PASIRADIO

Kirjoittaja Aihe: MATTOJEN PESUA  (Luettu 8304 kertaa)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
MATTOJEN PESUA
« : Heinäkuu 23, 2016, 22:30:12 ip »
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

majkkku

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
  • Karma: +0/-0
Vs: MATTOJEN PESUA
« Vastaus #1 : Heinäkuu 23, 2016, 23:23:00 ip »
Ikävää, että jonnejen takia jouduit pistää kommentoinnin kieltoon Youtuben puolella, mutta testataanpas tätä sitten. Musta on tosi upeeta, että saatte lapsen ja voit jälleen olla esimerkkinä monille lastenhankintaa harkitseville, että kyllä vanhemmaks voi tulla myös pienempituloinen ja iäkkäämpikin ihminen jne. Uskon itse, vaikken erityisen pitkään ole nettiuraasi seurannut, että susta voi tulla ihan hyvä isä + Tea videoiden perusteella on sopivan jämäkkä ja osaa myös ohjastaa kaikissa lapsiasioissa, jotka voi olla hankalia. Yhteistyöllä varmasti onnistutte ja saatte monia onnellisia hetkiä ja lapsestanne voi kasvaa ihan hyvä tyyppi! Pysykää vahvoina ja pitäkää muistissa vaan rakentavat ja positiiviset palautteet. :)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: MATTOJEN PESUA
« Vastaus #2 : Heinäkuu 24, 2016, 08:51:31 ap »
Ikävää, että jonnejen takia jouduit pistää kommentoinnin kieltoon Youtuben puolella, mutta testataanpas tätä sitten. Musta on tosi upeeta, että saatte lapsen ja voit jälleen olla esimerkkinä monille lastenhankintaa harkitseville, että kyllä vanhemmaks voi tulla myös pienempituloinen ja iäkkäämpikin ihminen jne. Uskon itse, vaikken erityisen pitkään ole nettiuraasi seurannut, että susta voi tulla ihan hyvä isä + Tea videoiden perusteella on sopivan jämäkkä ja osaa myös ohjastaa kaikissa lapsiasioissa, jotka voi olla hankalia. Yhteistyöllä varmasti onnistutte ja saatte monia onnellisia hetkiä ja lapsestanne voi kasvaa ihan hyvä tyyppi! Pysykää vahvoina ja pitäkää muistissa vaan rakentavat ja positiiviset palautteet. :)

no tätä on helpompaa moderoida.
eiköhän tässä jotenkin pärjäillä.
kait se ensimmäinen vuosi on se rankin yö syötöt vaippa rumba jne mutta kyllä se siintä sitten helpottaa
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

make2016

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
  • Karma: +0/-0
Vs: MATTOJEN PESUA
« Vastaus #3 : Heinäkuu 24, 2016, 09:49:42 ap »
hienoa pasi tea  on kiva katella teidän  nahistelua mutta se taitaa olla  teidän välistä huumoria pitäkää lippukorealla !
katson teidän videoitanne!

Daisy

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 3
  • Karma: +0/-0
Vs: MATTOJEN PESUA
« Vastaus #4 : Heinäkuu 24, 2016, 11:12:13 ap »
Moi! Harvakseltaan olen sun videoita kommentoinut, katsonut kyllä sit senkin edestä. On ihan ymmärrettävää että se ns. keskustelu siirtyi tänne. Tai se nyt mitään keskustelua edes ollut. Mutta joo, mukavaa sunnuntaita :)

Viheraho

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 15046
  • Karma: +0/-0
  • Minä itte :)
    • Pasi Viherahon kotisivut - The homepage of Pasi Viheraho
Vs: MATTOJEN PESUA
« Vastaus #5 : Heinäkuu 24, 2016, 12:12:24 ip »
hienoa pasi tea  on kiva katella teidän  nahistelua mutta se taitaa olla  teidän välistä huumoria pitäkää lippukorealla !
katson teidän videoitanne!

ei kait me nyt ihan nahistelu ole ;)
Viina lahjoitukset Bitcoineina tänne :

1J4gaTHuHWqDxacq4HojEcLagiJWLJ5D8X

make2016

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 7
  • Karma: +0/-0
Vs: MATTOJEN PESUA
« Vastaus #6 : Heinäkuu 24, 2016, 16:04:41 ip »
mutta  olelltte hauskoja  tean kansaa