-7 v kiusaavat jo vuosia nuorempia lapsia.

17 jälkeläisen ukkona tulee usein hyvin paha mieli vidoitasi katselessa, siksi en usein katselekaan. Itse en tekisi  aiheellistakaan ilmoitusta lastensuojelusta, tuntuu paremmalta kun unohtaa ikävät asiat ja keskittyy eteenpäin elämiseen.

Olen ennenkin kirjoittanut, olet kaikesta huolimatta fiksua ainesta. Miksi et ryhdistäydy ja ala elämään sellaista elämää etttä voi Viljollekin kertoa. Hän jo ymmärtää paljon, 2,5 v alkaa ehkä jo häpeilemään, viimeistään 4 vuotiaana kärsii nykyelämästä.

Ryhdistäydy hyvä mies; Parhain terveisin  yksi Ukko.   Virnistää
tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #626 : Lokakuu 24, 2017, 11:24:12 am »

Kotiin - Sossu olisi muutamalla puhelinsoitolla selvittää pitävätkö ilmoitukset paikkansa
https://www.youtube.com/watch?v=_zqjl3n5Lug

Mistä arvon Pasi olet ne kasvatuksen avaimet saanut, omasta kodistako,  muisteleppas vähän nuoruuttasi.

Oletko myös ajatellut, joku voi tallentaa pilviin ilmaiseksi videoitasi ja julkaista sitten kun Viljo on 4-5 v. Ihmiset ovat nykyään äärimmäisen julmia ja useat 6-7 v kiusaavat jo vuosia nuorempia lapsia.

17 jälkeläisen ukkona tulee usein hyvin paha mieli vidoitasi katselessa, siksi en usein katselekaan. Itse en tekisi  aiheellistakaan ilmoitusta lastensuojelusta, tuntuu paremmalta kun unohtaa ikävät asiat ja keskittyy eteenpäin elämiseen.

Olen ennenkin kirjoittanut, olet kaikesta huolimatta fiksua ainesta. Miksi et ryhdistäydy ja ala elämään sellaista elämää etttä voi Viljollekin kertoa. Hän jo ymmärtää paljon, 2,5 v alkaa ehkä jo häpeilemään, viimeistään 4 vuotiaana kärsii nykyelämästä.

Ryhdistäydy hyvä mies; Parhain terveisin  yksi Ukko.   Virnistää

taas yksi mikä ei näe kokonaisuutta.
Jatka samaan malliin  Virnistää
tallennettu

Tessu
Sr. Member

« Vastaus #627 : Joulukuu 13, 2017, 01:39:31 am »

Se valkonen nopea eläin oli melko varmaan kärppä talvipuvussaan,meni tuossa meidänkin autojen valossa tosi kovaa tien yli!
Empä ole minäkään muistaakseni? kärppää paljon nähny vaikka syrjäkylillä pyöriny ikäni...
Entisaikaan pyydystivät kärppälaudoilla,silmukat lautaan johon sitten jäi kiinni,onhan se tuokin omanlaisensa jyrsijä ja saattaa aiheuttaa harrmeja.
tallennettu
Viheraho
Administrator

« Vastaus #628 : Joulukuu 13, 2017, 06:44:09 am »

Se valkonen nopea eläin oli melko varmaan kärppä talvipuvussaan,meni tuossa meidänkin autojen valossa tosi kovaa tien yli!
Empä ole minäkään muistaakseni? kärppää paljon nähny vaikka syrjäkylillä pyöriny ikäni...
Entisaikaan pyydystivät kärppälaudoilla,silmukat lautaan johon sitten jäi kiinni,onhan se tuokin omanlaisensa jyrsijä ja saattaa aiheuttaa harrmeja.

en ole koskaan ennen tuollaista nähnyt mutta nyt sellainen meni.
kiinnitti huomion kun vipelti niin lujaa....
tallennettu

Sivuja: 1 ... 88 89 [90] Tulostusversio 
« edellinen seuraava »
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2007, Simple Machines Validi XHTML 1.0! Validi CSS!