Olipa hyvä ettet pistäny vähiä rahojasi Fiiuun, kolme tuommoista omistaneena voin allekirjoittaa auton erinomaisuudesta kaiken muun paitsi lämmityslaitteen toiminnan kovemmilla pakkasilla, itse en oo noista kieseistä maksanu kuin satasen per kärry, mutsi tosin osti kyseisen auton uutena vuonna 1990, olis voinu käyttää rahansa johonkin muuhun mieluummin, kypätonni uutena tuommoiseen, Huh huh.
Yksi on autotallissa odottamassa kierrätystä, samoin toinenkin pellonlaidalla, ja vielä yksi purettuna osiksi pahvilaatikoihin ladossa.
Kun takapenkit irroittaa niin autoon mahtuu peräti pieni pakastinarkkukin, kokoa 80 cm x 1 metri x 70 cm, sillä on kyllä hyvä kuljetella tuommoisia kodinkoneita kun takaluukku aukee koko perän leveydeltä.
1650 tuosta on kyllä ryöstöö, olipa sitten ajettu vaikkapa vaan 113000 km.
Mulla on nykyisin autokanta Skooda Felicioissa vm 95 - 97 (3kpl), sekä paku Wv -lt isompien tavaroiden siirtelyyn
Skodatkaan ei maksanu kuin muutaman satkun kappaleelta, mutta käyttöarvo on huimasti parempi kuin millään Fiudella.
Skodat on tosi talvilämpimiä ja mottitilassa sopii jopa käsi kyynärpäätä myöden joka puolelle moottorin ja rungon väliin, vaihteiston päälle mahtus vaikka traktorin akku pitkittäin, lisävirtalähteeksi mikäli tarviis ilman lisälämmityslaitetta talvella käydä jossain mettätyömaalla töissä, mun skodassa luotettava ketjukone 1.3L skodan omalla koneella.
Kun löytyy hyvä perusauto, niin aina kannattaa ostaa pari autoa vielä varaosiksi, sillä säästää rahaa kun ajoauto sipittää.
Osat on motonetin kautta tosihalpoja, jarrupalat, vetarin kumit, jarrulevyt jne ostan motonetistä, mutta muut osat kierrätän varaosa autoista, kuten helposti ruostuva takaluukku.