PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA  (Luettu 364023 kertaa)

rokkikukko78

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #490 : Elokuu 05, 2017, 15:33:23 ip »
Halvin MIG mihin ei tarvi kaasua on 149€ ja kallein 299€, se toimii kaasulla sekä ilman.

http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Hitsauslaite-ja-juottaminen/Hitsaaminen/



Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #491 : Elokuu 05, 2017, 17:07:39 ip »
Halvin MIG mihin ei tarvi kaasua on 149€ ja kallein 299€, se toimii kaasulla sekä ilman.

http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Hitsauslaite-ja-juottaminen/Hitsaaminen/




Jossain kerrottiin että toi suojakaasuton on paska että pullosta suojakaasua toimii paremmin.
Mitähän ne kaasut ja pullot maksaa?
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

rokkikukko78

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 5
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #492 : Elokuu 05, 2017, 20:56:50 ip »
Ite aikoinani päädyin kaasuttomaan miggiin ja kyllä se aikamoista räkimistä oli, mutta kyllä silläkin saumaa saa aikaan. Maksoi Biltemassa 149€.

Se kaasupullon hintakin vaihtelee, aikoinani kun niistä lueskelin niin riippuu ottaako moistuspullon vaiko vuokrapullon. Taitaa vähän hitsaavalle tulla omistuspullo halvemmaksi kun ei sitä kaasua paljoa mene, vuokrapullon hyvä puoli se että jos kaasu loppuu niin saa vain käydä vaihtamassa uuteen.

Woikoski on ainakin myynyt käytettyjäkin pulloja katsastettuina ja täytettyinä.

Sammuttimistakin on tehty kaasupulloja ja niitäkin saattaa löytyä käytettyinä edullisesti:

http://www.masinistit.com/keskustelupalsta/viewtopic.php?t=12796

jartsu

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 63
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #493 : Elokuu 05, 2017, 23:30:32 ip »
Hauskin pätkä pitkään aikaan tuo Seiskan toimittajan ruoka maistelu  :D Kyllä sai nauraa  :D

Luotaju

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 18
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #494 : Elokuu 07, 2017, 19:56:06 ip »
Tervehdys Pasi!

Katselin juuri vanhoja YouTube vidoitasi missä kävit hakemassa roskiksista ihan käyttö kelpoisia elintarvikkeita joten tuli mieleen näin yht äkkiä että vieläköhän mahdat hakea ruokaa roskiksista kun kumminkaan ei enää sellaisia videoita ole hetkeen näkynyt?

Mites muuten haluatko kertoa että minkälaisien kauppojen roskiksista olet noita ruokia haeskellut?

Itse olen miettinyt että näin opiskelijana Helsingissä kun asustelee niin rahaa ei kumminkaan jää ihan tolkuttomasti käteen sen jälkeen kun maksaa laskut niin olen itsekkin ajatellut että pitäisiköhän sitä käydä dyykaamassa ruokia roskiksista.

Onko muuten joskus vartija tmv tullut keskeyttämään touhusi kun ruokaa olet käynyt hakemassa?

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15041
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #495 : Elokuu 07, 2017, 20:00:49 ip »
Tervehdys Pasi!

Katselin juuri vanhoja YouTube vidoitasi missä kävit hakemassa roskiksista ihan käyttö kelpoisia elintarvikkeita joten tuli mieleen näin yht äkkiä että vieläköhän mahdat hakea ruokaa roskiksista kun kumminkaan ei enää sellaisia videoita ole hetkeen näkynyt?

Mites muuten haluatko kertoa että minkälaisien kauppojen roskiksista olet noita ruokia haeskellut?

Itse olen miettinyt että näin opiskelijana Helsingissä kun asustelee niin rahaa ei kumminkaan jää ihan tolkuttomasti käteen sen jälkeen kun maksaa laskut niin olen itsekkin ajatellut että pitäisiköhän sitä käydä dyykaamassa ruokia roskiksista.

Onko muuten joskus vartija tmv tullut keskeyttämään touhusi kun ruokaa olet käynyt hakemassa?

lUKKOJEN TAKANA ÖISIN mutta päivällä kun kävelee niin löyutää.
siinä on riski sitten että tulee joku vartija mölisemään.-sitten siirtyy seuraavaan kauppaan jossain osuu sitten flaksi.
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

Vetysyanidi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 11
  • Karma: +0/-0
Vs: YLEISTÄ KESKUSTELUA MISTÄ TAHANSA VIDEOISTA
« Vastaus #496 : Elokuu 10, 2017, 00:27:30 ap »
Nyt kun on ollut paljon puhettu noista ilkivaltatilauksista, jotka tehdään toisen nimellä. Eihän uhrille ole siitä juurikaan haittaa, mutta yrityksille tosiaan on. Sitä ihmettelen, että miksi ainakin isoimmilla yrityksillä on vielä lähetys/tilausmuotona postiennakko? ESIMERKIKSI Pasille tilataan esim verkkokauppa.comista jotain ja Pasi tietenkin jättää sen noutamatta kun ei ole sitä tilannut. Yritys lähettää postiennakolla tuotteen ja se jätetään noutamatta ja kulkeutuu ajan kanssa takaisin. Ei se lähettäminen ilmaista ole, varsinkaan postiennakolla ja se pitäisi vielä maksaakki. Yritys tekee pienimuotosen tappion vaan sen takia, että joku teki ilkivaltatilauksen ja tuote kulkeutuu takaisin firmaan. Postikulut ja muut härdellit vielä tähän mukaan.

Postiennakko pois näistä tilausmuodoista ainakin pois, niin se jättää paljon kiusantekijöitä tekemättä sitä kiusaa. Eikö lopulta tule raja vastaan, jos aina tilaa postiennakolla ja sitä ei noudeta niin eikö olisi hyvä laittaa henkilö x ns. "listalle" että älä lähetä, ellei ole ihan rahalla maksanut.

Emp.fi on ainakin joskus painottanut tilaajilleen sitä, että jos tuotteen jättää noutamatta niin siitä tulee heille itselleen kustannuksia niin ne olisi aina hyvä noutaa.