PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA  (Luettu 362858 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15039
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: Takuusee muistikortti murtuu
« Vastaus #609 : Helmikuu 07, 2018, 21:13:30 ip »
https://www.youtube.com/watch?v=10Hytrq3nb4

Mulla murtuu se "iso" muistikortti siitä alaosasta jossa liittimet, murtuu aivan hivenenen ja murunen jää pohjaan. Silloin ei mene kortti kunnolla sisään. Kun ottaa murun/palan pois niin muistikortti kyllä menee pohjaan, mutta ei enää toimi. Toinen kunnossa oleva kortti toimii.
Sonyssa, Nikonissa ja Canonissa murtuu hieman eri paikasta, joten kortti toimii toisessa merkissä muttaei samassa merkissä eri kamerassa.
(led taskulampulla näkee hyvin sinne muistikorttipaikan pohjaan)

Tuon takia käytänkin niitä "minityylisiä" muistikortteja ja laitan adabteriin ja pienellä teipillä kiinni jotta eivät irtoa ja katoa.  Näin menee korkeintaan adabteri rikki ja pieni muistikortti sopii jokaiseen laitteeseen.
Ostin punaisia ja keltaisia adabtereita, jotta löytyyvät helpommin. ebay.commista 5 kpl alle 1,5 euroo.



olitte näköjään oikeassa.
muistikortista on murtunut palanen mutta kamera lähti takuuseen.
no takuuhan ei tuota korvaa koska arsinainen vika ei ole kamerassa mutta vakuutus onneksi korvaa.
ja siksi sen silloin otin että sen pitäisi omavastuuta vastaan korvata kaikki.
tulee näköjään muistikortin hankinta ja sehän oli sitä helvetin kallista muistia mitä tuo sony vaatii.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Mandela

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #610 : Helmikuu 08, 2018, 00:54:28 ap »
Hei,mistä tietää että henkilö kilisyttää polttoaine pistoolia....ja huoasin että niin teen minäkin.Menin ja kysyin henkilöltä että oletko katsellut Pasia....no niinpä oli... ;D

äspee

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #611 : Helmikuu 08, 2018, 19:00:34 ip »
mikä se osoite on jos minä laitan sulle näyttöjä ja muuta koneen osaa tulemaan?

Markus R

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 1
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #612 : Helmikuu 08, 2018, 20:13:05 ip »
! Sait uuden koneen lahjoituksena, jossa "murohyväksytty" näytönohjain. Toisessa DVI liittimessä on nastat VGA signaalille adapteripalikalla, joita sinun huushollissa pyörii, ELI DVI-I->VGA adapteri ylempään kiinni, toinen DVI paikka josta alemmasta otit punaisen suojan pois, kykenee vain digitaaliseen DVI signaaliin

TubeKommentoija

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 4
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #613 : Helmikuu 19, 2018, 13:46:57 ip »
"Kilometrikulut(bensa) 10c/km"

Romuauton käyttöhinnaksi voi hyvin laskea 15-20 senttiä/kilometri ja päälle bensa. Toki jos huollot, aika, korjaukset ja osat, sekä itse auton saa ilmaseksi niin sittenhän eri asia.

Vetysyanidi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #614 : Helmikuu 27, 2018, 07:00:07 ap »
Tuo Viherahon videolla vilahtava Bean Boozled pussi on täyttöpussi tähän kyseiseen peliin:
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/36228/dnkqb/Jelly-Belly-Bean-Boozled-karkkipeli-100-g

 Itse asiassa tuo värikkäämpi pussi, Bean Boozled karkit on tarkoituksella pahoja karkkeja. Sitä pelataan nuolta pyöräyttämällä ja mihin nuoli pysähtyy, sitä väriä syödään. Toiselle tulee hyvä maku, ja toinen samanvärinen karkki voi olla paha. Illan viettoon tai muuten vain pilailuun tai itsensä hauskuuttamiseen tarkoitettu ''karkki''.

Nuo thaimaalaiset durian karkit on muuten vain pahoja.


Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15039
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #615 : Helmikuu 27, 2018, 09:33:01 ap »
Tuo Viherahon videolla vilahtava Bean Boozled pussi on täyttöpussi tähän kyseiseen peliin:
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/36228/dnkqb/Jelly-Belly-Bean-Boozled-karkkipeli-100-g

 Itse asiassa tuo värikkäämpi pussi, Bean Boozled karkit on tarkoituksella pahoja karkkeja. Sitä pelataan nuolta pyöräyttämällä ja mihin nuoli pysähtyy, sitä väriä syödään. Toiselle tulee hyvä maku, ja toinen samanvärinen karkki voi olla paha. Illan viettoon tai muuten vain pilailuun tai itsensä hauskuuttamiseen tarkoitettu ''karkki''.

Nuo thaimaalaiset durian karkit on muuten vain pahoja.



Lisäksi pussin kyljessä on sellainen lista E koodeja että ne rajoittivat maisteluita.
En viitsi sellaista E koodi valikoimaa tunkea suuhuni.
Durian karkista jäi ihmeellinen jälkimaku mutta itse hedelmää olisi mielenkiintoista joskus päästä maistelemaan.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X