PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA  (Luettu 367222 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #343 : Toukokuu 09, 2017, 17:40:43 ip »


Mulla jäi toi multimediaarinen kyberturvakysely vähän kesken, mutta en nyt viitti tähän suruvalittelujonoon laittaa.
Mikä tämä Youtube videoiden genre muuten on? Onko se videoblogi?

en ole jaksanut tarkemmin pohtia epäolennaisuuksia.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

opikselija

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 6
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #344 : Toukokuu 09, 2017, 20:09:02 ip »


Mulla jäi toi multimediaarinen kyberturvakysely vähän kesken, mutta en nyt viitti tähän suruvalittelujonoon laittaa.
Mikä tämä Youtube videoiden genre muuten on? Onko se videoblogi?

en ole jaksanut tarkemmin pohtia epäolennaisuuksia.


Tässä kohti ihan ymmärrettävää. Jaksamista!

Joona123

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #345 : Toukokuu 10, 2017, 10:06:46 ap »
Liittyen sinun Elisa Viihde videoihin. (täyttä paskaahan tuo palvelu on)

Eli Elisa Viihde on nyt päättänyt, että se aikoo poistaa yli 2 vuotta vanhat tallenteet syksyllä. Minulla noita tallenteita on yli 1000, joten ne olisi tärkeää saada talteen, mutta tietääkseni elisa on estänyt tallentamisen nyt kokonaan. Onko tässä syypäänä nyt laki vai elisa? No, elisa olisi voinut ilmoittaa tästä huomattavasti aikaisemmin, sillä ollut jo tiedossa vuosia heillä tämä. Eli nyt käy niin, että nuo yli 1000 tallennetta poistetaan. Ja siellähän on sellaisia ohjelmia, joita ei tulla enää suomessa näyttämään. Mitä mieltä itse olet tällaisesta toiminnasta? Kuvittele, jos itse olisit samanlaisessa tilanteessa?

Kiitos lain ja elisan. Tässä täytyy nyt irtisanoa Elisa Viihde ja siirtyä kovalevylliseen digiboxiin.

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #346 : Toukokuu 10, 2017, 10:49:23 ap »
Liittyen sinun Elisa Viihde videoihin. (täyttä paskaahan tuo palvelu on)

Eli Elisa Viihde on nyt päättänyt, että se aikoo poistaa yli 2 vuotta vanhat tallenteet syksyllä. Minulla noita tallenteita on yli 1000, joten ne olisi tärkeää saada talteen, mutta tietääkseni elisa on estänyt tallentamisen nyt kokonaan. Onko tässä syypäänä nyt laki vai elisa? No, elisa olisi voinut ilmoittaa tästä huomattavasti aikaisemmin, sillä ollut jo tiedossa vuosia heillä tämä. Eli nyt käy niin, että nuo yli 1000 tallennetta poistetaan. Ja siellähän on sellaisia ohjelmia, joita ei tulla enää suomessa näyttämään. Mitä mieltä itse olet tällaisesta toiminnasta? Kuvittele, jos itse olisit samanlaisessa tilanteessa?

Kiitos lain ja elisan. Tässä täytyy nyt irtisanoa Elisa Viihde ja siirtyä kovalevylliseen digiboxiin.

jos se on tullut tuo ehto sen jälkeen kun olet palvelun tilannut niin minusta palvelu ei ole enää sama kuin silloin kun sen olet tilannut.
irtosanomiseen vain.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Telemies

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #347 : Toukokuu 11, 2017, 19:11:13 ip »
Mukava oli katsoa tuo Saunalahti ADSL asennus video. Kiitos siitä!

Olen itsekin tietoliikenneasentaja/teleasentaja, joten mukava nähdä "oman alan" juttuja kanavalla. Täytyy katsoa jos tuollainen toivomasi kytkentävideo joskus vielä  saataisiin aikaiseksi. Esimerkiksi jonkun perinteisen ADSL2+ kytkentä.

Tässä vielä video mihin viittaan.

https://www.youtube.com/watch?v=JZ-gD2hF1n0

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15054
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #348 : Toukokuu 11, 2017, 19:39:25 ip »
Mukava oli katsoa tuo Saunalahti ADSL asennus video. Kiitos siitä!

Olen itsekin tietoliikenneasentaja/teleasentaja, joten mukava nähdä "oman alan" juttuja kanavalla. Täytyy katsoa jos tuollainen toivomasi kytkentävideo joskus vielä  saataisiin aikaiseksi. Esimerkiksi jonkun perinteisen ADSL2+ kytkentä.

Tässä vielä video mihin viittaan.

https://www.youtube.com/watch?v=JZ-gD2hF1n0

Niin.Onhan tuossa jo itsestäänselvyydeksi muodostuneesta adsl wdsl yhteyksien olemassa olosta asiota joita ei tiedetä.
ei ihmiset tiedä miten monta juttua tuossa vielä pitää tehdä että on se yhteys.
periaatteessa mokkuloissakin on ihan samat jutut.
nopeudet priorisoinnit jne jne.....

Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Telemies

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #349 : Toukokuu 11, 2017, 23:59:18 ip »
Mukava oli katsoa tuo Saunalahti ADSL asennus video. Kiitos siitä!

Olen itsekin tietoliikenneasentaja/teleasentaja, joten mukava nähdä "oman alan" juttuja kanavalla. Täytyy katsoa jos tuollainen toivomasi kytkentävideo joskus vielä  saataisiin aikaiseksi. Esimerkiksi jonkun perinteisen ADSL2+ kytkentä.

Tässä vielä video mihin viittaan.

https://www.youtube.com/watch?v=JZ-gD2hF1n0

Niin.Onhan tuossa jo itsestäänselvyydeksi muodostuneesta adsl wdsl yhteyksien olemassa olosta asiota joita ei tiedetä.
ei ihmiset tiedä miten monta juttua tuossa vielä pitää tehdä että on se yhteys.
periaatteessa mokkuloissakin on ihan samat jutut.
nopeudet priorisoinnit jne jne.....


Nimenomaan. Monta eri vaihetta näiden kytkennässä vaikka perusidea onkin asennuksen osalta simppeli. Oma prosessinsa jos koko toimitusta ajatellaan. Mainitsit videossa tuon dokumentoinnin ja voit uskoa, että se aiheuttaa toisinaan harmaita hiuksia. Tai ei dokumentointi itsessään, vaan sen puute tai sen virheellisyys. Onneksi suurimmaksi osaksi esimerkiksi paritiedot, jakamoiden sijainnit, talojakamoiden reittiohjeet, putkilukkojen sijainnit yms. pitävät hyvin paikkansa.

Toivottavasti tulee joskus vielä samantyyppistä tietoliikenne aiheista videota. Kiitokset hyvistä tekniikka aiheisista videoista siis sinulle.