PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA  (Luettu 366729 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #560 : Lokakuu 20, 2017, 12:05:39 ip »
Laitahan Pasi tarinatuokio tyyppisesti hieman valaisua, kuinka se armeija sattui kaikessa kiireessä jäämän välistä.
ekan kerran olin lusimassa ja tokalla kerralla ei sitten vain kiinnostanut kun ei viestiin päässyt.
Ei siinä sen kummallisempaa ole.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #561 : Lokakuu 20, 2017, 12:51:31 ip »
Etelä-Suomen aluehallintoviraston kirjaamo on vastaanottanut viestinne.

Registratorskontoret vid Regionförvaltningsverket i Södra Finland har mottagit Ert meddelande.

Your message has been delivered to the Regional State Administrative Agency for Southern Finland.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

rohheetta

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #562 : Lokakuu 20, 2017, 16:26:33 ip »
No onhan siinä sitten kiirettäkin pidellyt, no tokkopa jäit paljostakaan paitsi oman kokemukseni perusteella

Jormaa

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 20
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #563 : Lokakuu 24, 2017, 11:39:47 ap »
Kotiin - Sossu olisi muutamalla puhelinsoitolla selvittää pitävätkö ilmoitukset paikkansa
https://www.youtube.com/watch?v=_zqjl3n5Lug

Mistä arvon Pasi olet ne kasvatuksen avaimet saanut, omasta kodistako,  muisteleppas vähän nuoruuttasi.

Oletko myös ajatellut, joku voi tallentaa pilviin ilmaiseksi videoitasi ja julkaista sitten kun Viljo on 4-5 v. Ihmiset ovat nykyään äärimmäisen julmia ja useat 6-7 v kiusaavat jo vuosia nuorempia lapsia.

17 jälkeläisen ukkona tulee usein hyvin paha mieli vidoitasi katselessa, siksi en usein katselekaan. Itse en tekisi  aiheellistakaan ilmoitusta lastensuojelusta, tuntuu paremmalta kun unohtaa ikävät asiat ja keskittyy eteenpäin elämiseen.

Olen ennenkin kirjoittanut, olet kaikesta huolimatta fiksua ainesta. Miksi et ryhdistäydy ja ala elämään sellaista elämää etttä voi Viljollekin kertoa. Hän jo ymmärtää paljon, 2,5 v alkaa ehkä jo häpeilemään, viimeistään 4 vuotiaana kärsii nykyelämästä.

Ryhdistäydy hyvä mies; Parhain terveisin  yksi Ukko.   ;D

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #564 : Lokakuu 24, 2017, 12:24:12 ip »
Kotiin - Sossu olisi muutamalla puhelinsoitolla selvittää pitävätkö ilmoitukset paikkansa
https://www.youtube.com/watch?v=_zqjl3n5Lug

Mistä arvon Pasi olet ne kasvatuksen avaimet saanut, omasta kodistako,  muisteleppas vähän nuoruuttasi.

Oletko myös ajatellut, joku voi tallentaa pilviin ilmaiseksi videoitasi ja julkaista sitten kun Viljo on 4-5 v. Ihmiset ovat nykyään äärimmäisen julmia ja useat 6-7 v kiusaavat jo vuosia nuorempia lapsia.

17 jälkeläisen ukkona tulee usein hyvin paha mieli vidoitasi katselessa, siksi en usein katselekaan. Itse en tekisi  aiheellistakaan ilmoitusta lastensuojelusta, tuntuu paremmalta kun unohtaa ikävät asiat ja keskittyy eteenpäin elämiseen.

Olen ennenkin kirjoittanut, olet kaikesta huolimatta fiksua ainesta. Miksi et ryhdistäydy ja ala elämään sellaista elämää etttä voi Viljollekin kertoa. Hän jo ymmärtää paljon, 2,5 v alkaa ehkä jo häpeilemään, viimeistään 4 vuotiaana kärsii nykyelämästä.

Ryhdistäydy hyvä mies; Parhain terveisin  yksi Ukko.   ;D

taas yksi mikä ei näe kokonaisuutta.
Jatka samaan malliin  ;D
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Tessu

  • Sr. Member
  • ***
  • Viestejä: 582
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #565 : Joulukuu 13, 2017, 01:39:31 ap »
Se valkonen nopea eläin oli melko varmaan kärppä talvipuvussaan,meni tuossa meidänkin autojen valossa tosi kovaa tien yli!
Empä ole minäkään muistaakseni? kärppää paljon nähny vaikka syrjäkylillä pyöriny ikäni...
Entisaikaan pyydystivät kärppälaudoilla,silmukat lautaan johon sitten jäi kiinni,onhan se tuokin omanlaisensa jyrsijä ja saattaa aiheuttaa harrmeja.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15047
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #566 : Joulukuu 13, 2017, 06:44:09 ap »
Se valkonen nopea eläin oli melko varmaan kärppä talvipuvussaan,meni tuossa meidänkin autojen valossa tosi kovaa tien yli!
Empä ole minäkään muistaakseni? kärppää paljon nähny vaikka syrjäkylillä pyöriny ikäni...
Entisaikaan pyydystivät kärppälaudoilla,silmukat lautaan johon sitten jäi kiinni,onhan se tuokin omanlaisensa jyrsijä ja saattaa aiheuttaa harrmeja.

en ole koskaan ennen tuollaista nähnyt mutta nyt sellainen meni.
kiinnitti huomion kun vipelti niin lujaa....
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X